Jump to content

Klaas Jan Huntelaar


pacman

Recommended Posts

Hadde jeg styrt pengene i Arsenal, hadde de 25 millionene fra salget av Ade bliitt fordelt slik:

17mill på Huntelaar og 6 mill på Cana

 

Resultat: Seriemester 09/10!

 

En ting er iallfall sikkert, jeg ville gjort som deg og kjøpt Cana, dog er jeg litt usikker på spiss, men jeg hadde nok endt opp med Huntelaar jeg også, selv om han ikke er en typisk Arsenal spiss :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 15 2009, 07:54 PM) 171177[/snapback]

Hadde jeg styrt pengene i Arsenal, hadde de 25 millionene fra salget av Ade bliitt fordelt slik:

17mill på Huntelaar og 6 mill på Cana

 

Resultat: Seriemester 09/10!

 

En ting er iallfall sikkert, jeg ville gjort som deg og kjøpt Cana, dog er jeg litt usikker på spiss, men jeg hadde nok endt opp med Huntelaar jeg også, selv om han ikke er en typisk Arsenal spiss :P

Nettopp derfor jeg vil ha han til oss! En spiller som bare er der og scorer! Vi har nok andre spillere til å rulle opp angrep og underholde!

Link to comment
Share on other sites

Nettopp derfor jeg vil ha han til oss! En spiller som bare er der og scorer! Vi har nok andre spillere til å rulle opp angrep og underholde!

 

Joda sant nok det B) dog er jeg litt bekymret for farten hans, han er vel ikke direkte rask såvidt jeg husker, men han vil nok komme til mange sjanser pga. plasseringsevne og smarte løp.

 

Men dessverre så tror jeg ikke Wenger går på Huntelaar, han går nok for Chamakh. Samtidig som han ikke virker interessert i Cana, så da ender vi nok også opp med Matuidi. Noe jeg ikke mener er godt nok, men hvis han kjøper både Chamakh og Cana vil jeg bli veldig fornøyd! Mest med tanke på at jeg mener Cana er som skapt for å krige på midtbanen vår :P

Link to comment
Share on other sites

Adebayor ut, Huntelaar inn hadde vært fantastisk i mine øyne. Huntelaar er vel ingen A-typisk Arsenal spiller, men det er kanskje bare sunt? Hvis det blir en kamp med harde basketak og lavt press er det ikke dumt med Huntelaar/Bendter på topp som kan krige om hver ball og som vi kan slå langt på.

Huntelaar er sikkert veldig klar for å bevise at han kan score masse mål i det øverste sjiktet av europeisk toppfotball etter at han floppet i Real. 17 mill pund er en rimelig sum for en spiller av det kaliberet.

 

LØP OG KJØP, så sant Ade forsvinner :P

 

 

En flopp i madrid? Njaa..Nå kom han dit i Januar og selv om han slet i begynnelsen slik de fleste spillere gjør så tok han seg kraftig opp med 6 mål på de 8 siste kampene sine hvis jeg ikke husker helt feil..Han har uansett ikke fått all verdens av tillit der borte. Men nå går nok Wenger heller for de med potensiale og til en billig penge.

Hvis han kom i Januar og ikke lenger er ønsket i en klubb kan man ikke kalles en suksess syns nå jeg da selv om situasjonen i real er ganske ekstraordinær.

Link to comment
Share on other sites

Disse videosnuttene er neste intetsigende (samler du opp 5 sesonger av nesten hvem som helst blir det 2 minutter imponerende forestilling), men

er drøye 8 minutter med Huntelaar.

 

Denne mannen har følgende CV:

 

2003–2004 AGOVV, 35 kamper 26 mål

2004–2005 Heerenveen, 46 kamper 33 mål

2005–2008 Ajax, 92 kamper 76 mål

2008– Real Madrid, 11 kamper 8 mål

 

2004–2006 Nederland U-21, 22 kamper 18 mål

2006– Nederland, 23 kamper 13 mål

 

Totalt 229 kamper 174 mål.

 

Han er kun 25-26 år. For hel*ete Wenger - løp og kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, løp og kjøp! Huntelaar er en klassespiss, det er det vell ingen tvil om når man ser hvor mange mål han har scoret. Ser at Tottene kan bli Huntelaars nye arbeidsgiver, det ville vært forferdelig å se en slik god spiller i en spurs drakt. Det at Van Persie og Huntelaar kjenner hverandre fra landslaget bør gi oss en fordel i en eventuell budkrig.

Link to comment
Share on other sites

Disse videosnuttene er neste intetsigende (samler du opp 5 sesonger av nesten hvem som helst blir det 2 minutter imponerende forestilling), men

er drøye 8 minutter med Huntelaar.

 

Denne mannen har følgende CV:

 

2003–2004 AGOVV, 35 kamper 26 mål

2004–2005 Heerenveen, 46 kamper 33 mål

2005–2008 Ajax, 92 kamper 76 mål

2008– Real Madrid, 11 kamper 8 mål

 

2004–2006 Nederland U-21, 22 kamper 18 mål

2006– Nederland, 23 kamper 13 mål

 

Totalt 229 kamper 174 mål.

 

Han er kun 25-26 år. For hel*ete Wenger - løp og kjøp.

 

Tallene kan ikke bortforklares! Få ut finger'n Arsene!

 

Frykter dog at vi ender opp med en ung spiss med voldsomt potensiale... :P

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar, JA TAKK!! En klassespiss som scorer masser av mål. En matchvinner som vi trenger. Tror i tillegg han passer veldig bra sammen med RvP. De har iallefall hatt et rimelig bra samarbeid av det jeg har sett fra Nederlands kamper. RvP i en slags Bergkamp-rolle mens Huntelaar blir vel mer en Wright-type enn en Henry-type?

