Jump to content

Landslagsfotball


Rosicky07

Recommended Posts

hva er det som feiler j a riise? sier han hadde en kjempekamp... tufs! en delvis ok kamp, det er det han har å slå i bordet med. ett skudd som skifter totalt retning. hadde antagelig ikke blitt farlig engang, og så tror/forlanger han at alle journalister skal skrive det som passer han?! stakkars gutt. ikke rart det går i mot. han ble jo ikke norges beckham! LOL

Riise hadde ikke bare en ok kamp han hadde kjempe kamp spør du meg ingen klarte jo og overliste han på venstrebecken pluss at han bidro mye i det offensive så han ikke bare en ok kamp men han hadde en kjempe kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 308
  • Created
  • Last Reply
hva er det som feiler j a riise? sier han hadde en kjempekamp... tufs! en delvis ok kamp, det er det han har å slå i bordet med. ett skudd som skifter totalt retning. hadde antagelig ikke blitt farlig engang, og så tror/forlanger han at alle journalister skal skrive det som passer han?! stakkars gutt. ikke rart det går i mot. han ble jo ikke norges beckham! LOL

Riise hadde ikke bare en ok kamp han hadde kjempe kamp spør du meg ingen klarte jo og overliste han på venstrebecken pluss at han bidro mye i det offensive så han ikke bare en ok kamp men han hadde en kjempe kamp.

 

ja, skal man gi karakter på riise, vil han på dette forumet få 9. sunnmøringen rekdal mente det var en ok kamp på det jevne av risse, og det er vel en grei oppfatning. lenge siden jeg sist så norge spille, men det at de vinner i dag, gjør ikke at riise spiller en kjempekamp.

 

kjempe kamp = en kamp mellom kjemper;-) (ikke carew og riise)

Link to comment
Share on other sites

Riise spilte da en kjempekamp i dag. Ikke bare var han oppe i angrep hver gang Norge hadde ballen, men når Skottland fikk ballen var Riise nede på sin venstreside og stjal ballen fra Skottlandspillerne, for så å sette i gang et nytt angrep. Jeg klarte ikke telle særlig mange spillere som klarte å komme seg rundt J A Riise i dag, han fikk seg også et mål, og hadde et godt, meget hardt, skudd som Skottlands keeper reddet, der kunne han fort blitt tomålsscorer, derimot burde han score på sin 100 % sjanse før pause.

 

Andre spillere jeg ble impnert over var Huseklepp, Høgli og B H Riise.

Link to comment
Share on other sites

Leser også rundt omkring at Nicklas Bendtner skadet seg i kampen mot Chile. Er visst usikker til lørdagens kamp. Typisk! :)

Det trenger vi virkelig ikke, dansken er en av dem som virkelig må stå fram og være en av dem største stjernene i år. Får håpe han er klar til å kjepe om alle poenga til helga.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

For de som vil ha oppdateringer om Arsenalspillerne på landslagsoppdrag sjekk her: LINK

 

Ramsey scoret et fantastisk mål for Wales U21 i går, i den historiske 2-1 seieren over Italia. Målet

 

Nederland leder 2-0 over Japan nå, og van Persie har scoret! Målet

 

 

Får håpe det fortsetter med flere mål og lite skader. :)

 

 

 

Edit: Sykt mål av Bendtner!!! Målet

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hvis vi er på utkikk etter spiss håper jeg vertfall at Wenger holder seg unna Gignac på Frankrike. Han spilte spiss for Frankrike idag mot Irland, men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor. Han var rett og slett elendig!

 

Håper Russland, Frankrike, Ukraina og Bosnia kommer til VM! Vil vertfall ikke at Hellas kommer dit!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...