Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Gallas advarer Cole :D

 

Arsenal new boy William Gallas has warned Ashley Cole that working with Chelsea boss Jose Mourinho is far from an easy ride.

 

The France international swapped North London for the west side of the capital when he finally ended the most protracted transfer of the summer in moving to the Emirates Stadium, with Ashley Cole heading to Stamford Bridge.

 

Gallas' relationship soured with Mourinho to such an extent that he was threatened with the possibility of spending the rest of the campaign in the club's second string, before an eventual accord was struck with Arsenal.

 

With a deal done and both players having had their respective wishes granted, Gallas has wasted no time in issuing a frank and forthright appraisal of his former taskmaster.

 

"I wanted to leave Chelsea and Arsenal was the perfect club for me," Gallas told The People.

 

"They wanted me, they are a team going for all the honours, and I am very happy in London and I have a lot of friends here.

 

"I am happy that I have joined Arsenal. I'm sure I will be treated better by their coaching staff than I have been by Mourinho in the last year.

 

"I wish Cole luck and I hope he has the patience to put up with his manager."

 

While conceding that Mourinho is a more than accomplished trainer, Gallas has blasted his man-management skills - pointing to his spats with several players in the past.

 

"Mourinho is a good trainer but he is fickle with his players," he added.

 

"What has happened to me has happened in the past to Ricardo Carvalho, Mateja Kezman, Paulo Ferreira, Asier Del Horno and Hernan Crespo.

 

"He uses us for his convenience. In the past few years I have had offers from Italy and Spain but I stayed loyal to Chelsea.

 

"But this has counted for nothing with Mourinho and that is sad. Mourinho has pressured me constantly as if he wanted to get the press and the fans against me.

 

"I don't understand it. In the dressing room my team-mates have been supportive but Mourinho is the boss and so nobody has spoken out for me.

 

"In football terms, Chelsea were great for me because I won things there but it was if I had become a nuisance for Mourinho and I don't understand why."

 

Jeg elsker den delen av artikkelen hvor han sier: "I am happy that I have joined Arsenal. I'm sure I will be treated better by their coaching staff than I have been by Mourinho in the last year.

 

 

Kilde: Sky Sports

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Cashley var bare ute etter penger, han fikk jo 90 000£ i uka!! men 5 millioner pund var ganske lite selv om vi fikk gallas. jeg håper han og toure utgjør en super duo som midtstoppere. Dette gleder jeg meg virkelig til å se. det samme gjelder Baptista. Jeg her også helt enig med Imers i at Lauren er bedre enn Ebouè.

Ebouè er alt for dårlig defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvor forarget jeg er på Cole håper jeg Arsenal ALDRI

synker så lavt som dette ballesparket mot Gallas fra Ch€£$ki

på klubbens egne offisielle sider. :)

 

Som Baltus brukte å si: Jeg gremmes!

 

Ja, det er en ganske sjokkerende pressemelding på klubbens offisielle side, og har det noengang skjedd lignende før?

 

Uansett hva som har skjedd i saken, så mener jeg klubben må gå i seg selv å oppføre seg profesjonelle siden det er DET man tjener på i lengden.

Det var endel artikler om Gallas MOT Mourinho for et par dager siden, men hvor sikker kan Chelsea være at det som stod i media var ordrett? Media er jo som oftest VELDIG flinke med å overdrive å legge inn noen ekstra saftige setninger.....

Hvor fornuftig er det av en klubb å sparke tilbake med noe slikt, uansett hva spilleren har evt gjort og sagt?

 

Nei, dette er sjokkerende....men kanskje ikke noen bombe at det kom av den klubben der.

 

Arsenal vil snart få en bok av Cole i media, men da stoler jeg på at de enten holder kjeft eller svarer kort og proffesjonelt når den tid kommer.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvor forarget jeg er på Cole håper jeg Arsenal ALDRI

synker så lavt som dette ballesparket mot Gallas fra Ch€£$ki

på klubbens egne offisielle sider. :)

 

Som Baltus brukte å si: Jeg gremmes!