 

Håper virkelig vi klarer å hente ham. Det hadde uten tvil gjort oss til noe å se opp for neste sesong.

 

Huntelaar, JA TAKK!! En klassespiss som scorer masser av mål. En matchvinner som vi trenger. Tror i tillegg han passer veldig bra sammen med RvP. De har iallefall hatt et rimelig bra samarbeid av det jeg har sett fra Nederlands kamper. RvP i en slags Bergkamp-rolle mens Huntelaar blir vel mer en Wright-type enn en Henry-type?

 

Håper virkelig vi klarer å hente ham. Det hadde uten tvil gjort oss til noe å se opp for neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar, JA TAKK!! En klassespiss som scorer masser av mål. En matchvinner som vi trenger. Tror i tillegg han passer veldig bra sammen med RvP. De har iallefall hatt et rimelig bra samarbeid av det jeg har sett fra Nederlands kamper. RvP i en slags Bergkamp-rolle mens Huntelaar blir vel mer en Wright-type enn en Henry-type?

 

Håper virkelig vi klarer å hente ham. Det hadde uten tvil gjort oss til noe å se opp for neste sesong.

 

Huntelaar, JA TAKK!! En klassespiss som scorer masser av mål. En matchvinner som vi trenger. Tror i tillegg han passer veldig bra sammen med RvP. De har iallefall hatt et rimelig bra samarbeid av det jeg har sett fra Nederlands kamper. RvP i en slags Bergkamp-rolle mens Huntelaar blir vel mer en Wright-type enn en Henry-type?

 

Håper virkelig vi klarer å hente ham. Det hadde uten tvil gjort oss til noe å se opp for neste sesong.

sier meg enig der;) men tviler faktisk veldig på at wenger henter han..er liksom for godt til og være sant at vi henter en slik klassespiller

Link to comment
Share on other sites

Det frykter jeg også, men ved nermere ettertanke har vel Wenger nylig utalt at han ønsker å kjøpe rutine, samt at de han kjøper skal styrke laget. Da er det kanskje ikke så usannsynelig at vi kan ende opp med Huntelaar.

 

Kan ikke skjønne annet enn at han ville blitt en suksess hos oss. Med så mange 100% sjanser vi skaper der vi ikke klarer å score så er han omtrent dømt til å lykkes hos oss. Synes det blir for risky å gamble på at Eduardo og RvP skal holde seg skadefrie gjennom hele sessongen.

 

Hvis man legger sammen dette med at Wenger er under press for å lykkes denne gangen, og han får alle pengene fra Adebayor salget til å forsterke, så gir det meg ett styrket håp om at denne målmaskinen havner hos oss.

Link to comment
Share on other sites

Kan vanskelig se for meg at vi kjøper Huntelaar ettersom vi har spillere som Bendtner, Arshavin, Walcott og Eduardo som mer enn gjerne vil ha plassen ved siden av RVP. Blir det et spisskjøp tror jeg mer på en spiller som er ung og lovende og som vil tåle å sitte på benken til tider. Huntelaar vil nok kreve å spille fast hvis han kommer, og det skjønner jeg jo.

Link to comment
Share on other sites

Kan vanskelig se for meg at vi kjøper Huntelaar ettersom vi har spillere som Bendtner, Arshavin, Walcott og Eduardo som mer enn gjerne vil ha plassen ved siden av RVP. Blir det et spisskjøp tror jeg mer på en spiller som er ung og lovende og som vil tåle å sitte på benken til tider. Huntelaar vil nok kreve å spille fast hvis han kommer, og det skjønner jeg jo.

 

Hvis vi ikke ersatter Adebayor med en av samme kaliber, så har vi jo per se falt ned i kvalitet på topp siden sist sesong. Eduardo sin status er uavklart. Vi har ennå ikke sett hva han er god for, selv om jeg selvsagt håper at han blir stor for oss :-) Vi vinner ikke gull med med Bendtner og Walcott ved siden av RvP. Arshavin er strengt talt offensiv midtbanespiller/ "second striker" og ser vi på statistikken hans for Zenit, er han ingen goalgetter.

 

Jeg mener bestemt at vi må ha en spiss til av klasse.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med det som blir skrevet over. Adebayor var faktisk toppspissen, han som gjorde og skulle score de 25+ målene for klubben. Adebayor var erstatteren til Henry. Som Henry var erstatteren til Anelka. I mine øyne har vi ingen i klubben på dette tidspunktet til å ta over etter Adebayor. Van Persie er god, men han scorer ikke 20+ mål tror jeg. Bendtner har jeg ikke tro på, kall meg gjerne negativ men han er ingen typisk notorisk måljeger ala de nevnte ovenfor. Walcott kommer garantert til å bli satt på vingen denne sesongen også. Da står vi igjen med Eduardo og Vela. De 2 som minner mest om Henry og Anelka i stilen. "Arrogante" og iskalde måljegere. Men Eduardo er fortsatt en usikkerhet og Vela er fortsatt for ung.

 

Så jeg mener vi må erstatte Adebayor. Ellers så er vi på samme sted som ifjor. Selger etablerte førstelagsspillere og erstatter de med unggutter.

Link to comment
Share on other sites

Kan det være noe i det som Ferguson sier idag så stemmer det ganske bra at Arsenal ikke har lagt inn bud på noen av spillerne de er ute etter.

Er rimelig skeptisk på at AW kjøper Huntelaar nå.

Link to comment
Share on other sites

Synes virkelig det er TRIST om Klaas-Jan ender opp i Stuttgart for slikk og ingenting når han kunne endt opp hos oss. Kom igjen Arsenal og skaff denne mannen!

Slikk og ingenting er vel kanskje litt å ta i! Var det ikke snakk om en sum på rundt 200mill?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...