Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Tror heller ikke Van Persie går til United,men tror heller ikke

Van Persie er den eneste spilleren i Arsenal som har lyst å vinne trofeer.

Viktig nå at Arsenal viser at de faktisk har ambisjoner om å utfordre United og Chelsea.

Vi kan fort miste mer enn Van Persie skjer ikke det.

Link to comment
Share on other sites

 

Hva var det som var så morsomt med denne? Du skal ikke se bort ifra at United legger inn ett bud. Om det blir akseptert eller ikke, er en annen sak.

 

Dersom ikke van Persie signerer ny kontrakt snart, blir vi kanskje nødt til å lytte til bud, slik at vi ikke risikerer at han går på free transfer

Det er klart! Det som var morsomt var at det ikke var noen uttalelser fra noen i United som kunne bekrefte noe som helst. Enda en oppdiktet historie fra tribalfootball. Van Persie har vel sagt at han ikke vil spille for noen andre lag i England?

 

Summer has arrived. There can be no doubt about it now. Somebody in The Sun sports desk has signalled the arrival of silly season once and for all.

 

Ingredients required for summer:

 

1 football player from a top four team

 

1 other top four team

 

1 cup of quotes from any time in the last 6 months

 

16oz of high-grade bullshit

 

6 tblsp speculation

 

1kg rumour

 

Method:

 

Take footballer and mix in the quotes. The more irrelevant the quotes to the actual story the better. Knead for a couple of seconds to make it look as if the quotes have something to do with what you're writing about.

 

When you have a soft, pliable mixture add the other football team as potential destination for player. Whisk gently, stirring in the rumour and speculation.

 

Transfer to oven friendly dish, cover with bullshit, bake for 30 minutes then publish.

 

Voila - you have a Robin van Persie to Man United story. Seriously, what a load of old bollocks.

 

 

 

Edit: Flere som er enig med meg... http://www.oleole.com/blogs/arseblog

Link to comment
Share on other sites

 

Hva var det som var så morsomt med denne? Du skal ikke se bort ifra at United legger inn ett bud. Om det blir akseptert eller ikke, er en annen sak.

 

Dersom ikke van Persie signerer ny kontrakt snart, blir vi kanskje nødt til å lytte til bud, slik at vi ikke risikerer at han går på free transfer

Det er klart! Det som var morsomt var at det ikke var noen uttalelser fra noen i United som kunne bekrefte noe som helst. Enda en oppdiktet historie fra tribalfootball. Van Persie har vel sagt at han ikke vil spille for noen andre lag i England?

 

Jeg ser den. Poenget mitt var at det ikke nødvendigvis er usannsynlig at de legger inn ett bud dersom van Persie ikke signerer ny kontrakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.sport.co.uk/news/Football/22573...or_Arsenal.aspx

 

Javel, har ikke sett så sinnsykt mye av Naldo, men han virker som en god spiller. Rask, sterk, brukbar i lufta og har noen helt sinnsyke skudd ;)

 

Han er vel også 1,95M høy, men siden det er Sport.co som kommer ut med dette legger jeg det heller i useriøse rykter, i og med at de publiserer alt de kommer over :D

 

Edit: Legger til noen flere linker, forøvrig hadde det vært en røverkjøp hvis prisen på £8M stemmer!

 

Link

 

Link 2

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2661755.ece

 

Arsenals Emmanuel Adebayors framtid i London er usikker, og Milan vil hente spissen for 20 millioner pund pluss eks-Arsenal-spilleren Mathieu Flamini.

 

Og:

 

Men Adebayors agent Stephane Courbis hevder at 25-åringen vil bli på Emirates, og at Milan-ryktene dermed kan henlegges umiddelbart.

Link to comment
Share on other sites

Blaise Matuidi har selv sagt at han ønsker å spille for Arsenal, og nå er han visstnok sett på Arsenals treningssenter. Før det er mer "sikre" kilder poster jeg dette her.

 

Har vært flere rykter som knytter oss mot denne spilleren før, men fant ingen tråd om han. Dette vurderte jeg som får tynt til å opprette en. Uansett en spiller jeg vet lite om annet enn at han skal være en talentfull DM.

