Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Tror jeg nevnte Gallas som et mulig kapteinsemne en gang. Jeg må ha vært gal i gjerningsøyeblikket!!

 

det må du ha hvert :P for han er sisteman som skulle hvert det!!!!

 

enten må han holde kjeft ellers må vi bytte han ut

Link to comment
Share on other sites

Tenk dere om. Har ikke Gallas et poeng? Greit nok,uproft aa gaa ut i media og grine men jeg er faktisk helt enig i det han sier. Alle de 3 andre storklubbene har handlet inn superstjerner, mens Arsenal har handlet inn en 16-aaring fra Haugesund,en polsk keeper og en spiss jeg ikke vet stort om. I tillegg har vi solgt verdens beste spiss. Lukter ikke trofeer av dette faktisk..Mulig jeg er ekstremt pessimistisk,men er faktisk enig med William..

Link to comment
Share on other sites

Tenk dere om. Har ikke Gallas et poeng? Greit nok,uproft aa gaa ut i media og grine men jeg er faktisk helt enig i det han sier. Alle de 3 andre storklubbene har handlet inn superstjerner, mens Arsenal har handlet inn en 16-aaring fra Haugesund,en polsk keeper og en spiss jeg ikke vet stort om. I tillegg har vi solgt verdens beste spiss. Lukter ikke trofeer av dette faktisk..Mulig jeg er ekstremt pessimistisk,men er faktisk enig med William..

 

Du er enig me William, og jeg er enig med deg!

Link to comment
Share on other sites

Gallas har et poeng. Og jeg har litt sans for vinnertyper alla Gallas

som tør si dette. Takhøyde er viktig i en klubb som >Arsenal.

Han er ikke den første Arsenalspilleren

som nevner dette. Og det er viktig at spillerne innad i leiren

blir hørt av Wenger. Handler Wenger inn mer kvalitet i troppen

tror jeg mye er gjort.

En kan si mye om Henry's avgang,men troen på titler med Arsenal

hadde han tydeligvis ikke.

Håper Wenger kjøper inn et par kvalitetsspillere til.

Det trengs både for å skape trygghet og tro blant spillerne..og

en plattform som gjør at vi kan kjempe med de 2 store denne sesongen. Ellers er det tydelig at det er spillere som vil vekk.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig har han et poeng.. Men å gå ut i media på den måten!! Helt utrolig illojalt! Ikke mye Arsenalspirit over den gutten der.. Husker han sutret forrige sesong og.. Ikke har han vært spesielt god for Arsenal heller.. Bør kanskje prestere bedre enn unggutta han betviler før han uttaler seg...SHAME ON YOU, William!!

Link to comment
Share on other sites

jeg tror at Ade RVP og Eduardo kommer til og score over 15 mål hver neste sesong, der har du 45 mål hvis spådommen min går i oppfylelse og vi laget 63 i hele fjor.

så sånn jeg ser på det trenger vi ikke flere spisser og det er vel det gallas griner mest for, en stopper kunne vi trengt når gallas faktisk har hvert så dårlig som han har hvert, gjerne en litt mer hodesterk stopper enn han sjøl..

 

en ving som scorer mål og kan komme rundt på kanten i ny og ne og synes jeg vi kunne trengt.

 

men gallas har grene mer enn han har spilt fotball i arsenal, og selv om han har ett lite poeng så er ikke det veien og gå..

vi kunne vist mer muskler på overgangsmarkedet, men da må noen gjerne byttes ut, med den stallen vi har nå så synes jeg max vi har plass til to spillere til i troppen.

 

disse må gjerne byttes ut for min del: ljungberg, flamini, senderos, gallas (vist han forsetter og grine), hleb( litt usikker på han i og med at potensialet er utrolig stort, men synes ikke han bør være bankers på laget før stabiliteten er i orden)

Link to comment
Share on other sites

Gallas har et poeng. Og jeg har litt sans for vinnertyper alla Gallas

som tør si dette. Takhøyde er viktig i en klubb som >Arsenal.

Han er ikke den første Arsenalspilleren

som nevner dette. Og det er viktig at spillerne innad i leiren

blir hørt av Wenger. Handler Wenger inn mer kvalitet i troppen

tror jeg mye er gjort.

En kan si mye om Henry's avgang,men troen på titler med Arsenal

hadde han tydeligvis ikke.

Håper Wenger kjøper inn et par kvalitetsspillere til.

Det trengs både for å skape trygghet og tro blant spillerne..og

en plattform som gjør at vi kan kjempe med de 2 store denne sesongen. Ellers er det tydelig at det er spillere som vil vekk.

 

Gallas sine kommentarer gjør at vi ihvertfall kan se langt etter trygghet og tro blant spillerne. Wenger holder på å bygge opp spillerne til en ny sesong, mens lagkameraten deres forteller dem at de ikke har sjans. Gallas er en klovn. Burde hatt med et punkt i kontrakten om at han mister en måneds lønn hver gang han uttaller som om Arsenal til pressen.

