Jump to content

Klaas Jan Huntelaar


pacman

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror både Villa og Huntelaar kunne gjort det stort i Arsenal. Begge er to ekstremt gode avsluttere og hadde Wenger valgt å gå for en av disse to og klart å kjøpe en av dem så tror jeg ikke det ville blitt noe bomkjøp.

 

Nederlandske spillere virker å finne seg kjapt tilrette i England og Arsenal, så akkurat det tror jeg ikke ville vært noe problem med tanke på Huntelaar. Spanske spillere sliter ofte litt mer og bruker litt lenger tid til å finne seg tilrette, men kjøper man en spiller av topp-kvalitet bør ikke det ha så mye å si. De blir stort en suksess uansett.

 

Når man ser hvor mye mål Huntelaar har scoret for Ajax de siste årene så hadde det vært spennende å sett hvor mye han kunne fått til i Arsenal. Vi skaper jo ufattelig mange sjanser hver eneste sesong og scorer stort sett mest i serien sammen med Man Utd, så hadde man hatt en der fremme som f.eks Huntelaar så kunne det blitt interessant å sett hvor mange mål vi hadde putta da. En kvartett med Eduardo (når han er klar igjen), Adebayor, RVP og Huntelaar/Villa hadde gitt oss nok av muligheter på topp og gjort at vi ikke hadde blitt så fryktelig avhengig av at Adebayor hele tiden er den som skal score målene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2052965.ece

 

Ingenting gleder meg mer enn rykter om at en spiss er ønsket. Og da spesielt Huntelaar,ser det som mer sannsynlig at han kommer enn f.eks. Villa. Vil heller ha Huntelaar å for den del, tror han passer bedre inn enn hva Villa ville ha gjort.En pris på 180mill synes jeg heller ikke er skremmende,det er faktisk hva man må betale for slike spillere om dagen..Bare se på hvor mye Ade kan gå for..

 

Så vær så snill Wenger.....Kjøp Huntelaar :blink: :) :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke at det hadde gjordt noe å hatt Huntelaar og Van Persie på topp neste sesong, for jeg tror de to utfyller hverandre perfekt og kjenner helt sikkert hverandre godt.

Jeg er heller ikke i tvil om at Huntelaar faktisk vil score mer enn Adebayor, om man tenker på hvor mye sjanser en slik spiss får i løpet av en Arsenal-kamp og med Fabregas på midtbanen.

 

Klaas-Jan er perfekt for Arsenal, det er jeg overbevist om. Så blir det Holland-power neste sesong, før Croatian-goal kommer tilbake for fullt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ettersom Ajax har skaffet seg Miralem Sulejmani fra Heerenveen er det en stor mulighet at Huntelaar går i sommer, men om det blir United, City, Liverpool eller Arsenal gjenstår å se...

 

Eg mener at Huntelaar er en god spiss, men det er ikke der eg ville ha forsterket laget mest, det måtte ha vært på keeper plassen og på midtbanen..

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er heller ikke i tvil om at Huntelaar faktisk vil score mer enn Adebayor, om man tenker på hvor mye sjanser en slik spiss får i løpet av en Arsenal-kamp og med Fabregas på midtbanen.

 

å være spiss handler ikke bare om å skåre mål, ade er vår nest beste spiller, skjønner ikke hva folk har imot han!!mister vi ade, er det nesten et større tap en Henry..

Huntelaar=velkommen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Adebayor blir solgt, så håper jeg Wenger går for Huntelaar nå som Villa har bestemt seg for å være i Valencia, tipper Van Persie og Huntelaar ville kommunisert og fungert veldig bra sammen.

Pluss med Huntelaar ville vi ikke mistet hodestyrken som Adebayor har hatt denne sesongen heller..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har ønsket meg Huntelaar i 2 år nå, og ser ikke bort ifra at han kan komme over. Et lån med rett til kjøp er kanskje heller ikke utelukket da Van Basten og Bergkamp er i Ajax nå + det nye samarbeidet mellom ajax og arsenal ;) Jeg pratet litt om han for en god stund siden og da nevnte jeg at han kan være en humørspiller desverre, men ikke noe Wenger og co kan fikse! Dette er en veldig allsidig spiller med få svakheter! Han er meget god på hodet, en kald avslutter og han er også flink til å jobbe for laget. Noe som også er med han er at han er også en flink passningslegger. Problemet i ajax er at alt for ofte gir Huntelaar en meget god passning men så blir disse gjerne sløst bort til Huntelaar sin store frustrasjon. Henry enyone?

Vil si vi er meget heldige skulle dette gå igjennom da det er forbausende at han ikke har blitt snappet opp av noen andre stor klubber enda.. Så er det heller ikke første gangen vi blir linket med en spenende spiller hvor Wenger etterpå sier at vi har de vi trenger ;)

Link to comment
Share on other sites

Har ønsket meg Huntelaar i en stund jeg også.

 

 

Han er notorisk målscorer. Det er vel kanskje det vi trenger. Han kan henge med med oppi mot 30-40 Mål i sesongen.

 

 

Mitt største ønske er Huntelaar ;)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke noe å si om Huntelaar elsker United. Hvis Wenger ønsker han til klubben, så kommer han.

 

Poenget er at Wenger aldri kommer til å betale £18 millioner for en spiller.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Ade går ser jeg på dette som den beste erstatteren, men ettersom han ikke går (som det nå viser seg) så tror jeg ikke den karen tar turen over. Hvis vi skal ha forsterkninger til Arsenal tror jeg nok ikke vi betaler £ 20 mill.