Link to comment
Share on other sites

Blaise Matuidi har selv sagt at han ønsker å spille for Arsenal, og nå er han visstnok sett på Arsenals treningssenter. Før det er mer "sikre" kilder poster jeg dette her.

 

Har vært flere rykter som knytter oss mot denne spilleren før, men fant ingen tråd om han. Dette vurderte jeg som får tynt til å opprette en. Uansett en spiller jeg vet lite om annet enn at han skal være en talentfull DM.

 

Hvis dette er Wenger sitt svar til en "erfaren" DM som skal spille ved siden av Fabregas begynner jeg å lure. Han er kun et par måneder yngre enn Song blant annet, og er heller ikke mer enn 1,75 høy.

 

Har ikke sett mye av han, men hvis dette stemmer så er jeg redd det blir litt for svakt. :)

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 7 2009, 09:56 PM) 170806[/snapback]

Blaise Matuidi har selv sagt at han ønsker å spille for Arsenal, og nå er han visstnok sett på Arsenals treningssenter. Før det er mer "sikre" kilder poster jeg dette her.

 

Har vært flere rykter som knytter oss mot denne spilleren før, men fant ingen tråd om han. Dette vurderte jeg som får tynt til å opprette en. Uansett en spiller jeg vet lite om annet enn at han skal være en talentfull DM.

 

Hvis dette er Wenger sitt svar til en "erfaren" DM som skal spille ved siden av Fabregas begynner jeg å lure. Han er kun et par måneder yngre enn Song blant annet, og er heller ikke mer enn 1,75 høy.

 

Har ikke sett mye av han, men hvis dette stemmer så er jeg redd det blir litt for svakt. :)

Dersom du går inn på Skysports og ser afternoon report, så er det her "kilden" for ovenforstående link er hentet fra.

Link to comment
Share on other sites

Dette holder ikke. NOK en ukjent, kortvokst spiller fra fransk liga er kanskje det siste jeg ønsker til klubben. Jeg kan gå med på å satse 100% på Song eller Denilson, de har tross alt tatt et syvmilssteg det siste året begge to, men vi trenger en spiller med åpenbar klasse ved siden av Cesc på midten. Er selvsagt en mulighet for at Blaise Matuidi her er helt rå, men jeg klarer ikke helt å tro på det siden han er såpass ukjent (eller er det bare jeg som ikke har fulgt med i timen?).

 

Jeg tror faktisk det hadde vært smart av Wenger å hente inn en spiller med "navn" slik som situasjonen er i øyeblikket. En spiller på midten som motstanderen på forhånd frykter hadde ikke skadet. Tror en Melo, en Cana eller Inler hadde vært ypperlig, men til Matuidi sier jeg høffelig nei takk.

Link to comment
Share on other sites

Dette holder ikke. NOK en ukjent, kortvokst spiller fra fransk liga er kanskje det siste jeg ønsker til klubben. Jeg kan gå med på å satse 100% på Song eller Denilson, de har tross alt tatt et syvmilssteg det siste året begge to, men vi trenger en spiller med åpenbar klasse ved siden av Cesc på midten. Er selvsagt en mulighet for at Blaise Matuidi her er helt rå, men jeg klarer ikke helt å tro på det siden han er såpass ukjent (eller er det bare jeg som ikke har fulgt med i timen?).

 

Jeg tror faktisk det hadde vært smart av Wenger å hente inn en spiller med "navn" slik som situasjonen er i øyeblikket. En spiller på midten som motstanderen på forhånd frykter hadde ikke skadet. Tror en Melo, en Cana eller Inler hadde vært ypperlig, men til Matuidi sier jeg høffelig nei takk.

 

Matuidi er faktisk godt kjent, har hvertfall hatt kjennskap til spilleren i flere år, dog har jeg ikke sett noe av han i "action". Han er fortsatt et talent, og jeg mener vi har nok talenter i den posisjonen, dermed burde Wenger gå for Cana. Tydeligvis har Melo en forkjærlighet for Fiorentina/Juventus/Italia, mens Inler ville ikke til Arsenal i det hele tatt ifølge noen sitater fra i fjor.

