Jump to content

Klaas Jan Huntelaar


pacman

Recommended Posts

Madrid last week accepted Stuttgart's bid of £15.6m - that could rise to £17.3m with add-ons - but Huntelaar has taken his time agreeing the move.

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...0#ixzz0M1OBFeII

Det er sjeldent jeg er så sikker på at en spiller vil bli en kjempesignering for oss. Har bedre følelse med Huntelaar enn hva jeg hadde med Arshavin.

 

Jeg tror Huntelaar vil fortsette å være den målmaskinen han er i Arsenal, og jeg tror han er mannen som bikker 0-0 kampene til vårt favør. Ikke er han dyr heller. Håper så inderlig at det er noe i ryktene. Nå som Adebayor er dratt, Eduardo er skadet og vi er faktisk garantert flere skader utover i sesongen. Det vil kanskje sette karrierene til både Bendtner og Vela tilbake, men jeg synes tiden er inne.

 

Please, Wenger.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply
Madrid last week accepted Stuttgart's bid of £15.6m - that could rise to £17.3m with add-ons - but Huntelaar has taken his time agreeing the move.

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...0#ixzz0M1OBFeII

Det er sjeldent jeg er så sikker på at en spiller vil bli en kjempesignering for oss. Har bedre følelse med Huntelaar enn hva jeg hadde med Arshavin.

 

Jeg tror Huntelaar vil fortsette å være den målmaskinen han er i Arsenal, og jeg tror han er mannen som bikker 0-0 kampene til vårt favør. Ikke er han dyr heller. Håper så inderlig at det er noe i ryktene. Nå som Adebayor er dratt, Eduardo er skadet og vi er faktisk garantert flere skader utover i sesongen. Det vil kanskje sette karrierene til både Bendtner og Vela tilbake, men jeg synes tiden er inne.

 

Please, Wenger.

 

Vi ønsket han i fjor og har mulighet for å få han til oss i år. Og er han den du så beskrivende tror, så er det jo bare å kline til.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi fått 220-275mill fra salget av Ade. Da må da dette kunne brukes på en erstatter ?? Denne mannen skulle man tro passet perfekt.. vi trenger ihvertfall en som kan score opp mot 30goal per sessong.

Link to comment
Share on other sites

vil påstå at huntelaar er verdens beste avslutter, kan ikke skjønne hvordan han ikkeville blitt en hit i arsenal..

 

mannen har 144 mål på 203 kamper hvorav 185 er starts

 

Det er ikke langt fra sannheten. Forskjellen mellom Adebayor og Huntelaar som spydspiss er 10-15 poeng på en sesong, og da tror jeg ikke jeg overdriver. Mannen er kjøpbar. Han vil koste mindre enn vi tjente (netto) på Ade. Han vil ikke kreve mer lønn, men han vil levere langt, langt mer. Det er jeg overbevist om.

 

Det er ikke mangel på spillere i Arsenal, antallsvis. Problemet er at det er en haug med kloninger som ligger omtrent på samme nivå. Dette er alle meget gode spillere og konkurransen om plassene er enorm, MEN det er for få virkelig superklassespillere i stallen. Spillere som alene kan utgjøre en forskjell. Vi har Arshavin og Fabregas pluss til en viss grad van Persie. Å fått plusset på Huntelaar ville vært konge.

 

Vanligvis er jeg ikke så opptatt av at vi må kjøpe den og den, men dette er noe jeg føler veldig sterkt for. Arsenal er ikke giftige nok, og denne nederlenderen kan utgjøre en enorm forskjell. Også med tanke på det defensive, inndirekte. Hvor mange ganger de siste ett og et halvt årene har vi ikke sett Arsenal (og Adebayor) blåse sjanse etter sjanse med det reultat at vi fikk ett poeng i stedet for tre. Mange, utrolig mange og med det resultat at laget blir stresset, utolmodige og får negative tanker. Til slutt skjer det fatale og to-tre poeng er blåst. Kamper avgjøres foran målene. Mål preger kamper og det er min påstand at utrolig mange av de baklengsmålene vi pådrar oss er en konsekvens av manglende evne til å omsette spillemessig overtak (som vi stort sett alltid har) til tellende resultat og drepe kampene. Vi kan ikke endre dette mønsteret vesentlig ved å forsvare oss bedre, men vi kan endre det dramatisk ved å sette sjanser og knekke stridslysten hos motstanderene. Hvem bedre på markedet til en fornuftig pris enn Huntelaar? Ingen!!

 

Så Mr.Wenger, sørg for at det skjer.

Link to comment
Share on other sites

http://arsenalaction.wordpress.com/2009/07...g-to-stuttgart/

 

Da stikker han ikke til Stuttgart allikevel ;)

 

Virker som om Wenger ikke er interessert lengre, var visstnok interesse for han i fjor men når han er ledig vil vi tydeligvis ikke ha han ;)

 

Krysser bare fingerne og håper at han ikke kommer til Tottenham iallfall..

