Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Nå har jeg lest gjennom det meste som står i denne tråden og akkurat dette varmer da :lol: Når det gjelder nr 10 så synes jeg han fortjener den,han er tross alt den viktigste spilleren vår

 

Fabregas er vell MYE mer viktig for klubbern en gallas. Fabregas er nesten uerstatelig og det er ikke gallas. er nesten inne på tanken om å benke gallas. veit ikke heilt om eg vil benke gallas eller toure. men en av de må benkes. tror det var her vi mistet liga gullet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Nå har jeg lest gjennom det meste som står i denne tråden og akkurat dette varmer da :lol: Når det gjelder nr 10 så synes jeg han fortjener den,han er tross alt den viktigste spilleren vår

 

Fabregas er vell MYE mer viktig for klubbern en gallas. Fabregas er nesten uerstatelig og det er ikke gallas. er nesten inne på tanken om å benke gallas. veit ikke heilt om eg vil benke gallas eller toure. men en av de må benkes. tror det var her vi mistet liga gullet.

 

La oss benke Toure og sette inn Senderos. Det tror jeg blir gull. Men Gallas er ikke en god nok leder så derfor vil jeg ta i fra ham kapteinsbindet, problemet er at vi ikke har noen andre kapteinsemner i troppen.

 

Og jeg er også i tvil om at Gallas setter pris på å bli fjernet som kaptein. Mulig han da ønsker seg solgt. Da må vi i allefall ha inn en direkte erstatter for ham. Hva med Terry (haha)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Nå får han endelig tid til å gå inn i seg selv og analysere problemene sine. Tidligere i uka uttalte han at han ikke har vært på sitt beste, og at han f.eks. hadde skyld i det ene målet mot Hull. Han forventer kun det beste av seg og håpet på å kunne tilbake på sitt beste fortest mulig.

 

Hvis Gallas er ute i så lang tid at han ikke rekker Eberton-kampen, vil det gi DJ fin matchtrening. Videre får vi forhåpentligvis se om det faktisk er Gallas som har skyld i mange av de defensive feilene våre eller om det kanskje skyldes noe annet.

 

Gallas, Nasri og van Persie vistnok alle tvilsomme til Everton kampen. Håper det ikke kommer flere skader nå!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Gallas, Nasri og van Persie vistnok alle tvilsomme til Everton kampen. Håper det ikke kommer flere skader nå!!!!!

 

Dette er bare begynnelsen. Det kommer til å komme mange flere skader utover i sesongen, og det er da vi vil få bevist det de fleste visste før sesongen startet, at kvaliteten i bredden på stallen ikke er god nok.

Link to comment
Share on other sites

Har troen på Silvestre! Han tror jeg vil bli bra sammen med enten Gallas eller Toure

 

I artikkelen som det er linket til så står det også at han ikke har spesielt stor tro på Silvestre annet enn som en backup, og det samme tror jeg. Djourou er den som vi må satse på, vi trenger en med hodestyrke og som er duellsterk, noe Djourou definitivt er.

 

Får håpe Djourou får noen flere sjanser utover sesongen, for tror virkelig han kan danne et bra stopperpar med Gallas eller Toure (mest sannsynlig Gallas i og med at han er kaptein).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.independent.co.uk/sport/footbal...ure-972544.html :huh:

 

Hva kan konsekvensene av dette bli?

 

En typisk "storm-i-et-vannglass"-situasjon. Tror ikke Wenger vil reagere så sterkt på et bilde nå i disse manipulasjonens dager, og jeg tror heller ikke han har reagert særlig i det hele tatt. Får ikke håpe det er hold i dette, men er det det - og bildet var ekte, er det fryktelig uprofessionelt av Gallas. Wenger er nok veldig nøye på disse tingene, og jeg tror det kan vanke en fet bot om han kan bevise dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Uff... Er nok vanskelig for Gallas å være kaptein med såpass barnslige spillere/personligheter rundt seg. Og det er ingen tvil om at han sliter.

Men vil nå si at det også er vanskelig for de unge i klubben å gå ut og fighte når kapteinen og de ellers rutinerte i klubben ikke har noe som helst fightervilje selv.

 

Blir virkelig deprimert når jeg leser slikt om spillerne, og håper Wenger får orden på dette i løpet av høsten.