 

Ja, vet du hva. Det her er rett og slett utrolig smålig av Chelsea, uansett om det stemmer eller ikke. Dette skal en profesjonell klubb holde seg altfor god til. Selvfølgelig stiller jeg visse spørsmålstegn ved Gallas sin opptreden i den farsen der, men det bør uansett holdes som en sak mellom klubb og spiller. Latterlig av Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvor forarget jeg er på Cole håper jeg Arsenal ALDRI

synker så lavt som dette ballesparket mot Gallas fra Ch€£$ki

på klubbens egne offisielle sider. :)

 

Som Baltus brukte å si: Jeg gremmes!

 

 

Skjønner ikke hvordan Chelsea-supporterne holder ut! Den ene idiotiske uttalelsen etter den andre. Her ser vi den store forskjellen mellom Arsenal og Chelski. På arsenal.com ønsker alle Ashley Cole lykke til og det er ikke akkurat "hard feelings" mellom Arsenal og Ashley. Det var litt turbulent i perioder med tanke på den situasjonen ifjor. Hos Chelsea slakter de spillerne og glemmer hva spilleren faktisk har gjort for klubben!

 

"Upon Ashley’s departure I would like to thank him on behalf of the team and everyone connected with the Club for his contribution to our success over recent years, Ashley has always played with his heart for Arsenal.

 

"I remember giving him his debut nearly seven years ago and he grabbed the opportunity. He had a strong desire to succeed and ultimately it was that determination that sees him leave this Club. Ashley has grown up with Arsenal and given time, will hopefully appreciate what the Club has given him. I feel the future is bright for this team and look forward to seeing it challenge for honours."

 

 

Derfor er vi Arsenal-supportere... ;) (vil jeg tro!)

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvor forarget jeg er på Cole håper jeg Arsenal ALDRI

synker så lavt som dette ballesparket mot Gallas fra Ch€£$ki

på klubbens egne offisielle sider. ;)

 

Som Baltus brukte å si: Jeg gremmes!

 

 

Nei og nei... :( ...og her mine damer og herrer viser Chelsea sitt sanne ansikt... Dette er helt forkastelig og noe liknende har vel aldri skjedd før...

Håper dette får etterspill :)

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ble ganske sjokkert når jeg leste den pressemeldingen fra Chelsea. En profesjonell klubb skal holde seg for god til sånt, som det også er nevnt i flere innlegg ovenfor her. A

 

Ser jo bare hva Arsenal sier når en spiller forlater klubben selv om det har vært turbulent. Det er lykke til og takk for det du har gjort for klubben, mens det Gallas gjorde i Chelsea har de visstnok lagt helt i glemmeboka og kommer med en slik offentlig uttalelse. Kan dog ikke si at jeg er overrasket over at den kommer fra den leiren der.

 

Vær trygg Gallas, du kommer til å bli mye bedre behandlet under Wenger's ledelse.

 

Jeg blir direkte kvalm bare av å lese det siste som står i denne uttalelsen også; "William Gallas rarely recognised these responsibilities. He also failed to recognise the role José Mourinho and Chelsea played in helping him become a double Premiership champion for a player whose only league title prior to that had been in the French Second Division."

 

Hva med rollen Gallas spilte i å hjelpe Chelsea til gullet?! Det blir så arrogant og jævelig at det er helt skremmende.

Link to comment
Share on other sites

Gallas truet med å score selvmål hvis han skulle spille for Chelsea :) Willy is a true Gunner :P

 

Willy blir en Arsenal legende før han har rørt ballen! ;) Hadde han kommet med et lite sleivspark til Tottenham også nå, så ville han satt oss alle i svime av beundring! :(

Link to comment
Share on other sites

Noe så barnslig oppførsel skal man lete lenge etter. Store Chelsea fremstår som virkelig uprofesjonelle i denne saken.

 

Om Gallas har kommet med slike trusler, så må jeg si at jeg forstår hans reaksjon. Hadde Chelsea fått viljen sin, så hadde ikke Gallas blitt Arsenalspiller. De var kun interessert i en enveishandel med Cole. Derfor varmer det ekstra når de måtte slippe Gallas for å få Cole. Tipper at russermafiaen ikke hadde sett for seg dette sluttproduktet.

