Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Wenger knows.

Valget innebærer at Wenger likestiller de tre mulige kapteinsemnene. Velger å se bort i fra Lehman. Eneste valg han kunne ta uten at det ble sårete følelser var det valg som blr gjort. Vanskelig å velge Kolo foran Gilberto og omvendt, og Gallas ville mislikt begge valg.

Gallas sine senere positive ytringer om dette unge lag fullt av potensial. mener jeg viser at han selv har et potensial til å backe andre opp.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor får han kapteins båndet ? Han har jo flere litt uheldige utspill mot Arsenal og Wenger, synes Gilberto kunne fått kapteins båndet.

Men det blir vel 3 stk som skal dra laget, Gallas, Toure og Gilberto.

Det er vel mulig at de uttalsene er kommet ut annerledes enn det Gallas mente, og at resten av klubben (både Wnger og spillergruppen) er klar over dette. Han er rutinert og har vinnervilje. Wenger håper og tror nok at dette vil smitte over på de andre spillerne. Jeg har full tiltro til Gallas som kaptein, og gleder meg sinsykt til søndag :P

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor får han kapteins båndet ? Han har jo flere litt uheldige utspill mot Arsenal og Wenger, synes Gilberto kunne fått kapteins båndet.

Men det blir vel 3 stk som skal dra laget, Gallas, Toure og Gilberto.

Det er vel mulig at de uttalsene er kommet ut annerledes enn det Gallas mente, og at resten av klubben (både Wnger og spillergruppen) er klar over dette. Han er rutinert og har vinnervilje. Wenger håper og tror nok at dette vil smitte over på de andre spillerne. Jeg har full tiltro til Gallas som kaptein, og gleder meg sinsykt til søndag :)

 

Well spoken! Støtter den! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ikke bra.

Hvis Toure bli skadet neste kamp må vi bruke Song bak der.

Sier litt over bredden i stallen, og utlånet av Djorou blir bare et større spørsmål..

 

Vi ser dette med bredden, men det er akkurat som Wenger ikke gjør det... å låne bort Djourou er dristig når vi hele tiden plages med skader.

Gallas har jo vært ganske mye skadet siden han kom til Arsenal egentlig. Så vi har aldri sett han i toppform for oss.

Får håpe har ikke blir ute så mye lengre enn antatt, så vi må stole på at Senderos holder et høyere nivå enn tidligere.

Jeg tipper Sagna blir brukt som stopper før Song hvis Toure eller Senderos skulle bli skadet. Hoyte og Eboue kan steppe inn på høyreback.

 

Men uansett...jeg liker ikke situasjonen :P

Link to comment
Share on other sites

Uff.. Nå er det tynt bakover! Djourou skulle ikke vært utlånt.

Han trengte vi virkelig nå, men Sendreos var helt grei mot blackburn.

Så er ikke så veldig bekymret. Men hvis vi får en Kolo eller Senderos skade nå, så er situasjonen betraktlig værre enn før! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Synd dette her, men jeg hadde fryktet at skaden var enda verre. Synes det så ut som om Gallas vred kneet da han landet, og der og da fryktet jeg en leddbåndskade eller noe sånt. Derfor ble jeg letta da han i det minste kunne gå selv ut av banen. 2-3 uker er ikke sååå mye, og det er vel landslagspause mellom i tillegg? Så det er ikke så mange kamper han mister, men vi vil uansett være veldig avhengige av at Big Phil klarer seg greit ved siden av King Kolo, og at vi slipper fler skader i forsvaret nå.

Link to comment
Share on other sites

kan hoyte spille på midten bak og ? :S usikker, men vi skal nok klare oss bra hvis det ikke blir flere skader bak :-| Phil gjorde det ganske bra etter han kom inn mot Blackburn etter min mening...

Både Sagna og Hoyte kan spille midtstopper. Førstnevnte vil være danne et bedre par med Kolo siden franskmannen er mye mer hodesterk og rutinert.

Link to comment
Share on other sites

 

Så er ikke så veldig bekymret.

Det er jeg! Wenger skulle aldri lånt ut Djourou! Senderos er slettes ikke noe god erstatter, det har han vist MANGE ganger før.

 

 

Senderos er en spiller som trenger tillit! Det tror jeg, jeg tror han kan bli en klassestopper om han får tillit over lengre tid! Det kommer han aldri til å få i Arsenal!

 

Synd at Gallas er ute!

Helt enig...

Krisen er ikke så stor så lenge vi har stoppere.

Som nevnt trenger nok Senderos bare litt tillit. Men hvis en av de to får en skade, da begynner jeg å lure hvem som skal ertsatte Senderos/Kolo på stopperplass. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Så er ikke så veldig bekymret.

Det er jeg! Wenger skulle aldri lånt ut Djourou! Senderos er slettes ikke noe god erstatter, det har han vist MANGE ganger før.

 

 

Senderos er en spiller som trenger tillit! Det tror jeg, jeg tror han kan bli en klassestopper om han får tillit over lengre tid! Det kommer han aldri til å få i Arsenal!

 

Synd at Gallas er ute!

Helt enig...

Krisen er ikke så stor så lenge vi har stoppere.

Som nevnt trenger nok Senderos bare litt tillit. Men hvis en av de to får en skade, da begynner jeg å lure hvem som skal ertsatte Senderos/Kolo på stopperplass. ;)

Hva med Gilberto ;)

Link to comment
Share on other sites

Er synd at Gallas plukker opp så mange skader. Savner en midtstopper til alla Kolo som er skadefri det meste av sesongen. Kontinuitet mangler når Gallas til stadighet er skada.

Sesongen er såvidt begynt og vi har flere folk på skadelista.

Da er det bare å håpe at spillere som normalt ikke er i førsteelleveren leverer når de får sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Dette var definitivt det siste vi trengte akkurat nå. Positivt at kampene våre i denne perioden(de tre første jeg regner), er kamper enten uten reell betydning eller kamper vi nok vil styre ganske klart. Selvfølgelig er både ManC og Pompey kamper backfireren vil bli utfordret, men ikke på den måten vi f eks le mot Blackburn. Jeg synes det er ganske tøvete av Wenger og ha kun tre stoppere hele høstsesongen(Sjansen for at han henter en vel forsvinnende liten dessverre :D ). Å måtte ty til dårlige rokkeringsløsninger i starten av sesongen er ikke en toppklubb verdig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...