Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

Gallas til Tottenham? Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznork.

Om det skulle vise seg at Tottenham faktisk har signert Jack the Ripper, slik Rednapp mistenkjer tilhengjarane for å meine, byrjar det heile å bli meir interessant, og eg får vurdere å lette på gluggane.

 

Jeg likte Gallas veldig godt, en fantastisk kriger etter mitt syn, men nå kan han gjerne brenne ett visst sted hva meg angår.

 

En liten rettelse, Redknapp brukte ikke Jack the ripper som en negasjon på hva/hvem Gallas var. Han brukte Peter Sutcliffe, the Yorkshire ripper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Jeg likte Gallas veldig godt, en fantastisk kriger etter mitt syn, men nå kan han gjerne brenne ett visst sted hva meg angår.

 

En liten rettelse, Redknapp brukte ikke Jack the ripper som en negasjon på hva/hvem Gallas var. Han brukte Peter Sutcliffe, the Yorkshire ripper.

 

Akk ja, slik går det når ein baserer seg på norske aviser....... Anyway, ein ripper er ein ripper slik eg ser det :)

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dum nyhet. Gallas er en meget solid midtstopper som fint kunne hatt minst et år til i Arsenal, for i dag er det jo tynt i rekkene når det gjelder midtstoppere. Han har vist seg som en mann som trår til i viktig kamper. Når det er sagt, så har vi også opplevd hans dårlige sider. Satser på at han klarer å lage litt f**nskap i Spudz-leiren.

 

Gallas vil garantert heve midtforsvaret til Spudz, som stadig vekk mangler King.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dum nyhet. Gallas er en meget solid midtstopper som fint kunne hatt minst et år til i Arsenal, for i dag er det jo tynt i rekkene når det gjelder midtstoppere. Han har vist seg som en mann som trår til i viktig kamper. Når det er sagt, så har vi også opplevd hans dårlige sider. Satser på at han klarer å lage litt f**nskap i Spudz-leiren.

 

Gallas vil garantert heve midtforsvaret til Spudz, som stadig vekk mangler King.

 

Helt enig med Charlie. Det er mye merkelig og ufin synsing om Gallas her. Sannsynligvis på syltynt grunnlag. Har merket meg at forumet er rimelig delt i synet på fyren.

 

Wenger derimot synes han er en ålreit fyr:

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...-is-exaggerated

 

Liker slett ikke at han er i Spudz, mens vi sitter (kanskje) noen mill pund fattigere igjen med SvartePer - eller Salvatore2 Squillaci som han også heter.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 22 2010, 08:29 PM) 204491[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

 

:D

 

Hahaha fantastisk :P

 

 

Nei, den overgangen der var ikke bra i det hele tatt... Å se en tidligere kaptein og viktig brikke gjennom flere år nå ikle seg hønedrakta - ÆSJ !! Satser på han åpner sutrekjeften og sprer ufyselig stemning, og det pronto !! Heia Young Boys

 

h8 the Scums !!

Link to comment
Share on other sites

Nummer 13

 

he he, nå er ikke jeg særlig overtroisk, jeg klarer heller ikke hisse meg opp over at Gallas går til erkerivalen. Det er jo egentlig litt god symbolikk i det at spurs overtar vrakgods fra oss. :D For selv om Gallas i sine beste stunder er en god spiller, han har jo vært ustabil, og dette har jo også bidratt til de dårlige defensive prestasjonene til Arsenal de siste årene. Regner ikke med at hans prestasjoner blir mer stabile når han skal regjere blant de andre forvirrede hønsene bak hos Tottenham for å si det sånn...! ;) I tillegg er han jo sterkt aldrende og veldig skadeutsatt. Nei, jeg har ikke noe problem med at Tottenham overtar Gallas, og vi skal i hvertfall ikke legge oss på det samme nivå som yidsen gjorde når Sol gikk motsatt vei, også det på free transfer...

Link to comment
Share on other sites

og vi skal i hvertfall ikke legge oss på det samme nivå som yidsen gjorde når Sol gikk motsatt vei

 

Akkurat det er fint lite sansynlig. Det var så lavt at det var rett og slett skremmende.

 

Jeg er personlig likegyldig til hele greia, men det må heller ikke være tvil om at Gallas fortsatt er en forbannet god midtstopper. Faktisk virker det ikke som Spursfansen skjønner hvilket scoop de har gjort ved å få Gallas på free transfer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...