 

Arsenal har spilt høyt, og har parkert Chelsea her. Det smaker godt.

 

Chelsea nærmer seg faretruende Spudz på hatlista, noe som i utgangspunktet skal være umulig! :)

Link to comment
Share on other sites

Gallas svarer:

 

"I am surprised and shocked [by what Chelsea have said]," Gallas said. "I certainly never said I'd try and score an own-goal if I ever played for Chelsea again. I was very firm in my desire to leave - that's clear - and I've already explained why. But I never went that far. If people want to hide behind these ridiculous accusations to explain why I left to keep onside with their club's supporters, that's what they do. I don't think it'll fool anybody."

Link to comment
Share on other sites

Syns det er ganske tragisk når Chelsea går ut med en slik uttalelse. Så også at det var en tidligere Chelsea spiller som kritiserer Gallas, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan de kan gjøre dette uten noen bevis? Dette er jo bare noe de sier, og nå avviser Gallas også at han har sagt dette. Det er jo faktisk Chelsea som har kommet med bevis i denne saken, og det mot seg selv pga den uttalelsen.

Link to comment
Share on other sites

Her skinner det virkelig igjennom hva kvaliteter styret og trenerteamet i Chelski er laget av.En gjeng surmulende drittunger.Dette er noe

av det største lavmålet jeg har sett men den passer Mourinho som hånd i hanske.

Link to comment
Share on other sites

Som dere andre skriver dette er lavmål og utrolig uprofesjonelt av Chelsea UANSETT hva Gallas måtte ha sagt eller gjort. Det står jo i grell kontrast til Wengers uttalelse i kjølvannet av salget av Cole, der han takker Cole for hans bidrag i Arsenal, enda Cole faktisk har gjort ting mot Arsenal som uansett er MYE verre enn det Gallas påstås å ha gjort mot Chelsea. Og uansettt om Chelsea har rett i sine anklager eller ikke; dette undergraver Chelseas troverdighet og skader deres omdømme, men så er vel ikke slike ting noe som settes særlig høyt i Chelsea uansett...?

Link to comment
Share on other sites

Det hjelper nok pent lite at "the special needs one" er manager

i klubben, men via Arseblog ble jeg gjort oppmerksom på denne

artikkelen av Chairman of Crystal Palace, Simon Jordan i

The Guardian, etter "Svengate":

 

(Interessant del klippet ut av artikkelen):

 

"Frankly, though, having to go to this effort to keep my image and reputation clean, when I am bloody well clean, is bizarre. There's no horse sex, no mobile phone orgies in my life, nothing - but still I have to spend on PR protection. And as circulation pressures get more intense, the problems do too.

 

In the face of this stuff, the desperation and arrogance of the editors, you have to keep your cool. The closest I've come to losing it with a journalist was in 2002, after London's Evening Standard, who'd always had great access and cooperation from us, started producing a string of barbed, personal piss takes.

 

I decided that if they wanted to write this stuff, fine, but they weren't going to do it on our premises, so I withdrew their accreditation. The sports editor's reaction was this: instead of calling me, he phoned our shirt sponsor to suggest they reduced payments to us because they'd be getting less exposure in the Standard. Then he warned me that banning Standard journalists would have a negative effect on Palace's results. I asked him what the hell he was talking about, and he implied that if I obstructed his journalists and restricted his press access, the type of coverage they'd be giving us would have a negative effect on morale.

 

So where is this guy now? Four years on, he's the top PR man at Chelsea, a club with a reputation for obstructing journalists and restricting press access. PR Week says 'Simon Greenberg is about to embark on a major charm offensive' in football, to boost Chelsea's image. Stand back, and watch him go."

Link to comment
Share on other sites

Herlig Didrik! Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg ikke er Chelsea-fan. Tenk deg hvordan det hadde føltes dersom dette hadde skjedd med Arsenal! Chelsea viser en utrolig evne til å samle opp all mulig søppel fra alle verdens hjørner. En renovasjonsfabrikk med milliardunderskudd :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er overveldet og sjokkert over utspillet fra Chelsea. Et sånt utspill kommer ikke fra en samkjørt ledelse. Det kommer heller ikke etter nøye gjennomtenkte og kloke enkeltforetak.

