Jump to content

Klaas Jan Huntelaar


pacman

Recommended Posts

Also in line for a move to the Emirates stadium is Wigan Athletic’s Lee Cattermole despite reported interest from Sunderland.

 

Begynner å bli rimelig lei av Sunderland nå... ;)

 

Men jeg håper for all del at både Cattermole og Huntelaar kommer til Arsenal i løpet av sommeren.

 

Almunia

Sagna - Toure - Vermaelen - Clichy

Walcott - Fabregas - Cattermole - Arshavin

Huntelaar - van Persie

 

Ja takk!

 

Vakker lagoppstilling det der, men føler at Song/Denilson er minst like gode som Cattermole. Selv om Cattermole har spilt i PL siden han var 17 år :P

 

Vil også se at Djourou får spille mye denne sesongen, tror han fort kan bli fast i 11'eren i løpet av sesongen hvis han får nok tillit. Han har faktisk alt som trengs for å bli en klassestopper, bortsett fra at han trenger litt mer råskap i seg :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Etter det jeg har fått med meg så er Cattermole en hardtarbeidende kar som blør for drakten. Dermed er han den typen stallen vår mangler. Dessuten er han britisk, noe som er positivt. Jeg er også enig i at Djourou kan jobbe seg inn i førsteelleveren i løpet av sesongen, men per i dag vil jeg prioritere Toure. Men jeg tror absolutt at Djourou og Vermaelen kan bli et radarpar i forsvaret vårt. Vermaelen er liten og jobber hardt som fy, mens Djourou er høy og hodesterk, i tillegg til å være fysisk sterk.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar og Cattermole ville vært to fantastiske kjøp som ville gjorde stallen komplett. Men med en Huntelaar er bendtner på godt vei ut. Cattermole er en spiller jeg har ønsket i lengre tid, med masse aggresivitet, harde taklinger, og som blør virkelig for drakta. Og han er britisk.

Link to comment
Share on other sites

Må inrømme at jeg sikler MYE med tanke på Klaas Jan i Arsenal. I tospann på topp med RvP som hadde 15 assists i fjor, med fabregas bak seg og arshavin overalt på banen. Alle er ypperlige tilretteleggere og Huntelaar er en svært god avslutter. Det lukter mye mål. Så er det bare å krysse fingrene da for at Wenger gjør et krumspring og strør litt penger rundt seg.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar skal ha avslått et £70.000 lønnsforslag fra stuttgart. RvP fikk £80.000 i sin nye kontrakt. Da spørs det om det blir Arsenalspiller av denne karen men Milan er vel en ganske klar kandidat da med tanke på deres situasjon og kapital.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar skal ha avslått et £70.000 lønnsforslag fra stuttgart. RvP fikk £80.000 i sin nye kontrakt. Da spørs det om det blir Arsenalspiller av denne karen men Milan er vel en ganske klar kandidat da med tanke på deres situasjon og kapital.

 

Tror ikke lønnen var grunnen til at Huntelaar avslo Stuttgart, men tanken på å spille i en tysk klubb som ikke er blant verdens største klubber og at han nå er inne i sine beste år som fotballspiller.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har snappet opp noe nytt med denne mannen?? ønsker meg VIRKELIG Huntelaar, perfekt måltjuv har jo aldri vært mangel på mål sjanser i Arsenal

 

http://www.thisislondon.co.uk/standard-spo...do?ito=newsnow&

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...t.html?ITO=1490

 

Dette er vel de eneste ryktene ute akkurat nå, ikke akkurat noe å stole på for å si det mildt :D

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger har enda større tro på Bendtner enn hva jeg har. Hittil i preseason er Nicklas den jeg ser mest fram til å se denne sesongen. Et kjøp av Huntelaar vil sette han tilbake, men Huntelaar er mannen som skal skyte oss til topps.

 

Meget spent på hva som skjer med Vela og Simpson neste sesong. Egentlig tror jeg det beste ville vært å lånt ut begge to om Huntelaar kommer. Tror Vela vil slite med spilletid, og jeg ser Simpson enda lengere bak i køen. Er litt synd i grunn, for jeg tror begge har en lysende framtid om de får spille regelmessig førstelagsfotball.

Link to comment
Share on other sites

Tror Wenger har enda større tro på Bendtner enn hva jeg har. Hittil i preseason er Nicklas den jeg ser mest fram til å se denne sesongen. Et kjøp av Huntelaar vil sette han tilbake, men Huntelaar er mannen som skal skyte oss til topps.

 

Meget spent på hva som skjer med Vela og Simpson neste sesong. Egentlig tror jeg det beste ville vært å lånt ut begge to om Huntelaar kommer. Tror Vela vil slite med spilletid, og jeg ser Simpson enda lengere bak i køen. Er litt synd i grunn, for jeg tror begge har en lysende framtid om de får spille regelmessig førstelagsfotball.

Jeg har ikke vært imponert over bendtner, har ikke sett preseason kampene så mulig han har utviklet seg mye i fra i fjor..men uansett er jeg stressa hvis ikke huntelaar kommer..tenk hva som skjer når van persie og eduardo blir skadet sånn ca på likt..synes disse 2 har vært meget uheldige med skader, så jeg skvetter ikke hvis det skjer igjen..men igjen tror walcott kunne blitt en bra spiss

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest dagens uttalelser fra Wenger, om at det ikke er angrep vi trenger å forsterke, tror jeg ikke vi henter en ferdig utviklet spiller som Huntelaar til oss. Det blir nok I beste fall Chamach, hvis vi får han nesten gratis.

Har en VELDIG dårlig følelse på dette selv....jeg vet lite om Chamach..mulig han er god;) men jeg håper fremdeles på Huntelaar,,jeg føler at vi faktisk trenger en ny spiss men vi får stole på Wenger!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ah, synd at vi lot en gylden mulighet til å signere en stor stjerne til en bra pris gå. Real var desperate til å bli kvitt han. 13 mill pund for Huntelaar hadde vært et kupp. Å kjøpe Chamakh gir ikke akkurat samme boosten til andre spillere i klubben og supporterne som Huntelaar akkurat...

Link to comment
Share on other sites

Leste tidligere i dag at vi skal ha lagt inn bud paa £17 mill for Huntelaar, men finner ikke igjen linken naa. Saa vet ikke helt hva man skal stole på. Det var vel noe en agent av Huntelaar hadde sagt tror jeg, at vi hadde lagt inn et slikt bud.

 

Edit: Nei Zidane var det som hadde sagt det, som jeg leste.

"Meanwhile, reports in France say that Madrid special adviser Zinedine Zidane has privately revealed Arsenal had made a £17m bid for Huntelaar, who earlier this summer turned down a £15m move to Stuttgart."

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...d.html?ITO=1490

 

Kanskje Milan har fått en "kompis-pris", ettersom de solgte Kaka til Real tidligere i sommer. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...