Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Guest kellex

:lol:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2010, 04:06 PM) 196426[/snapback]

Det var mange som mente/mener det samme om van Persie, men Wenger fikk luket ut dette med Rockin' Robin, tror også de gjør det med Balotelli.

 

I Balotelli's forsvar forøvrig så skal det nevnes at helt siden han var 16-17 år har han blitt utsatt for rasisme hos både egne fans og supporternes fans. Samt når han har spilt for the italienske landslaget.

 

Når dette skjer gjentatte ganger med en så ung gutt så kan man ikke forvente annet mener nå jeg..

 

Hvordan en mann takler motgang vil si mye om dems karakter.

 

Adebayor var også et tidligere "problem barn". Og vi så jo hvordan det gikk.

Det som uroer meg ang Balotelli er at han ikke bare krangler med fansen og manageren, men også lagspillere. At han også ikke dukker opp på treninger og er generelt et "mareritt" å jobbe med, t.o.m for Morinho er ikke noe jeg tror vil passe inn i et tydelig sammenspleiset gjeng på Emirates. At han har tallent er det ingen tvil om! Jeg har sett han flere ganger hvor han rett og slett er helt fantastisk! Men jeg har nå sett meg litt lei av unge bortsemte guttunger som skal utvikles og i dette tilfellet endre oppførsel i tillegg.

 

Hvis han så skulle ende opp i arsenal, så ønsker jeg han selvfølgelig velkommen og håper virkelig at Wenger får orden på han!

Link to comment
Share on other sites

:lol:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2010, 04:06 PM) 196426[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det var mange som mente/mener det samme om van Persie, men Wenger fikk luket ut dette med Rockin' Robin, tror også de gjør det med Balotelli.

 

I Balotelli's forsvar forøvrig så skal det nevnes at helt siden han var 16-17 år har han blitt utsatt for rasisme hos både egne fans og supporternes fans. Samt når han har spilt for the italienske landslaget.

 

Når dette skjer gjentatte ganger med en så ung gutt så kan man ikke forvente annet mener nå jeg..

Hvordan en mann takler motgang vil si mye om dems karakter.

 

Adebayor var også et tidligere "problem barn". Og vi så jo hvordan det gikk.

Det som uroer meg ang Balotelli er at han ikke bare krangler med fansen og manageren, men også lagspillere. At han også ikke dukker opp på treninger og er generelt et "mareritt" å jobbe med, t.o.m for Morinho er ikke noe jeg tror vil passe inn i et tydelig sammenspleiset gjeng på Emirates. At han har tallent er det ingen tvil om! Jeg har sett han flere ganger hvor han rett og slett er helt fantastisk! Men jeg har nå sett meg litt lei av unge bortsemte guttunger som skal utvikles og i dette tilfellet endre oppførsel i tillegg.

 

Hvis han så skulle ende opp i arsenal, så ønsker jeg han selvfølgelig velkommen og håper virkelig at Wenger får orden på han!

 

Nå skal det sies at Balotelli i seg selv ikke har kranglet særlig med lagkameratene. Etter Barcelona kampen kastet han drakta i bakken i protest mot supporterne som konstant buet han etter han kom innpå. Dette gjorde at Materazzi slang Balotelli i bakken. Ikke akkurat modent gjort av en 37 år gammel mann må jeg si.

 

Ellers har problemet med treningene kommet av at han har vært på kant med Mourinho siden han kom til Inter, og det at Balotelli gikk med AC Milan drakt hjalp neppe situasjonen tror jeg heller. MEN når en 19 år gammel gutt blir en superstjerne på den måten så går det ofte til hodet på de.

 

Det kan virke som om Balotelli kanskje ikke er like moden som Messi og Fabregas var når de var 19, men det bor så mye fotball i gutten at jeg er sikker på at han blir verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

:lol:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 22 2010, 03:31 PM) 196493[/snapback]

Nå skal det sies at Balotelli i seg selv ikke har kranglet særlig med lagkameratene. Etter Barcelona kampen kastet han drakta i bakken i protest mot supporterne som konstant buet han etter han kom innpå. Dette gjorde at Materazzi slang Balotelli i bakken. Ikke akkurat modent gjort av en 37 år gammel mann må jeg si.

