Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Arsenal må jo bare sette hardt mot hardt å kreve at Gallas er med i handelen før de selger Cole.

 

Nå har jo Chelsea henta canibalen fra Hamburg og Gallas for nå forlate dem.

 

Blir gøy og se hvem klubb han vil gå til nå :blink:

 

Har du lest det noe sted? link?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

I følge The mirror skal Gallas inngå i dealen ved salg av Cole....Arsenal skal ha 20mil £ + gallas.....dvs si at de skal ha 5mil£ for Gallas det er jo nesten ingenting synes nå jeg.....Så dette må da være en glimrende deal, hvis dette ryktet er sant da

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=8772

Hvis dette går i orden er det en super deal for vår del. Selv om Cole er en av verdens beste venstrebacker, får vi igjen en spiller som kan bekle alle posisjonene i forsvar, i tillegg til at vi får £20. Har alltid hatt sansen for Gallas, selv om han har spilt i en rivaliserende klubb. Han er rask, god en mot en og ellers har han det meste en god forsvarsspiller skal ha.

Link to comment
Share on other sites

Hadde gjerne bytta Cole mot Gallas utan pengar også. Ein av dei aller beste midtstopparane i PL og er i tillegg veldig anvendelig.

 

Gleder meg til 1. september når ein endelig kan sleppe alle desse overgangsryktene rundt Cole og Reyes. Silly season nærmer seg slutten og godt er det!

Link to comment
Share on other sites

20 mill pluss gallas kan vi bare glemme med en gang, det hadde chelski aldri gått med på..

 

dette høres litt mer realistisk ut:

 

Cole/Gallas swap to end transfer saga?

2006-08-21 10:35

Chelsea's drawn out pursuit of Arsenal's Ashley Cole should be concluded this week with reports claiming William Gallas and £10million will clinch the deal.

Chelsea are believed to have had two bids rejected for Cole and despite capturing Khalid Boulahrouz, a deal for the England international is still on if the cards - although Arsenal had refused to budge from their £25million asking price.

 

The Gunners are now believed to be prepared to lower that fee if Chelsea make contract rebel Gallas part of the deal, and Boulahrouz's arrival has made that prospect a possibililty.

Arsenal are reported to have made an individual £5million move for Gallas, but rather than deplete the squad further Chelsea will make the Frenchman part of a deal for Cole - and ultimately bring to an end two of the summer's most protracted transfer sagas.

 

Both Cole and Gallas were not selected at the weekend, and while Arsene Wenger could use Cole in this week's Champions League qualifier, it seems unlikely as cup-tieing the defender would scupper any hopes

 

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=288076

Link to comment
Share on other sites

Her ser vi kanskje resultatet av at vi ikke gir oss i denne saken. Det er jo bare helt utrolig hvis vi får Gallas +10mill£! Det blir kanskje 15-20 mill£ som er akseptabelt.

 

Jeg synes det er sterkt av styret og Wenger å nekte å selge han for mindre enn 25mill£, selv om han vil bort. Men det er jo tross alt Chelsea som er kjøperen. Da er det helt på sin plass å kreve så mye. Jeg føler endelig at vi kommer seirende ut av en slik overgangssaga.

Link to comment
Share on other sites

Dette lyser som søt musikk i mine ører!

 

Det er ingen tvil om at vi trenger en som kan spille midtstopper. Jeg er fremdeles ikke trygg på at det vi har holder gjennom hele sesongen. Ekstra fint er det jo når vi også mottar en pent slant med gullmynter som mellomlegg.

 

Men det som smaker best hvis dette stemmer, er at vi faktisk har vist muskler ovenfor Ch€£$€a. Den klubben kan faktisk ikke tappe konkurrentene for spillere, uten å tappe seg selv ovenfor sine konkurrenter.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig Gallas kommer. Dette er en klassespiller, som har opplevd mye fotball, og som har mye erfaring. Jeg tror Toure/Gallas er det ideelle stopperpar. Ja kanskje PL's beste. Regner vel nesten med at dette isåfall blir i bytte med Ashley Cole pluss at vi får penger. Cole er nok verdt mer enn Gallas på dagens marked.

 

Det som kan stoppe en evt overgang er etter min mening Gallas' lønn, som jo må være skyhøy. Husker FØR Abramovich kom til che£$ki så hadde Gallas 100 000 kr i ukelønn. Han ville høyne dette med 80%, det vil si 800 000 i uka. Dette er et par år sida og jeg regner med at han tjener enda bedre den dag idag. Vet ikke om Arsenal er interesserte i å overbetale en spiller. Henry har vel nok fra før av, og det holder kanskje med at en spiller tjener ca 1 million i uka.