 

Jeg ser på dette som uttrykk for galskap og bråk. Jeg synes synd på Chelsea-tilhengerne, og tror etterhvert at de vil komme til å vende seg mot sin egen ledelse. Jeg kommer ikke til å bli overrasket om den dagen kommer!

 

Dagens Chelsea blir for meg et tragisk og trist kapittel i premier league sin historie. Og jeg har nå fulgt med i dette i over 25 år! Jeg frykter at andre lag (les: West Ham m.fl) kommer til å lide samme skjebne som Chelsea. Håper virkelig at oppkjøpene blir grundig undersøkt, og at engelske myndigheter følger med.

 

... og Gallas er hverken den første eller siste som ønsker å forlate Chelsea. På tross av penger, gull og ikke minst spilletid (på et lag som kan vinne alt)!

 

Noe er galt! :P

Link to comment
Share on other sites

Herlig Didrik! Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg ikke er Chelsea-fan. Tenk deg hvordan det hadde føltes dersom dette hadde skjedd med Arsenal! Chelsea viser en utrolig evne til å samle opp all mulig søppel fra alle verdens hjørner. En renovasjonsfabrikk med milliardunderskudd :P

Jeg ser på dette som uttrykk for galskap og bråk. Jeg synes synd på Chelsea-tilhengerne, og tror etterhvert at de vil komme til å vende seg mot sin egen ledelse. Jeg kommer ikke til å bli overrasket om den dagen kommer!

Jeg er så enig med dere! Ikke at å være Chelsea-supporter noensinne

har vært aktuelt for egen del, men det fins da faktisk en hel del av dem

som er ålreite folk - som må tåle dette. Ser rundt omkring på nettet en

del av dem forsvarer ledelesen og svelger alt i deres pressemelding glatt,

men dette må jo være de siste års gloryhunters?! Jeg hadde ikke turt å

se fotballkompisene mine i øynene dersom noe lignende hadde kommet

ut fra Arsenal. Det er en skam for Chelsea, og for fotballen. Selv om Gallas

skulle ha sagt noe lignende (hvilket jeg betviler!) så må jo ledelsen i den

klubben også forstå at det nytter ikke komme med "Faren min er rikere enn

din" - eller hvordan den nå gikk (det er noen år siden jeg var liten drittunge

i sandkassa...)

Link to comment
Share on other sites

Leste litt på noen engelske Chel$kij-forums hva fansen deres syntes om salget av WG og kjøpet av CC. De fleste var frustrerte og i harnisk, skjønte ikke at CFC kunne la WG gå, og var iallefall ikke happy for at Cashley var kommet dit. "A whining Judas" var det noen som kalte Cole. Var flere som ville at Kenyon skulle gå etter dette.

Den siste utviklingen kan jo ikke gjøre saken bedre. No class. For en gjeng med two-timing mafioso.

 

Synes denne artikkelen på Arsenal Grouch var bra:

 

Blue is the colour! Hypocrisy is the game

How pathetic can you get??

 

It seems that Mourinho and his fake mafia "family" are desperate to show to the world just how childish they can REALLY get.

 

Quite how they continue to defend their actions and present a laughable image of good character is way beyond me.

 

One of the most staggering things about the comedy statement, which calls Gallas some sort of twisted money hungry Chelsea hater, (even though he was consistently one of their best players for 5 years) is that they seem to be under the impression that people would sympathise with them and their claims.

 

But they're the ones who've just bought a player who turned his back on his boyhood club over £5000 a week.

 

Have they not done enough??

 

Have they not been criticised from all quarters enough? Fined enough? Officially warned by the FA enough? Officially warned by UEFA enough?

 

They lie, force referees into retirement, openly tap up players, break the rules, ruin young players' careers, spoil the game with ridiculous wages and transfer fees for squad players, then even after all of that, they want to convince everyone that they have a good image.

 

Gallas isn't the only one who wanted to leave Chelsea in the summer.

 

Their problem is that if they let all of their unhappy players leave, they'd probably have to buy a new team every season.

 

Come on Chelsea, show some class.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...