Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

David Villa ville jo vært en drøm på topp, med Fabregas som tilrettelegger.. Men det ender vel med at City kommer med et bud av en annen verden og signerer han..

 

Villa snakket jo om dette i sommer, og at den klubben han ville til i England var Arsenal. Nå kommer aldri i verden Wenger til å betale 400 millioner for en 28 år gammel spiss som aldri har spilt utenfor England, men at han havner i Manchester Shitty har jeg ikke særlig stor tro på, dog skal man ikke se bort ifra at han kan havne i Chelsea.. :)

Link to comment
Share on other sites

Villa snakket jo om dette i sommer, og at den klubben han ville til i England var Arsenal. Nå kommer aldri i verden Wenger til å betale 400 millioner for en 28 år gammel spiss som aldri har spilt utenfor England, men at han havner i Manchester Shitty har jeg ikke særlig stor tro på, dog skal man ikke se bort ifra at han kan havne i Chelsea.. :)

 

Vel, vi kan uansett fastslå at Valencia kommer til å kreve langt mer enn 400 millioner for Villa, kanskje opptil 600. Spisser som han vokser ikke på trær. Han ender aldri opp i Arsenal, men som du sier så virker Chelsea mer sannsynlig, dessverre. For øvrig latterlig av de å kjøpe Villa når dem har Drogba, Anelka, Sturridge og Kalou... City kommer også til å prøve seg i januar. Blir spennende å se, jeg tipper Villa er Valencia-spiller hvert fall ut denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig så har Goran Pandev akkurat blitt en "free agent", skulle gjerne sett han kommet gratis til oss i januar, han var jo også linket med oss i sommer. En veldig god spiller, men vet ikke helt hvordan han ville gjort det i Premier League, han er vel ikke akkurat den største og sterkeste spissen der ute.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...io-nothing.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/1...r-clone-Traore/

 

Skikkelig typisk Wenger dette

 

Spennende spiller, helt klart, men kan personlig ikke si det vil være "drømmesigneringen"

Hvis han er en "Adebayor-klone" så skulle man tro at han har mange av de fysiske og tekniske egenskapene som må til for å bli en god midtspiss, men er helt enig i at jeg gjerne skulle sett det komme en spiss med mer erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Virker rart å si at man skal erstatte Bendtner og VP med en 19-årig ivorianer som spiller i Romania! For å erstatte disse må man inn med noe mer erfaring/resultater å vise til

 

må i det minste være en som har noe på banen og gjøre fra dag 1 hvert fall!

 

uten at jeg vet om han her kan det, er han noe som skal slå til om et par år ser jeg ikke poenget

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo veldig sannsynlig at Wenger selger spilleren han bygger laget rundt, og også at han kommer til å by mer enn dobbelt så mye som han noen gang har betalt for noen som helst spiller... Seriøse artikler fra goal.com det der =)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

fant denne. en defensiv midtbanemann gratis fra lyon.

 

vet ikke hvor mye hold det kan være i dette, men siden han kommer gratis så skal mann ikke se helt vekk fra at det kan være noe i det.

 

http://www.givemefootball.com/premier-leag...g-french-talent

 

Ser gjerne at dette skjer jeg, særlig siden han kan spille midtstopper også. Dog skulle jeg gjerne sett forsterkninger i dette vinduet fremfor neste.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Leste om det i VG før idag, "Når Arsenal ikke får det beste må de nøye seg med det nest beste", vel Arsenal har alt hentet Campbell så tviler på at det kommer inn flere forsvarere i Januar + at Smalling sannsynligvis knuser Hangeland på de fleste statistikkene i år..

Link to comment
Share on other sites

Leste om det i VG før idag, "Når Arsenal ikke får det beste må de nøye seg med det nest beste", vel Arsenal har alt hentet Campbell så tviler på at det kommer inn flere forsvarere i Januar + at Smalling sannsynligvis knuser Hangeland på de fleste statistikkene i år..

 

ung og engelsk pleier ikke gjøre prisen bedre heller <_<

Link to comment
Share on other sites

Og så meldes det av Myles Palmer at Dzeko er observert i Arsenal-leiren igår.

 

Og så meldes det av Myles Palmer at han har skrevet en bok om Wenger...

 

Nå har han jammen begynt å legge skylden på "venner av venner" når han setter ut sine rykter. Han taper seg og taper seg og taper seg :)

Link to comment
Share on other sites

Og så meldes det av Myles Palmer at han har skrevet en bok om Wenger...

 

Nå har han jammen begynt å legge skylden på "venner av venner" når han setter ut sine rykter. Han taper seg og taper seg og taper seg :)

Dette rykte selger da vertfall ;) Er vel ikke mange arsenal-fans som ikke ville hatt Dzeko i stallen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...