Jump to content

Landslagsfotball


Rosicky07

Recommended Posts

Jeg ble skuffet over resultatet til Norge-Scotland.

Med de sjansene burde Norge vunnet.

 

Er redd vi ikke så den samme kampen. Hvis kampen skulle hatt en vinner (ut ifra sjansene) så skulle det vært Skottland. Norge var kanskje litt bedre i 1. Omgangen, mens det til tider ble Skotsk lekestue i 2. Uavgjort skal vi være mer enn fornøyd med!

Uansett. Uavgjort var helt akseptabelt. Syntes det var en klar bedring. Laget fremsto raskere på midten enn på lenge. Det var bra. Vi er med dette resultatet med igjen, om vi noen gang ikke har vært det i denne kvalifiseringen, Nederland vinner gruppa og vi er i rute for annenplassen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Jeg ble skuffet over resultatet til Norge-Scotland.

Med de sjansene burde Norge vunnet.

 

Er redd vi ikke så den samme kampen. Hvis kampen skulle hatt en vinner (ut ifra sjansene) så skulle det vært Skottland. Norge var kanskje litt bedre i 1. Omgangen, mens det til tider ble Skotsk lekestue i 2. Uavgjort skal vi være mer enn fornøyd med!

Uansett. Uavgjort var helt akseptabelt. Syntes det var en klar bedring. Laget fremsto raskere på midten enn på lenge. Det var bra. Vi er med dette resultatet med igjen, om vi noen gang ikke har vært det i denne kvalifiseringen, Nederland vinner gruppa og vi er i rute for annenplassen.

Helt klart en forbedring på midtbanen at ikke Andresen fikk spille. Men vil helst se Tettey istedet for Grindheim videre i kvaliken. Og så håper jeg Hareide tør å satse mer på Tarik etterhvert, eller Helstad. Holder ikke med kun Carew som går i bakrom...

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes Grindheim var god jeg. Han og Winsnes har funnet hverandre. Og vil for guds skyld ikke se Tettey, han skal ta på seg mye av skylden for at vi ikke slo Tyrkia på Ullevaal i EM-kvalikken. Mulig at han har forbedret seg siden da, men min tillit får han aldeles ikke. Ellers håper jeg Super-Tom Høgli stepper inn på høyrebacken mot Nederland, han skal nok klare å temme Ryan Babel.

Link to comment
Share on other sites

Jaja onsdag den 15. er Norges vm OVER!

Dette er vel noe i overkant pessimistisk utsagn. Etter tre kamper er dette i beste fall et uttrykk for skuffelse. Det er 21 poeng igjen å spille om og i verste fall kan vi ligge 4 poeng eller noe sånt bak 2.plassen og med en kamp i hånd.

Løpet om 1.plassen er kjørt, det er derimot en mer passende påstand.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 14.oktober

 

Aaron Ramsey scora for Wales U21, men det er England som går til EM-sluttspillet neste sommer.

 

Frankrike 3-1 Tunisia... Gael Clichy eneste Gooner (utenom 2-målscorer Henry) med for Frankrike, men det er jo bare hyggelig. Også gøy for gutten selv å få med seg 90 nye minutter for landslaget, unner ham det! (Privatlandskamp)

 

EDIT: Ops, ifølge Arsenal.com spilte Bacary Sagna også 90 minutter. Jeg stoler mest på dem!

 

Onsdag 15.oktober

 

Johan Djourou ikke med for Sveits. Og Lukasz Fabianski på benken for Polen.

 

Norge 0-1 Nederland... Robin van Persie kom inn i 57.minutt, og Nederland står med full pott på 3 kamper. (VM-kvalik gr.9)

 

Hviterussland 1-3 England... Theo Walcott spilte 68 minutter for England, som nå har vunnet alle 4 kampene! (VM-kvalik gr.6)

 

Belgia 1-2 Spania... Cesc Fabregas kom inn i 16.minutt for Fernando Torres (som trolig har blitt skadet) og pådro seg et gult kort. Også Spania har 4 av 4 seire i gruppen. (VM-kvalik gr.5)

 

Canada 2-2 Mexico... Carlos Vela spilte 67 minutter i natt for Mexico. Mexico ligger godt an i kvaliken før siste runde gjenstår. (VM-kvalik gr.2 Nord- og Sentral Amerika og Karribien)

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å høre de Nederlanske supportne rope på van Persie før pausen :). Ellers må jeg si at jeg er overasket over det defensive norske spillet. Dødballene er dog like dårlige slått som alltid. Kan van Persie sette før på kampen?

Link to comment
Share on other sites

Håper Norge blir knust og at Hareide får sparken! Vi kommer aldri til å vinne noe med Åge!

 

 

Vi kommer vel egentlig aldri til å vinne noe, samma hvem vi har som trener, vi har rett og slett ikke godt nok lag til vinne noe som helst...kanskje en 4 nasjoners turnering i Norden, om den fantes...

Link to comment
Share on other sites

Thierry Henry scorte to mål for Frankrike i en kamp de vant 3 - 1 over Tunisia. Henry er det en jeg virkelig under å score mål nå for tiden.

 

Thierry Henry - Den beste, alltid husket, aldri glømt:)

 

Og Norge kan snart avbestille flybiletene til Sør-Afrika. For VM er vi ikke gode nok for, mener jeg...

Link to comment
Share on other sites

Men jeg er Arsenalsupporter :) Kan vel heie på hvilket landslag jeg vil :(

 

Er du ikke patriot?

Norges-patriot? Jeg driter i landslaget, jeg driter i Tippeligaen, jeg driter i La Liga og Serie A... 110% Arsenal, håper det er klart nå ;) Ser heller reservelaget til Arsenal enn Norge mot Brasil, eller whatsoever!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...