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 23 2009, 02:18 PM) 171914[/snapback]

Virker som om Wenger ikke er interessert lengre, (..) Krysser bare fingerne og håper at han ikke kommer til Tottenham iallfall..

 

at Wenger ikke VIRKER interessert bør kanskje tas som et godt tegn? ;) Og vi er enige i at det ville vært trist om en så begavet spiller havner i en bakgårdsklubb som Tottenham..! ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 23 2009, 02:18 PM) 171914[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Virker som om Wenger ikke er interessert lengre, (..) Krysser bare fingerne og håper at han ikke kommer til Tottenham iallfall..

 

at Wenger ikke VIRKER interessert bør kanskje tas som et godt tegn? ;) Og vi er enige i at det ville vært trist om en så begavet spiller havner i en bakgårdsklubb som Tottenham..! :D

Ja, men gode spillere har jo heldigvis en tendens til å bli temmelig mye dårligere etter at de er kommet til Tottenham ;)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har god tro på at Huntelaar er en spiller som kunne blitt en god bidragsyter til at Arsenal igjen vinner trofeer. Er overbevist om at Wenger er kjent med hans glimrende kvaliteter foran mål og det ville være rart om vi ikke i det minste forhørte oss om spilleren. Kanskje Wenger har en liten overraskelse på lur?

Link to comment
Share on other sites

Ifølge den "politelige"the sun http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...S&ATTR=Football er Arsenal også med i kampen om Huntelaar.

Er veldig usikker på om vi trenger en spiss til å erstatte Adebayor,men må si tanken på å få huntelaar er veldig fristende.

 

Selv så tror jeg Eduardo kan få en veldig fin sesong vist han holder seg skadefri,men det er jo et stort Men!

 

Slik jeg ser det så har vi for øyeblikket et forsvar som jeg er litt usikker på,,skulle Thomas Vermaelen slå til og gjøre en god jobb så er faktisk den delen av laget brukbart besatt.

 

På midtbanen så er vi slik jeg ser det det laget med de beste og mest offansive spillerene i serien,det store spørsmålstegnet er vel om vi har en ryddegutt som er bra nok?

 

Når vi så kommer til spissene så er det kanskje der jeg er mest usikker!

 

Persie er jo en klasse spiller,men han skårer ikke fryktelig mange mål.og jeg ser han helst som en spiller som kan skape muligheter til andre ,samtidig som han kan lage det fantastiske målet som avgjør en kamp.

Når det gjelder Eduardo så tror jeg han kan være målsniken vi trenger,på samme måte som Wright var det for noen år tilbake.

Spørsmålet er jo om han klarer å slå til for fult i premier league å om skaden og skadene kommer til å la han være i fred eller forfølge han?

 

Når det gjelder Vela og Bendtner så føler jeg at de ennå trenger etpar sesonger før de er klare til å evt bli betegnet som en superspiss ,per dags dato så er de slik jeg ser det ikke gode nok til å starte for oss.

 

Vi har reserve spisser i Theo og Arshavin,men jeg tror og synes selv disse hovedsaklig skal brukes på midtbanen neste sesong,med mindre det blir krise på topp.

 

Så alt i alt synes jeg faktisk vi skal ta en sjangse på Huntalaar...vi har fått godt betalt for ade,og nå er kanskje tiden moden for å ta en sjangs med pengene Wenger?

Tror fort den gutten kan bli vår nye Nistelrooy,og en spiller som putter de enkle ballene er faktisk det vi trenger mest for øyeblikket,hvertfall slik jeg ser det!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge den "politelige"the sun http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...S&ATTR=Football er Arsenal også med i kampen om Huntelaar.

Er veldig usikker på om vi trenger en spiss til å erstatte Adebayor,men må si tanken på å få huntelaar er veldig fristende.

 

Selv så tror jeg Eduardo kan få en veldig fin sesong vist han holder seg skadefri,men det er jo et stort Men!

 

Slik jeg ser det så har vi for øyeblikket et forsvar som jeg er litt usikker på,,skulle Thomas Vermaelen slå til og gjøre en god jobb så er faktisk den delen av laget brukbart besatt.

 

På midtbanen så er vi slik jeg ser det det laget med de beste og mest offansive spillerene i serien,det store spørsmålstegnet er vel om vi har en ryddegutt som er bra nok?

 

Når vi så kommer til spissene så er det kanskje der jeg er mest usikker!

 

Persie er jo en klasse spiller,men han skårer ikke fryktelig mange mål.og jeg ser han helst som en spiller som kan skape muligheter til andre ,samtidig som han kan lage det fantastiske målet som avgjør en kamp.

Når det gjelder Eduardo så tror jeg han kan være målsniken vi trenger,på samme måte som Wright var det for noen år tilbake.

Spørsmålet er jo om han klarer å slå til for fult i premier league å om skaden og skadene kommer til å la han være i fred eller forfølge han?

 

Når det gjelder Vela og Bendtner så føler jeg at de ennå trenger etpar sesonger før de er klare til å evt bli betegnet som en superspiss ,per dags dato så er de slik jeg ser det ikke gode nok til å starte for oss.