Link to comment
Share on other sites

Gallas er en patetisk figur, gå ut mot egne lagkamerater gang på gang. Han har ikke akkurat imponert han heller, men legger skyld over på de unge på laget. Ta det INTERNT for faen. Og om det som kommer ut i media på denne måten ikke skulle stemme, bør han gjøre som Cesc gjør gang på gang, gå ut i media og si at "uttalelsene" ikke stemmer.

Virker som det er dårlig stemning i troppen om dagen, og dette gjør at alle bare ler av Arsenal! Vi framstår som en patetisk klubb med klovner som Gallas. Håper Wenger snart innser problemene og rensker opp, jeg vil ha ærverdige ARSENAL FC tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Gallas har kommet med flere unødvendige utspill i media tidligere. Denne føyer seg til lista. Slike uttalelser SKAL ALDRI komme ut til media. Det ligger noe i det han sier, men media hauser utspillene opp og vår klubb blir hetset som en forvokst barnehage. Det er helt sikkert uro i de fleste klubber ved tap mot rivaler og lignende. Forskjellen er at de tar det internt.

 

Det er tydelig at det er noe intern uro i klubben. Det er viktig at de involverte får snakket sammen om dette og løst dette. Det er bare tull å prøve og skjule irritasjon og lignende, for slikt vil en eller annen gang komme ut - gjerne på verst mulig tidspunkt. Et godt eksempel er Bendtner - Ade situasjonen i fjor. Nå kan man se at samspillet og stemningen mellom de to er mye bedre. Vi kan ikke fungere som et lag for spillerne også fungere utenfor banen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke mye av kritikken mot Gallas. Han lyser vinnervilje lang vei og jeg kan desverre ikke si det om alle på laget.

 

Word, word, word!!

 

Gallas gjør det Wenger ikke tør, nemlig å si fra. Vi trenger en leder i troppen som tar tak i problemer, og har baller nok til å gjøre noe med dem. Wenger virker dumsnill og naiv, og da er en type som Gallas god å ha, en som tar seg av mye både på og utenfor banen. Å skjelle ut Gallas på denne måten bare for det synes jeg er tåpelig.

 

Greit at han kan ta det internt, men jeg liker vinnerviljen han viser gang på gang. Som du sier Tatapa, er dette noe de aller fleste andre i laget mangler, så å ha en så sterk personlighet med haugevis av dette synes jeg er veldig positivt.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at Gallas har en vinnermentalitet mange av de andre spillerne bør lære av, men hvor var "vinneren" når han slipper markering mot Fulham,Bolton og Hull og blir "syndebukk" i to av dem. At man taper duell mot mannen man har i ny og ned på dødball skjer, men vår kaptein var ikke engang oppe og forstyrra Brede & co. Gallas bør i høyeste grad se på seg selv også. Men at det han sier stemmer, er det ingen tvil om.

 

Wenger snakker så høyt om hvor god moral det er i laget og hvor stor deres "desire" er til å vinne. Det er et stort spørsmålstegn for meg. Han har vell også sagt at dette laget er det mest talentfulle han har hatt (?)

Det er kanskje det beste laget på treningsfeltet på enkelte pasningøvelser eller noe i den duren, men fy faen som vi mangler sterke personligheter som virkelig hater å tape. Så på Arsenes X1 igår. DER har du vinnertyper der! Vil takke Wenger for den tiden der, den var magisk. Det er først nå man virkelig verdsetter det :)

Link to comment
Share on other sites

Det Gallas forteller er nok sant og jeg kan forstå hans frustrasjon. MEN som kaptein så går du bare ikke ut i media med skittentøyvasken. Det tar du internt sammen med spillere og støtteaparat.

Gallas har med dette siste utspillet gravd sin egen grav i Arsenal, det er jeg sikker på. Valg av han som kaptein har vist seg å være en mega miss.

 

Nå må Wenger raskest mulig rydde opp i egne rekker. Han må få spillere til klubben med vinnermentalitet. I dag framstår Arsenal som ett lag fullt av unge egoister som sannsyligvis aldri har måttet slite for noe. Rydd gratispasasjerene bort fra Arsenal. Det hjelper ikke å være talentfull hvis du ikke har rett instilling.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...