 

Ellers har problemet med treningene kommet av at han har vært på kant med Mourinho siden han kom til Inter, og det at Balotelli gikk med AC Milan drakt hjalp neppe situasjonen tror jeg heller. MEN når en 19 år gammel gutt blir en superstjerne på den måten så går det ofte til hodet på de.

 

Det kan virke som om Balotelli kanskje ikke er like moden som Messi og Fabregas var når de var 19, men det bor så mye fotball i gutten at jeg er sikker på at han blir verdensklasse.

 

At han har all mulighet til å bli verdensklasse er vi helt enige om. Hadde faktisk ikke fått med meg det med Materazzi. Men han er som vi alle vet en real idiot. Balotelli har vel også vært i klameri med Zanetti? For min del så er jeg langt fra sikker på om det er smart å gamble med Balotelli, men vi får håpe at han kan bli den spilleren du tror han kan bli skulle han ende opp i arsenal. Wenger er isåfall fan.

Link to comment
Share on other sites

http://www.givemefootball.com/premier-leag...ch-internationa

 

Her blir vi linket til Gregory van der Wiel igjen. Må si at etter hva jeg har hørt og sett av han så virker han som en vanvittig god høyreback både når det gjelder forsvar og angrep. Dog er Sagna og Eboue to spillere jeg liker veldig godt og som jeg ikke vil at skal forlate klubben, men ferdighetsmessig er van der Wiel kanskje allerede bedre enn hva Eboue er, selv om han 5 år yngre. Så det ville nok definitivt styrket oss i høyreback posisjonen. Men akkurat pdd. kan jeg ikke se at dette er noen prioritet for Wenger.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 23 2010, 01:57 PM) 196517[/snapback]

http://www.givemefootball.com/premier-leag...ch-internationa

 

Her blir vi linket til Gregory van der Wiel igjen. Må si at etter hva jeg har hørt og sett av han så virker han som en vanvittig god høyreback både når det gjelder forsvar og angrep. Dog er Sagna og Eboue to spillere jeg liker veldig godt og som jeg ikke vil at skal forlate klubben, men ferdighetsmessig er van der Wiel kanskje allerede bedre enn hva Eboue er, selv om han 5 år yngre. Så det ville nok definitivt styrket oss i høyreback posisjonen. Men akkurat pdd. kan jeg ikke se at dette er noen prioritet for Wenger.

Leste et tilsvarende rykte, der Juventus var klar for å legge inn bud på Sagna hvis vi kjøpte van der Wiel. Spennende kar denne Wiel, men høyreback plassen er ikke noe jeg ville prioritert denne sommeren hvis jeg var Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Leste et tilsvarende rykte, der Juventus var klar for å legge inn bud på Sagna hvis vi kjøpte van der Wiel. Spennende kar denne Wiel, men høyreback plassen er ikke noe jeg ville prioritert denne sommeren hvis jeg var Wenger.

 

The Ajax defender has been linked with the Gunners for several months, and now Juventus have entered the transfer conundrum with a potential move for Sagna should Arsenal sign the Dutch international.

 

Står i denne artikkelen også :D

 

Men som både du og jeg har nevnt så er ikke høyreback plassen noe jeg ville prioritert særlig heller, men når jeg tenker over det ville det vært en klar forsterkning med en back som kan både forsvare og angripe med lik effektivitet. En back som faktisk kan slå et ordentlig innlegg må jeg si høres bra ut mtp. at Chamakh mest sannsynlig kommer inn.

Link to comment
Share on other sites

Vi blir linket til Jack Rodwell. Han er ved siden av Wilshere kanskje Englands største talent og er en spiller som vil gå for en stor penge. Jeg tror nok ikke Wenger kommer til å bruke penger på spilleren som kommer til å bli veldig overpriset - selv om han er en spiller jeg er sikker på kommer til å bli utrolig god!

Link to comment
Share on other sites

Det kommer så mange rykter nå at det er umulig å se om den er troverdig eller ikke. SkySports, BBC og Arsenal.com er for meg de sikreste kildene.