 

Samme om Gallas har rett eller ikke, han skjemmer ut både seg selv og klubben ved å ta dette med pressen først og fortelle at han skal sette seg ned og ha et møte med Wenger og styret i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Er redd for at tryggheten ikke er der og at ifølge rykter flere spillere

er usikre på fremtiden i Arsenal.

Når vi på kort tid selger unna våre stjernespillere så gir det et

signal både innad og utad i laget.

Når vi så har en manager som også 'kan' virke usikker på om

han har tro på fremtiden i klubben ...vel...

 

Måten Gallas har gjort dette på er en ting..men jeg tror at tankene han lufter er han ikke alene om....klovn eller ikke;-)

Link to comment
Share on other sites

Er redd for at tryggheten ikke er der og at ifølge rykter flere spillere

er usikre på fremtiden i Arsenal.

Når vi på kort tid selger unna våre stjernespillere så gir det et

signal både innad og utad i laget.

Når vi så har en manager som også 'kan' virke usikker på om

han har tro på fremtiden i klubben ...vel...

 

Måten Gallas har gjort dette på er en ting..men jeg tror at tankene han lufter er han ikke alene om....klovn eller ikke;-)

 

Nei, tankene er han nok ikke alene om, og dette er kanskje den største utfordringen for Wenger og Arsenal; hvordan få den nødvendige tryggheten og selvtilliten som gjør det mulig å produsere lange striper med seire? Og det er jo nettopp en slik utrygghet som er den største faren når man mister nøkkelspillere. Og en slik utrygghet kan også utløse en dominoeffekt. Og her har Wenger en stor utfordring før sesongstart. Gallas må gjerne mene det han gjør - hans opplevelse og følelse kan ingen ta i fra ham - men forutsatt at han er korrekt sitert i media, er det fullstendig illojalt av en så rutinert spiller går ut og være så løsmunnet. På den måten oppnår han jo bare å gjøre vondt verre. Man burde kunne forvente noe mer av en av de spillerne som heller burde gå foran med et godt eksempel, og bidra til å skaffe den etterlengtede tryggheten i det unge mannskapet. Så nok en gang; forutsatt at Gallas er korrekt gjengitt, så må jeg si at han virker rimelig lite reflektert, uten særlig psykologisk innsikt, og uten særlig guts og ryggrad. Dette er ynkelig!

Link to comment
Share on other sites

Er redd for at tryggheten ikke er der og at ifølge rykter flere spillere

er usikre på fremtiden i Arsenal.

Når vi på kort tid selger unna våre stjernespillere så gir det et

signal både innad og utad i laget.

Når vi så har en manager som også 'kan' virke usikker på om

han har tro på fremtiden i klubben ...vel...

 

Måten Gallas har gjort dette på er en ting..men jeg tror at tankene han lufter er han ikke alene om....klovn eller ikke;-)

 

Nei, tankene er han nok ikke alene om, og dette er kanskje den største utfordringen for Wenger og Arsenal; hvordan få den nødvendige tryggheten og selvtilliten som gjør det mulig å produsere lange striper med seire? Og det er jo nettopp en slik utrygghet som er den største faren når man mister nøkkelspillere. Og en slik utrygghet kan også utløse en dominoeffekt. Og her har Wenger en stor utfordring før sesongstart. Gallas må gjerne mene det han gjør - hans opplevelse og følelse kan ingen ta i fra ham - men forutsatt at han er korrekt sitert i media, er det fullstendig illojalt av en så rutinert spiller går ut og være så løsmunnet. På den måten oppnår han jo bare å gjøre vondt verre. Man burde kunne forvente noe mer av en av de spillerne som heller burde gå foran med et godt eksempel, og bidra til å skaffe den etterlengtede tryggheten i det unge mannskapet. Så nok en gang; forutsatt at Gallas er korrekt gjengitt, så må jeg si at han virker rimelig lite reflektert, uten særlig psykologisk innsikt, og uten særlig guts og ryggrad. Dette er ynkelig!

 

Jeg tror at den største årsaken til at det er såpass mye uro og usikkerhet om fremtiden i Arsenal, er at Wenger ikke har signert noen ny kontrakt ennå. Og jeg tror ikke at roen kommer til å senke seg i spillergruppa før han har signert ny kontrakt, eller bestemt seg for fremtiden.

 

En annen årsak, er fordi flere av spillerne i likhet med meg og andre mener at stallen pr. dags dato er for svak. Vi må ha minst 2 forsterkninger til.

Link to comment
Share on other sites

Er redd for at tryggheten ikke er der og at ifølge rykter flere spillere

er usikre på fremtiden i Arsenal.

Når vi på kort tid selger unna våre stjernespillere så gir det et

signal både innad og utad i laget.

