Jump to content

William Gallas


9Reyes

Recommended Posts

mange her på forumet var kritiske til Gallas' uttalelser i sommer. Syns Gallas skal roses litt nå og, har i det siste flere ganger rost unggutta opp i skyene, og idag nok en gang: http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_2869715,00.html I tillegg syns jeg Gallas har vært veldig god de kampene han har spilt siden skadene. Gallas ftw!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Syns definitivt Gallas går foran som en god kaptein skal gjøre.

En annen spiller som til stadig er i avisene nå og skrøyder av

Arsenalmiljøet er vår neste kaptein Fabregas.

Liker det jeg ser;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Syns definitivt Gallas går foran som en god kaptein skal gjøre.

En annen spiller som til stadig er i avisene nå og skrøyder av

Arsenalmiljøet er vår neste kaptein Fabregas.

Liker det jeg ser;-)

 

Helt enig.

Dæven døtte - for en spiller.

Han er en fantastisk forsvarsspiller, har riberiske egenskaper og som Wenger sier er god også i motstanderens boks. Han er en vinner.

Den evige frase : Professoren vet best, han valgte Gallas som kaptein og det ser bra ut syntes jeg.

En av våre, om ikke den viktigste, spillere.

Link to comment
Share on other sites

Heilt enig med deg Stompa! Gallas trenger ansvar, og det viser han jaggu og!! Sånne lederegenskaper har eg ikkje sett siden T.A, (gløymer sjølvsagt ikkje Vieira), Gallas er virkelig ein nr.1-type.

 

Og den gleden han viser etter å ha scora målet varmer eit Arsenalhjerta å se!

Link to comment
Share on other sites

Heilt enig med deg Stompa! Gallas trenger ansvar, og det viser han jaggu og!! Sånne lederegenskaper har eg ikkje sett siden T.A, (gløymer sjølvsagt ikkje Vieira), Gallas er virkelig ein nr.1-type.

 

Og den gleden han viser etter å ha scora målet varmer eit Arsenalhjerta å se!

Støttes!

 

Synes at det var merkelig at Gallas fikk kapteinsbindet da Henry forlot oss. Nå viser Wenger at han nok en gang gjorde et godt valg. Gallas gir en ekstra sprut og glød i laget når det trengs. Ikke bare er han megagod i forsvar, han er også giftig på topp! Scoret to særdeles viktige mål i det siste, mot Manure og mot Wigan. Gallas er blitt et idol for de unge i laget vårt. Viser en utrolig fighting spirit. Og jeg er enig med deg når det gjelder "feiringene" hans etter at han har scoret mål. Han løper og skriker som en villmann med hanekam!! :P Jeg får gåsehud!! Det varmer!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Er noe helt annet enn Henry sine feiringer ja;-)

Gallas har virkelig tatt ansvar som kaptein og er det med stor K.

Måten han starter og avslutter målet sitt med er herlig.

En vinnertype.

Til de grader. Kampen i dag var enorm. Han var enorm, oser av vilje og feiringen av seiersmålet indikerer en kjempeselvtillit. Mange var skeptiske. Men han kan bli en av de største av alle kapteiner.

Link to comment
Share on other sites

For en herlig seier! Vi spilte til tider skjorta av Chelsea og herjet rundt med hardt duellspill og herlig pasningsfotball! Moro å se.. Alle fortjener kreditt, men må fremheve Gallas spesielt. En gigant i midtforsvaret og ikke minst i Chelskis sekstenmeter. Oser vinnervilje av mannen og han viser at han er mer enn villig å blø for for røde drakt. Herlig å se! Også moro å se hvilken selvtillit som oser i laget. Fantastisk!

 

Eneste som bekymrer meg litt er hvor avhengig vi virker å være av Cesc og Hleb. Kjempekontrast i forhold til Boro-matchen, men er jo ikke 100% sikkert det bare skyldes Cesc og Alex..

 

Også moro å se RVP igjen idag. Virket veldig tent og giftig hver gang han var i nærheten av ballen! Deilig å ha han tilbake igjen!

 

Alt i alt en herlig søndag. Hadde Pool fått til en uavgjort på Anfield hadde dagen vært fullkommen!

Link to comment
Share on other sites

 

Gallas fremstår jo som en helt fantastisk kaptein!

Han tar vare på ungdommen og gir de viktige og gode råd :)

Det virker som om han alltid prøver å holde moralen og humøret oppe, noe jeg ikke er sikker på om Henry gjorde.

Håper han fortsetter slik og at han blir i Arsenal ut karrieren, det hadde vært fantastisk :)

Link to comment
Share on other sites

Liker dette her. Synes det er veldig bra gjort av The Captain å ta så godt vare på de yngre, ikke bare på banen, men tydligvis også utenfor. er ikke rart det sktytes sånn av moralen og teamspiriten i spillegruppa, virker jo som om det er et veldig tett og sammensveiset miljø internt i klubben, og det er bra. Og dette er bare nok et bevis på at Gallas er en fantastisk kaptein for Arsenal FC!

Link to comment
Share on other sites

Gallas har virkelig blitt en kaptein med stor K ja! Hen klagde mye i fjor, men nå er han tilgitt. Han hadde vel angst fordi Arsenal ikke vant noe og han måtte sitte mye på sidelinjen :) Og at han tok juniorene med på konsert, er jo helt unikt. Ikke mange andre har gjort noe sånt. Om han fortsetter på samme nivå, på og utenfor banen, er han snart blant de største kapteinene vi har hatt, altså alle de som er under Tony Adams! Men det skal også sies at det er noen uker siden konserten var og at Mania var litt seine her :) :P

 

"Billy Gallas he's our mate, he's our mate, he's our mate, Billy Gallas he's our mate, he hates Chelsea!"

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Burde absolutt fått mer for Cole, men jeg tror det vil vise seg at Gallas kommer til å bli mer verdt for Arsenal enn Cole vil bli for Chelski. Velkommen, William Gallas! :D

 

Nå har jeg lest gjennom det meste som står i denne tråden og akkurat dette varmer da :lol: Når det gjelder nr 10 så synes jeg han fortjener den,han er tross alt den viktigste spilleren vår

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...