 

Vi har reserve spisser i Theo og Arshavin,men jeg tror og synes selv disse hovedsaklig skal brukes på midtbanen neste sesong,med mindre det blir krise på topp.

 

Så alt i alt synes jeg faktisk vi skal ta en sjangse på Huntalaar...vi har fått godt betalt for ade,og nå er kanskje tiden moden for å ta en sjangs med pengene Wenger?

Tror fort den gutten kan bli vår nye Nistelrooy,og en spiller som putter de enkle ballene er faktisk det vi trenger mest for øyeblikket,hvertfall slik jeg ser det!

Det er mange her inne som har vært noe oppgitt over sjansesløseriet de siste årene. Kunne vi få en spiller med noe lavere kunstløpsfaktor ville ikke det være så dumt. En som gjør mål og ikke bare så vidunderlige mål forankret i five-a-side innenfor sekstenmeteren. En som virkelig vil skyte før sentre en gang til.

Link to comment
Share on other sites

Satser alt på The Sun har rett denne gangen. Ingenting hadde vært bedre enn om nederlenderen kom til oss. Satser også alt på at ikke han ender opp i Spudz. Det hadde vært årets nedtur.

 

Huntelaar er en spiss som vil omsette de mange mulighetene i mange mål. Slå til Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Satser alt på The Sun har rett denne gangen. Ingenting hadde vært bedre enn om nederlenderen kom til oss. Satser også alt på at ikke han ender opp i Spudz. Det hadde vært årets nedtur.

 

Huntelaar er en spiss som vil omsette de mange mulighetene i mange mål. Slå til Wenger!

 

Ryktes at det er lønnskravet til Huntelaar som er det største problemet ift. en eventuell overgang til Stuttgart eller Spudz. Vil vel kanskje bety at det ikke blir noe enklere hvis Arsenal går inn i forhandlinger med han?

 

Interessant om vi henter Huntelaar, men har på feelingen at Wenger prioriterer de vi har.

Vi har jo bra med utvalg på spissplass, men risikoen er jo at vi har noen kjekser blant våre offensive spillere og det er en fare for at vi blir tynt besatt på topp.

 

Van Persies skadehistorie vet vi jo alle. Eduardo har jo sitt å slite med mens Vela og Walcott også har sine perioder på sidelinja.

Arshavin og Bendtner er vel de som blir minst skadet.

 

Men er alle skadefrie har vi egentlig nok spisser.

 

Uansett bør en defensiv midtbanespiller hentes først.

Link to comment
Share on other sites

Satser alt på The Sun har rett denne gangen. Ingenting hadde vært bedre enn om nederlenderen kom til oss. Satser også alt på at ikke han ender opp i Spudz. Det hadde vært årets nedtur.

 

Huntelaar er en spiss som vil omsette de mange mulighetene i mange mål. Slå til Wenger!

 

http://www.clubcall.com/arsenal/wenger-real-star-924994.html

Jeg tror som deg at dette ville vært veldig bra for klubben.

En sterk fysisk spiller, som ville skåret mange mål, en spiller med mye kraft.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar til Arsenal ville vært helt fantastisk. En nederlandsk, etablert spissmakker til Robin van Persie ville vært yppelig. Scoringsratingen tale for seg, og Huntelaar er en spiller jeg ønsker hjertlig velkommen. Cattermole er også en spiller som sikkert kunne passet bra i spann med Fabregas. Engelsk råtass som har taklinger og løpsstyrke som sine beste ferdigheter.

Link to comment
Share on other sites

Cattermole ville vært meget inntresant. Har aldri tenkt på den tanken, men jeg tror jeg liker den. Med Huntelaar og Cattermole inn i dette vinduet vil jeg være veldig fornøyd med sommeren, om ingen nøkkelspillere forlater selvfølgelig. Huntelaar tror jeg ville fungert utrolig godt sammen med Van Persie ettersom de kjenner hverandre godt fra før med landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ikke vet så aldeles mye om Huntelaar, foruten at han scorer i bøtter og spann. Har hørt han er ganske god på hodet, samtidig som han innehar grei fart, ball kontroll o.l., men at pasningsspill ikke er hans store side. Akkurat det med pasninger bryr meg lite med tanke på at han skal være inne i boksen ved innlegg og gjennombruddspasninger og score mål. Noe Adebayor og Bendtner ofte ikke var, da de likte å prøve å være pasningsleggere til tider ;)

 

Kommer han så skal jeg ikke akkurat gråte meg selv i søvn for å si det sånn! :P

Link to comment
Share on other sites

Also in line for a move to the Emirates stadium is Wigan Athletic’s Lee Cattermole despite reported interest from Sunderland.

 

Begynner å bli rimelig lei av Sunderland nå... ;)

 

Men jeg håper for all del at både Cattermole og Huntelaar kommer til Arsenal i løpet av sommeren.

 

Almunia

Sagna - Toure - Vermaelen - Clichy

Walcott - Fabregas - Cattermole - Arshavin

Huntelaar - van Persie

 

Ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...