 

Uansett ønsker jeg Gallas velkommen, en klassespiller, en verdenspiller.

Link to comment
Share on other sites

Ja Gallas er virkelig en spiller som vil forsterke Arsenal defensivt. Det vi kan nyte meget godt av, er at han kan anvendes overalt i forsvars-rekka, og dermed er vi rimelig godt dekka der. Skulle det være så at Cole da går i motsatt retning, så er det ikke noe forferdelig tap synes jeg - Cole har surva så mye i det siste, så jeg tviler faktisk på at han vil blø for klubben. Om han går på bana og ikke brenner for laget, da har han ikke noe der å gjøre heller.

Link to comment
Share on other sites

Cole er nok verdt mer enn Gallas på dagens marked.

 

Det som kan stoppe en evt overgang er etter min mening Gallas' lønn, som jo må være skyhøy. Husker FØR Abramovich kom til che£$ki så hadde Gallas 100 000 kr i ukelønn. Han ville høyne dette med 80%, det vil si 800 000 i uka. Dette er et par år sida og jeg regner med at han tjener enda bedre den dag idag. Vet ikke om Arsenal er interesserte i å overbetale en spiller. Henry har vel nok fra før av, og det holder kanskje med at en spiller tjener ca 1 million i uka.

 

Ja Gallas er virkelig en spiller som vil forsterke Arsenal defensivt. Det vi kan nyte meget godt av, er at han kan anvendes overalt i forsvars-rekka, og dermed er vi rimelig godt dekka der. Skulle det være så at Cole da går i motsatt retning, så er det ikke noe forferdelig tap synes jeg - Cole har surva så mye i det siste, så jeg tviler faktisk på at han vil blø for klubben. Om han går på bana og ikke brenner for laget, da har han ikke noe der å gjøre heller.

 

Cole er definitivt mer verdt: yngre, engelsk, 1 år mer igjen på kontrakten...

 

Jeg vet ikke Gallas' lønn per i dag, men i det nye tilbudet fra Ch€£$ki

ligger det £70.000/uke iaf. Det er i meste laget for Arsenal på en lang

kontrakt, men det er det samme som -cole har hos oss i\per i dag, så

det betyr jo ikke økte utgifter for oss...

 

Klart Gallas vil være en forsterkning om man ser utelukkende på stopperne

våre. Det er enten Gallas eller ikke Gallas. Jeg tror vi trenger en til. Men jeg

er usikker på om minus Cole pluss Gallas strengt tatt er fotballmessig en

forsterkning?! Det er bye bye Cole av personlige grunner for meg, men

gutten har mer fotball/år i seg enn Gallas. Greit med et bytte syns jeg:

Gallas + Ch€£$kis (angivelig) opprinnelige bud på £15 mill er helt greit

min bok! Men like for like er et prestisjetap jeg nekter å tro Arsenal går

med på! Om alle budrykter stemmer tilsvarer det vel at vi mener Cole er

verdt £10 mill mer - og det er fremdeles en grei deal, mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gallas ønsker seg til Arsenal og mer enn gjerne vil bort ifra Chelsea så kan det nok hende at han aksepterer en lavere lønn. Han takket jo nei til tilbudet fra Chelsea, men det kan jo være fordi han ikke liker seg i klubben også. Ikke bare at han er misfornøyd med lønna han fikk tilbud om :)

Link to comment
Share on other sites

 

Cole er definitivt mer verdt: yngre, engelsk, 1 år mer igjen på kontrakten...

 

Jeg vet ikke Gallas' lønn per i dag, men i det nye tilbudet fra Ch€£$ki

ligger det £70.000/uke iaf. Det er i meste laget for Arsenal på en lang

kontrakt, men det er det samme som -cole har hos oss i\per i dag, så

det betyr jo ikke økte utgifter for oss...

 

Klart Gallas vil være en forsterkning om man ser utelukkende på stopperne

våre. Det er enten Gallas eller ikke Gallas. Jeg tror vi trenger en til. Men jeg

er usikker på om minus Cole pluss Gallas strengt tatt er fotballmessig en

forsterkning?! Det er bye bye Cole av personlige grunner for meg, men

gutten har mer fotball/år i seg enn Gallas. Greit med et bytte syns jeg:

Gallas + Ch€£$kis (angivelig) opprinnelige bud på £15 mill er helt greit

min bok! Men like for like er et prestisjetap jeg nekter å tro Arsenal går

med på! Om alle budrykter stemmer tilsvarer det vel at vi mener Cole er

verdt £10 mill mer - og det er fremdeles en grei deal, mener jeg.