Når vi så har en manager som også 'kan' virke usikker på om

han har tro på fremtiden i klubben ...vel...

 

Måten Gallas har gjort dette på er en ting..men jeg tror at tankene han lufter er han ikke alene om....klovn eller ikke;-)

 

Nei, tankene er han nok ikke alene om, og dette er kanskje den største utfordringen for Wenger og Arsenal; hvordan få den nødvendige tryggheten og selvtilliten som gjør det mulig å produsere lange striper med seire? Og det er jo nettopp en slik utrygghet som er den største faren når man mister nøkkelspillere. Og en slik utrygghet kan også utløse en dominoeffekt. Og her har Wenger en stor utfordring før sesongstart. Gallas må gjerne mene det han gjør - hans opplevelse og følelse kan ingen ta i fra ham - men forutsatt at han er korrekt sitert i media, er det fullstendig illojalt av en så rutinert spiller går ut og være så løsmunnet. På den måten oppnår han jo bare å gjøre vondt verre. Man burde kunne forvente noe mer av en av de spillerne som heller burde gå foran med et godt eksempel, og bidra til å skaffe den etterlengtede tryggheten i det unge mannskapet. Så nok en gang; forutsatt at Gallas er korrekt gjengitt, så må jeg si at han virker rimelig lite reflektert, uten særlig psykologisk innsikt, og uten særlig guts og ryggrad. Dette er ynkelig!

 

Jeg tror at den største årsaken til at det er såpass mye uro og usikkerhet om fremtiden i Arsenal, er at Wenger ikke har signert noen ny kontrakt ennå. Og jeg tror ikke at roen kommer til å senke seg i spillergruppa før han har signert ny kontrakt, eller bestemt seg for fremtiden.

 

En annen årsak, er fordi flere av spillerne i likhet med meg og andre mener at stallen pr. dags dato er for svak. Vi må ha minst 2 forsterkninger til.

 

 

 

Syntes wenger opptrer både passivt og umodent, henholdsvis med tanke på Babel, og det faktum at han ennå ikke har gått ut og snakket om hvorfor han ikke har signert ennå. Ikke rart Gallas reagerer som han gjør. Mener vi heller burde gi kreditt enn kritikk til Gallas for at han tar initiativ og bryr seg om at klubben! Mener han også kan bli misforstått i sine uttalelser. Det faktum at han skriver det på sine hjemmesider

er noe helt annet om han hadde sagt det rett til pressen. Herregud, det må være lov til å reagere eller kristisere sine egne. Er dritt lei at man hele tiden skal være så politisk korrekte og oppføre seg som en perfekt familie. Likte ikke helt Gallas i starten, spesielt med tanke på mange av hans uttalelser, men får faktisk mer sansen for han etter episoder som dette. Tror det kan være lurt å se på hjemmesidene til de enkelte spillerne, for da får man se hva de faktisk sier, i stedet for at det blir feiltolket at forpulte SUN!!

Link to comment
Share on other sites

Er vel også mulig at dette intervjuet kom før signeringen av Eduardo. Kanskje han har blitt mer beroliget etter de to siste signeringene. Håper han slutter med "sutringen" og blir, for i form er han blant verdens ypperste stoppere.

Link to comment
Share on other sites

 

Mener vi heller burde gi kreditt enn kritikk til Gallas for at han tar initiativ og bryr seg om at klubben! Mener han også kan bli misforstått i sine uttalelser. Herregud, det må være lov til å reagere eller kristisere sine egne. Er dritt lei at man hele tiden skal være så politisk korrekte og oppføre seg som en perfekt familie.

 

Kvifor stoppe der? Då bør det være fritt fram for alle å kritisere. Arsenal burde drivast etter mottoet "Kvar mann si meining". Anarki er tingen, og skulle det verte for gale får ein til naud ta i bruk lausgjengarparagrafen.

Link to comment
Share on other sites

Vi liker da dette som Gallas sier?

 

"There’s no escaping it, the holidays are over… The three weeks have flown by and it’s back to work now as my training starts with Arsenal on Wednesday.

 

It’s an opportunity for me to meet the new arrivals, get to know them and to see my team-mates from last year again.

 

I’m well aware that I’ll probably be an even more important leader in the Arsenal team in the 2007-2008 season. Now that Thierry Henry has left, I’m one of the most experienced players in the group along with Jens Lehmann. I’ll therefore have a big responsibility to guide the younger players and advise them on how to approach matches, handle fatigue and pressure…

 

However, let’s not forget that we’ve got a lot of sporting ambitions and that we’re going to do everything we can to win a title this season, either the Premier League, the Carling Cup, the FA Cup or the Champions League. I’m sure it’s going to be a big year for Arsenal!

 

So my fabulous holiday in Guadeloupe is now behind me but it gave me a chance to rest and recharge my batteries to the full. I’m back in England feeling rested and ready for the new season…"

 

LINK:

Gallas snakker ut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...