 

Hvis Adebayor hadde gått kunne vi hentet spillere som Villa, Huntelaar og Arshavin. Jeg føler ikke at noen av disse kan erstatte Ade helt selv om vi i Villa og Huntelaar ville fått bedre avsluttere og i Arshavin en mer pasningssikker og teknisk bedre spiller.

 

Hvis Adebayor blir og Arsenal faktisk har litt penger å bruke tror jeg på Santa Cruz, Martins eller Gomis inn i klubben. Av disse ville jeg helst hatt Santa Cruz som er en notorisk målscorer. Dette vil jeg synes er den beste løsningen. Det eneste som kan bli dårlig med en spissrekke bestående av Ade, Van Persie, Eduardo, Santa Cruz, Bendtner, Vela og (Walcott) er nok at det blir "for stor" kamp om plassene.

 

Men Wenger knows...

Link to comment
Share on other sites

Trenger vi en poucher? Vi har Eduardo.. Han er skadet men gjør enorme fremskritt! Folk ser ut til å glemme det. Etter min mening er han bedre en Huntelaar i Arsenal. Han har mye bedre teknikk og er mye mer mobil, noe som er essensielt i Arsenal. Huntelaar er ett stort hestehode forra ang hodestyrke og fysikk, men nå har vi flere som er overlegne på dette som kan parre Eduardo!

Link to comment
Share on other sites

Trenger vi en poucher? Vi har Eduardo.. Han er skadet men gjør enorme fremskritt! Folk ser ut til å glemme det. Etter min mening er han bedre en Huntelaar i Arsenal. Han har mye bedre teknikk og er mye mer mobil, noe som er essensielt i Arsenal. Huntelaar er ett stort hestehode forra ang hodestyrke og fysikk, men nå har vi flere som er overlegne på dette som kan parre Eduardo!

Spørsmålet er vel egentlig hvor stor sjanse skal vi ta på når Eduardo kommer tilbake og eventuelt om han blir i like god form igjen, hvis det viser seg at ting ikke går like bra som vi håper på, eller at Eduardo får et salgs tilbakefall er det greit å ha noe i bakhånd, og da snakker jeg ikke om en midlertidig løsning som Bendter (Han har et greit potensial, men føler meg ikke sikker på ham. Synes han virker for treg og ego og kønete) Jeg er litt redd for at vi fort kan få noe alla samme problemet som vi hadde på topp sist sesong med smal stall.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Adebayor ut, Huntelaar inn hadde vært fantastisk i mine øyne. Huntelaar er vel ingen A-typisk Arsenal spiller, men det er kanskje bare sunt? Hvis det blir en kamp med harde basketak og lavt press er det ikke dumt med Huntelaar/Bendter på topp som kan krige om hver ball og som vi kan slå langt på.

Huntelaar er sikkert veldig klar for å bevise at han kan score masse mål i det øverste sjiktet av europeisk toppfotball etter at han floppet i Real. 17 mill pund er en rimelig sum for en spiller av det kaliberet.

 

LØP OG KJØP, så sant Ade forsvinner :P

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar ville vært et stort røverkjøp dersom Ade drar. Etter en tung sesong i Real vil han få en god mulighet til fast plass på et lag som kommer til å mate han mye med sjanser. Nederlenderen er en skikkelig goalgetter ganske lik Dudu. Vi har så mye kreativitet og smarte fotballhoder i klubben, men vi har ikke nok sluttprodukt i angrepene våre. Det er utrolig viktig å ha spillere som avslutter angrepene eller i alle fall prøver på den forløsende pasningen. Ja takk til Huntelaar!

 

Dersom vi får inn Huntelaar for £17mill, er vi fortsatt £8mill i pluss etter Ade-salget. Disse pengene håper jegblir brukt på en god DM som går rett inn i laget. Et talent ser jeg ikke på som nødvendig, da vi allerede har Song og Denilson som ikke er langt unna.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Adebayor ut, Huntelaar inn hadde vært fantastisk i mine øyne. Huntelaar er vel ingen A-typisk Arsenal spiller, men det er kanskje bare sunt? Hvis det blir en kamp med harde basketak og lavt press er det ikke dumt med Huntelaar/Bendter på topp som kan krige om hver ball og som vi kan slå langt på.

Huntelaar er sikkert veldig klar for å bevise at han kan score masse mål i det øverste sjiktet av europeisk toppfotball etter at han floppet i Real. 17 mill pund er en rimelig sum for en spiller av det kaliberet.

 

LØP OG KJØP, så sant Ade forsvinner :P

 

 

En flopp i madrid? Njaa..Nå kom han dit i Januar og selv om han slet i begynnelsen slik de fleste spillere gjør så tok han seg kraftig opp med 6 mål på de 8 siste kampene sine hvis jeg ikke husker helt feil..Han har uansett ikke fått all verdens av tillit der borte. Men nå går nok Wenger heller for de med potensiale og til en billig penge.

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på håpet om at vi erstatter Ade med Huntelaar og bruker resten på en DM. Det ville vært herlig.

Huntelaar er nok hvassere i avslutningene enn Ade og ville utvilsomt gjort mange mål for oss, men kanskje en liten bakdel med Huntelaar kontra Ade er vell at Huntelaar ikke har den farta som Ade har(?) Med Huntelaar og RVP på topp har vi ikke den farten man kanskje ønsker. Men herregud så mange andre kvaliteter de har :P Også har vi jo mere typiske bakroms-spillere på benken(om de to hollenderne starter, vell og merke)!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...