 

Jeg er enig i at det egentlig ikke er noen fotballmessig forsterkning - men som jeg sa så tror jeg ikke Cole er forberedt å yte 110% som kreves av en spiller i arsenal, jeg tror han faktisk ikke vil gi av hele seg for å vinne kamper. Og da blir det en fotballmessig forsterkning, når vi får ut en spiller som er lei klubben/behandlinga fra klubben, og inn kommer en som er glad for å ha kommet seg bort fra sin forrige klubb og dermed vil gi alt for sin nye.

Link to comment
Share on other sites

Gallas+Clichy er et bedre alternativ enn Senderos+Cole. Hvis en attpå til kan få betalt for dette så for all del.

 

Registrerer at Senderos har fått trøye nr.6 og at han utroppes som en av VM's beste midtstoppere. Personlig er jeg langt fra overbevist om hans fortreffelighet. Greit at han blør bokstavelig talt, men det gjør en ikke til en toppspiller. Senderos er alvorlig treg. Det er omtrent som å kjøre offshore med ei bilferje. Dessuten er han etter min mening noe duellsvak (fysikken tatt i betraktning) og jeg lar meg heller ikke imponere over posisjoneringen hans. I mine øyne vil Gallas være en kjempeforsterkning på lagets svakeste posisjon. Ja, takk Hr. Wenger!!

Link to comment
Share on other sites

Det er i alle fall ingen klubber som kan mønstre et særlig bedre midtstopperpar enn det Toure/Gallas kan bli. Musikk i mine ører!!

 

Det ville vært fantastisk :D

Om vi bytter Gallas mot Cole + penger må vi jo også huske på at Gallas KAN spille venstreback og, så hvis både Hoyte og Clichy er ute av drift kan vi spille med Toure og Senderos i midten og Gallas på venstreback.

Hvis vi får Gallas har vi god bredde på hele banen unntatt defensiv midtbane der det er tynt bak Gilberto. Men personlig kan jeg ikke huske at Gilberto noen gang har vært skadet så hvis det fortsettersånn er jo alt fint.

Link to comment
Share on other sites

Det er i alle fall ingen klubber som kan mønstre et særlig bedre midtstopperpar enn det Toure/Gallas kan bli. Musikk i mine ører!!

 

Det ville vært fantastisk :D

Om vi bytter Gallas mot Cole + penger må vi jo også huske på at Gallas KAN spille venstreback og, så hvis både Hoyte og Clichy er ute av drift kan vi spille med Toure og Senderos i midten og Gallas på venstreback.

Hvis vi får Gallas har vi god bredde på hele banen unntatt defensiv midtbane der det er tynt bak Gilberto. Men personlig kan jeg ikke huske at Gilberto noen gang har vært skadet så hvis det fortsettersånn er jo alt fint.

 

 

Joda. Gilberto var for et par sesonger siden lenge ute med ryggproblemer. Så han blir skadet han også.

 

Men Gallas er en meget intressant spiller, tror han ville passet perfekt inn i Arsenal. Han er kanskje litt vel lik Toure. Ingen av dem er spesielt hodesterke...men kompenserer vel med andre styrker....

Link to comment
Share on other sites

Det er i alle fall ingen klubber som kan mønstre et særlig bedre midtstopperpar enn det Toure/Gallas kan bli. Musikk i mine ører!!

 

Det ville vært fantastisk :D

Om vi bytter Gallas mot Cole + penger må vi jo også huske på at Gallas KAN spille venstreback og, så hvis både Hoyte og Clichy er ute av drift kan vi spille med Toure og Senderos i midten og Gallas på venstreback.

Hvis vi får Gallas har vi god bredde på hele banen unntatt defensiv midtbane der det er tynt bak Gilberto. Men personlig kan jeg ikke huske at Gilberto noen gang har vært skadet så hvis det fortsettersånn er jo alt fint.

Gilberto var vel ute omtrent heile 04/05 sesongen med ryggskade, men sist sesong var han jo skadefri heile sesongen. Trur likevel Gilberto trenger er ein skikkelig konkurrent til DM plassen. Nokon som held han på tå hev og sørger for at han ikkje gjer mange av dei slurvete feila. Dessverre blir nok Flamini aldri god nok. Har mine tvil om Song også.

EDIT: Såg at nokon andre også hadde påpeikt dette, men skitt au! :D

Link to comment
Share on other sites

Syns Gallas er go på hode, han skorer stadig mål også, både for Chelsea og gjore 1-1 måle i Frankrikes borte på onsdagen... Wenger har også bekrafta at dem har lagt inn bud på Gallas :D

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127421

 

 

http://www.nettavisen.no/sport/pl/chelsea/article717025.ece

 

 

Chelsea vil jo bytte Gallas mot Cole også. :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...