Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Er ikke enig med deg der Kim.

Vi har:

1. Clichy. Bra back, men dessverre alt for mye skadet.

2. Flamini. Vil helst spille på midtbanen. Men er nok bedre på backen, men ingen TOPP back.

3. Hoyte. Ikke overbevist om han er god nok, selv om han er engelsk, og alle ønsker han skulle være god nok.

4. Traore. 16 år. Det forteller det meste. Men et fantastisk talent

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Flamini er ingen topp back men han gjorde ikke savnet av Cole/Clichy nevneverdig.10 kamper uten baklengs i CL med topp motstandere holder for meg.Er Hoyte bedre enn Flamini?Vel da er vi godt nok dekket der.

Enig med Kim her.Vi bør prioritere defensiv midtbane og midtstopper.Helst noen med litt rutine.

Link to comment
Share on other sites

Defensiv midtbane, midtstopper og venstreback er det som bør prioriteres!

 

Er enig med deg i at deffensiv midtbane og midtstopper bør prioriteres, men mener at vi har en grei oppdekning på venstreback, der vi har spillere som Clichy, Hoyte, Flamini og Traore. Derfor mener jeg at venstreback ikke bør være førsteprioritet

 

Jepp, forsåvidt, bortsett fra at jeg ikke anser Flamini som venstreback tross gode kamper der i fjor. Jeg håper egentlig Hoyte spiller mot Zagreb.

Tror det er bedre å ha Flamini som cover/konkurrent for Gilberto.

 

Men egentlig vil jeg ha Appiah eller Yaya Toure som defensiv midtbane + en stopper som har vært i dette gamet før.

Gilberto er god, men tror Appiah eller Yaya kunne blitt lik så god..kanskje bedre.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke enig med deg der Kim.

Vi har:

1. Clichy. Bra back, men dessverre alt for mye skadet.

2. Flamini. Vil helst spille på midtbanen. Men er nok bedre på backen, men ingen TOPP back.

3. Hoyte. Ikke overbevist om han er god nok, selv om han er engelsk, og alle ønsker han skulle være god nok.

4. Traore. 16 år. Det forteller det meste. Men et fantastisk talent

 

Du mener at Hoyte ikke er god nok, jeg mener det motsatte. Så enkelt er det ;)

Link to comment
Share on other sites

tror desverre ikke at det blir noen Gallas og se i arsenal trøye denne sesongen..

 

rett og slett fordet de ikke gidder og selge han til oss, pluss at han sier at han ikke vill til the gunners..

 

sier seg selv at det ikke blir lett og få han då..

 

Rebel Gallas hints at Gunners snub

William Gallas has confirmed he "wants to leave" Chelsea - but has hinted he would snub Arsenal as "there are other championships" to play in.

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1392807,00.html

 

men er jo lov og leve i håpet ;)

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Hoyte så er det ikke bare så enkelt Kim. Gutten er høyrebeint, og trives mye bedre på høyrebacken.

 

Jeg synes det hadde vært utrolig morsomt om Hoyte kapret venstrebacken. Tenk om han blir vår eneste engelske spiller i førsteelleveren. Det hadde vært utrolig. Men når det er sagt, så heller jeg mot Flamini. Han har bevist at han duger på høyt nivå.

 

Jeg synes ikke vi trenger Gallas som venstre back. Vi trenger kanskje en midtstopper, men mest av alt trenger vi en defensiv midtbanespiller som kan utfordre og event være backup for Gilberto.

 

Det er utrolig beroligende å høre at Wenger nærmest lover spillerkjøp innen ukeslutt.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Hoyte så er det ikke bare så enkelt Kim. Gutten er høyrebeint, og trives mye bedre på høyrebacken.

 

Jeg synes det hadde vært utrolig morsomt om Hoyte kapret venstrebacken. Tenk om han blir vår eneste engelske spiller i førsteelleveren. Det hadde vært utrolig. Men når det er sagt, så heller jeg mot Flamini. Han har bevist at han duger på høyt nivå.

 

Jeg synes ikke vi trenger Gallas som venstre back. Vi trenger kanskje en midtstopper, men mest av alt trenger vi en defensiv midtbanespiller som kan utfordre og event være backup for Gilberto.

 

Det er utrolig beroligende å høre at Wenger nærmest lover spillerkjøp innen ukeslutt.

 

vi trenger ikke Gallas som venstre back, men som stopper..

 

det at han kan spille venstre back er bare et pluss

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Hoyte så er det ikke bare så enkelt Kim. Gutten er høyrebeint, og trives mye bedre på høyrebacken.

