Jump to content

Landslagsfotball


Rosicky07

Recommended Posts

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Jeg så kampen sånn mens jeg gjorde andre ting. Syns det var litt trist å se Henry, han er dessverre ikke den spilleren han en gang var.

 

Hva mener du? Henry har vel aldri vært like god på landslaget som det han pleier å være i klubbfotball. Noe en viss trener må ta på seg skylden for, at Dumme-Nek fortsatt trener Frankrike skjønner jeg ingenting av. Mannskapet til Frankrike er til å vann i munnen av, og det kunne like gjerne tatt både VM06 og EM08 hjem. Istedetfor har det franske forbundet tviholdt på Domenech som trener, helt utrolig... :)

Link to comment
Share on other sites

Jepp, Slovenia er videre på bortemål da.

 

Edit: Og Frankrike - Irland er gått til ekstraomganger

 

Edit2: Der handset Henry inne i feltet og serverer ballen på hodet til Gallas. 2-1 til Frankrike sammenlagt

 

vanvittig ufortjent om frankrike skal gå til vm. frem til 105 spilte min, har de nesten ikke produsert sjanser. har ikke sett 2. ekstra omgang, så den kan jeg ikke uttale meg om. tror heller ikke at jeg noen gang, har sett en spiller gjøre det så svakt gjennom en hel kamp, som det lassana diarra gjør i kveld

Link to comment
Share on other sites

Da var Frankrike i VM, med stor hjelp fra Henrys venstrehånd, synd at det måtte avgjøres på en slik måte. Men for meg er Henry en legende og en spiller jeg gjerne vil se i Arsenal en gang i framtiden. Uansett hva han finner på å gjøre for sitt landslag, så vil han alltid, ALLTID være en legende i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Fy faen for en svinsk og ekkel handling av Henry. Bare sjeleglad denne JUKSEMAKEREN ikke spiller for Arsenal lengre. Fy faen!!!

Så du lar denne hendelsen ødlegge for alle målene og assistene til Henry? Det er jo utroligat du som Arsenal supporter presterer å si noe slikt om en av de beste spilleren som noen gang har vært i Arsenal Football Club. Har du i det hele tatt tenkt over at det kan ha vært en ufrivillig handling i form av en refleks?

Link to comment
Share on other sites

Frankrike fikk i hvert fall ikke flere tilhengere etter den scoringen. Den er meget tvilsom i mine øyne, og forstår Irenes protester til det fulle.

Hvis det der hadde avgjort en Champions League semfinale mot Arsenal, tror jeg det kokt over for noen og enhver her inne..

 

Synd at det skulle være Henry av alle som gjorde det!

Link to comment
Share on other sites

Frankrike fikk i hvert fall ikke flere tilhengere etter den scoringen. Den er meget tvilsom i mine øyne, og forstår Irenes protester til det fulle.

Hvis det der hadde avgjort en Champions League semfinale mot Arsenal, tror jeg det kokt over for noen og enhver her inne..

 

Synd at det skulle være Henry av alle som gjorde det!

Den er ikke meget tvilsom. Den ER FEIL!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...