Gossip spalten til BBC er ikke så altfor troverdig. De publiserer jo stort sett bare artikler fra andre aviser som Daily Mail, og The Sun

Link to comment
Share on other sites

Gossip spalten til BBC er ikke så altfor troverdig. De publiserer jo stort sett bare artikler fra andre aviser som Daily Mail, og The Sun

 

BBC var faktisk den som kom først ut med at Nasri skulle være klar for Arsenal. De meldte også først at han hadde bestått den medisinske testen og ikke lenger etter på dagen så var det offisielt på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

BBC var faktisk den som kom først ut med at Nasri skulle være klar for Arsenal. De meldte også først at han hadde bestått den medisinske testen og ikke lenger etter på dagen så var det offisielt på Arsenal.com

Det er helt korrekt, men når du helgarder deg med å trykke alle mulige artikler inn i en spalte så vil jo noen av de stemme. Det må presiseres at det ikke er BBCs egne spalter jeg kan ha mistro til, men den delen som heter gossip.

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt på keeperfronten. Kasper Schmeichel er linket til Arsenal. Må si jeg tviler serkt på at det er noe i de ryktene. Ryktes at det er hans glimrende keeperspill for Notts som har gjort at Wenger er interessert.

http://www.metro.co.uk/sport/football/8241...fer-this-summer

Skal også sies at han står uten kontrakt etter denne uken.

Link to comment
Share on other sites

DAILY STAR

Arsenal are tracking the progress of Mexican winger Pablo Barrera, 22, who is currently with Universidad Nacional.

 

Wenger ute etter en ving, og en god ving er akkurat det vi trenger. En ny Pires? En ny Ljungberg? Det hadde vært fantastisk. Pablo Barrera har jeg aldri hørt om før, så kanskje det ligger noe i det ryktet her. For Wenger er ikke akkurat kjent for å hente profilerte spillere.

Link to comment
Share on other sites

http://www.imscouting.com/global-news-arti...-PSG-exit/7538/

 

Paris Saint Germain defender Mamadou Sakho has hinted that he is interested in leaving the Ligue 1 side, alerting Arsenal who have long been linked with the 20-year-old.

 

http://www.caughtoffside.com/2010/05/04/ar...tional-pazzini/

 

Arsenal are reportedly considering making a bold bid to sign Sampdoria striker Giampaolo Pazzini this summer. Emirates boss Arsene Wenger is looking at a range of potential attacking signings as he looks to improve his striking options and has earmarked the in form Italian international as a target.

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...l-hovering.html

 

GIANLUIGI BUFFON says he would relish a move to Arsenal if Juventus show him the door.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2010/ma...-manchestercity

 

Arsenal's long-standing interest in the Manchester City goalkeeper Joe Hart will prompt a formal bid once the transfer window reopens this month, with Arsène Wenger having recognised the shortcomings of both Manuel Almunia and Lukasz Fabianski at the Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Av de som nevnes der, så sier jeg hjertelig velkommen både til Sakho, Buffon og Hart. Pazzini kjenner jeg overhodet ikke til, så der har jeg heller ikke grunnlag for å uttale meg i forhold til om han ville vært en god signering eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gallas forsvinner så vil jeg helst ha inn enda en stopper i tillegg til Sakho. Han er bare 20 år og nok ikke klar for en hel sesong i startelleveren i PL. Men det sies at han er svært moden i spillestil for alderen...who knows? Wenger knows.

 

Buffon hadde vært en drømmesignering. Hart ville vært en meget god signering, men Pazzini har heller ikke jeg noe grunnlag for å uttale meg om.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gallas forsvinner så vil jeg helst ha inn enda en stopper i tillegg til Sakho. Han er bare 20 år og nok ikke klar for en hel sesong i startelleveren i PL. Men det sies at han er svært moden i spillestil for alderen...who knows? Wenger knows.

 

Dersom vi henter Sakho, og samtidig gir Campbell ny kontrakt, så er det ikke sikkert vi behøver enda en stopper om Gallas skulle forlate oss.

 

Vi vil da stå igjen med Vermaelen, Sakho, Campbell og Djourou. I tillegg får vi tilbake Nordtveit fra lån.

Link to comment
Share on other sites

Dersom vi henter Sakho, og samtidig gir Campbell ny kontrakt, så er det ikke sikkert vi behøver enda en stopper om Gallas skulle forlate oss.

 

Vi vil da stå igjen med Vermaelen, Sakho, Campbell og Djourou. I tillegg får vi tilbake Nordtveit fra lån.

 

Dette er nok i antall, men er det nok i kvalitet? Sakho, Campbell og Djorou er fine reserver, men ingen er god ok til å være et førstevalg i Arsenal. Kvalitet må inn om Gallas pakker sekken.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...