 

Jeg synes det hadde vært utrolig morsomt om Hoyte kapret venstrebacken. Tenk om han blir vår eneste engelske spiller i førsteelleveren. Det hadde vært utrolig. Men når det er sagt, så heller jeg mot Flamini. Han har bevist at han duger på høyt nivå.

 

Jeg synes ikke vi trenger Gallas som venstre back. Vi trenger kanskje en midtstopper, men mest av alt trenger vi en defensiv midtbanespiller som kan utfordre og event være backup for Gilberto.

 

Det er utrolig beroligende å høre at Wenger nærmest lover spillerkjøp innen ukeslutt.

 

vi trenger ikke Gallas som venstre back, men som stopper..

 

det at han kan spille venstre back er bare et pluss

 

Jepp, og det er jo nettopp derfor han vil forlate Chelsea. Måtte spille for mye back, samt at han vil bort fra London, noe som betyr at Wenger skal overtale Gallas særdeles mye for at han skal komme til Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, og det er jo nettopp derfor han vil forlate Chelsea. Måtte spille for mye back, samt at han vil bort fra London, noe som betyr at Wenger skal overtale Gallas særdeles mye for at han skal komme til Emirates.

 

Hvor står det at han vil bort fra london?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Hoyte så er det ikke bare så enkelt Kim. Gutten er høyrebeint, og trives mye bedre på høyrebacken.

 

Selvfølgelig trives han best på høyre back, men han spillte venstre back i Sunderland. Slik situasjonen er nå, tror jeg Hoyte er fornøyd så lenge han får spilletid. Og jeg tror han kommer til å takle det å spille venstre back i Arsenal på en veldig tilfredsstillende måte

Link to comment
Share on other sites

Gallas og Toure er vell noe av det sterkeste av midtstoppere vi kan få. Skal vi på noe høyere nivå så må det bli Toure- Adams.

 

Jeg ser gjerne Gallas i Arsenal drakt. Det er bare positivt å få sikkelig konkuranse i midtforsvare. Og det kan bli slutten på akkileshælen Cygan.

 

LØP OG KJØP

Link to comment
Share on other sites

Gallas og Toure er vell noe av det sterkeste av midtstoppere vi kan få. Skal vi på noe høyere nivå så må det bli Toure- Adams.

 

Jeg ser gjerne Gallas i Arsenal drakt. Det er bare positivt å få sikkelig konkuranse i midtforsvare. Og det kan bli slutten på akkileshælen Cygan.

 

LØP OG KJØP

 

Gallas blir nok på the bridge da han som tidligere nevt her fikk tildelt nr. 3. Kan det også bety at Ashley blir? Blir godt den dagen denne sagaen er over!

Link to comment
Share on other sites

HVIS vi hadde fått disse spillerne snakker vi seriegull :Ribery,Abidal,Malouda,Gallas.

 

 

Men det blir LITT dyrt i så fall.

 

ta vekk malouda, og erstatt han med Nolan så snakker vi :(

 

Hva skal vi med Nolan? Har vi ikke nok offensive midtbanespillere?

Link to comment
Share on other sites

nå som forhandlingene med cole har bryti sammen blir det jo ingen bytte handel ,

men synes vi kan kjøpe gallas jeg ! da føler jeg vi er kjempe godt forberett på alle posisjoner før serien starter,og det hadde vært DIGG!!!

Link to comment
Share on other sites

nå som forhandlingene med cole har bryti sammen blir det jo ingen bytte handel ,

men synes vi kan kjøpe gallas jeg ! da føler jeg vi er kjempe godt forberett på alle posisjoner før serien starter,og det hadde vært DIGG!!!

 

 

En ting er helt sikkert,og det er at uten cole til chelski,så blir det ingen gallas i arsenal.

Tviler faktisk sterkt på at gallas kommer til arsenal selv om cole drar.

Gallas har vel selv sagt at han ønsker å fortsette karrieren i et annet land vist han forlater chelski,

så jeg tviler sterkt på at han blir en arsenal spiller.

Håper jeg tar feil,for han er en klasse spiller.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea boss: Arsenal won't get Gallas in Cole deal

tribalfooball.com - August 11, 2006

 

Chelsea boss Jose Mourinho won't consider including William Gallas in their bid for Arsenal fullback Ashley Cole.

Arsenal would like to sign Chelsea's Gallas but Mourinho revealed the unsettled France defender was not part of the Chelsea offer.

 

Mourinho said: "It's a pure-and-simple financial offer. It's a figure Chelsea have offered and Arsenal have said no."

 

 

blir nok ikke noe Gallas på oss nei :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...