 

Personlig ønsker jeg Cana og hvis han ikke kommer til England håper jeg han går til en annen liga, for det er en spiller man helst ikke vil møte :)

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at vi henter Matuidi. Jeg føler ikke at han er en spiller som umiddelbart går inn og danker ut de vi allerede har, og skal vi først han en ny midtbanespiller så er det en som danker ut de vi allerede har som trengs.

 

Eneste muligheten jeg kan se for meg, er at Wenger henter inn både Melo og Matuidi slik at den ene spilleren kompenserer for at Eboue forsvinner, mens den andre kommer inn for å forsterke troppen og da er det vel naturlig å tro at Melo blir den nye midtbane krigeren ved siden av Cesc, mens Matuidi i såfall vil kjempe mot Diaby, Denilson og Song. Hvis det da ikke brygger opp til at Wenger bytter bort Diaby mot Matuidi i såfall. Kunne jo fort skjedd det også, man vet aldri.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at vi henter Matuidi. Jeg føler ikke at han er en spiller som umiddelbart går inn og danker ut de vi allerede har, og skal vi først han en ny midtbanespiller så er det en som danker ut de vi allerede har som trengs.

 

Eneste muligheten jeg kan se for meg, er at Wenger henter inn både Melo og Matuidi slik at den ene spilleren kompenserer for at Eboue forsvinner, mens den andre kommer inn for å forsterke troppen og da er det vel naturlig å tro at Melo blir den nye midtbane krigeren ved siden av Cesc, mens Matuidi i såfall vil kjempe mot Diaby, Denilson og Song. Hvis det da ikke brygger opp til at Wenger bytter bort Diaby mot Matuidi i såfall. Kunne jo fort skjedd det også, man vet aldri.

 

Mest sannsynlig ville da Song blitt brukt på stopperplass igjen, Wenger har jo tidligere uttalt at han ser på Song som midtstopper.

 

Men jeg kan ikke helt se at Wenger henter inn to spillere i samme posisjon i sommer, hvertfall ikke på DM plassen :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger plasserer spillerne der han føler for, så selv om Matuidi blir hentet inn som DM, så er det ikke sikkert at det er der Wenger ser potensialt for han eller at han plasserer han. :)

 

Diaby har blitt brukt som venstrekant, Denilson som høyrekant. Song som midtstopper og Fabregas som høyrekant, så da kan nok Matuidi også bli omskolert, så jeg ser ikke på det som noe problem, men så klart jeg vil bli overrasket om han skulle hente inn både han og Melo. ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger plasserer spillerne der han føler for, så selv om Matuidi blir hentet inn som DM, så er det ikke sikkert at det er der Wenger ser potensialt for han eller at han plasserer han. :)

 

Diaby har blitt brukt som venstrekant, Denilson som høyrekant. Song som midtstopper og Fabregas som høyrekant, så da kan nok Matuidi også bli omskolert, så jeg ser ikke på det som noe problem, men så klart jeg vil bli overrasket om han skulle hente inn både han og Melo. ;)

 

Wenger gjør det ja, men Diaby på venstrekant er en katastrofe, Denilson på høyrekant er helt ok, men Fabregas som høyrekant hemmer han til de grader. Blant annet spilte Wenger Fabregas som hengende spiss i flere kamper, når han helt tydelig ikke fungerte der. Så det med å spille spillere på uvante posisjoner er ikke alltid så lurt.

 

Matuidi sine største styrker som jeg vet er pasninger, løpskapasitet, taklinger og posisjonering, og dermed er det sentralt som passer han best. Han er heller ikke spesielt rask eller en god dribler, så høyrekant/venstrekant fungerer nok ikke for han, samtidig er han kun 1,75 så noen midtstopper er han heller ikke.

 

Personlig mener jeg Wenger burde kutte ut å eksperimentere så mye som han gjør, blant annet gjorde han det i begge kampene mot United i CL, når han så det ikke fungerte..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...