Jump to content

Klaas Jan Huntelaar


pacman

Recommended Posts

Arsenal - Dutch hitman raid considered

13 Apr 2006 11:42

 

 

Arsenal are thought to be tracking Ajax striker Klaas Jan Huntelaar, with a view to signing the clinical finisher after the World Cup.

 

The former Heerenveen forward has been in stunning form this term, scoring 35 goals in all competitions. He joined Ajax in January for £6.2million, and has already notched 15 goals for the Amsterdam outfit.

 

Huntelaar has great touch and movement, and is powerful in the air for a relatively small striker. He is thought to have come to the attention of Gunners boss Arsene Wenger when the Frenchman was scouting his Heerenveen team-mate Giorgios Samaras, who is now at Manchester City.

 

Arsenal appear to have placed Huntelaar on a list of possible strike targets which include Ateltico Madrid's Fernando Torres and Bayer Leverkusen star Dimitar Berbatov.

 

The Dutch national boss Marco Van Basten has indicated that Huntelaar may well be included in the Netherlands World Cup squad, which will increase competition for his signature.

 

Indeed, with Ajax set to make several key signings this summer, it may be difficult to prise Huntelaar away from the Dutch capital at all.

 

 

http://217.158.112.238/vsite/vcontent/cont...ws-item,00.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Husk at dette er den nederlandske ligaen og illes den engelske..Stor forskjell, men det skal sies at han har gjort et stort inntrykk...Kanskje han er en ny Bergkamp?

 

sant nok, lettere å score i Nederland, men han er virkelig god, i CL kampen mot Inter spilte han meget godt, og eide Samuel i flere hodedueller, gjort det bra i Uefa cupen for Heerenveen å.

Han er en veldig god hodespiller og scorer fra alle mulige steder. Jeg tror han passer perfekt inn i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Husk at dette er den nederlandske ligaen og illes den engelske..Stor forskjell, men det skal sies at han har gjort et stort inntrykk...Kanskje han er en ny Bergkamp?

 

sant nok, lettere å score i Nederland, men han er virkelig god, i CL kampen mot Inter spilte han meget godt, og eide Samuel i flere hodedueller, gjort det bra i Uefa cupen for Heerenveen å.

Han er en veldig god hodespiller og scorer fra alle mulige steder. Jeg tror han passer perfekt inn i Arsenal.

er enig der ja..Men kanskje han er litt dyr? Ble han ikke kjøpt til Ajax for over 6 mill? Vil nok bli bli for dyr for klubben vår?! Men han er en meget god spiller, men da spør eg: hvem ville dere hatt av Huntelaar og dirk kujit som er var linket til Arsenal for en stund tilbake?

Link to comment
Share on other sites

Husk at dette er den nederlandske ligaen og illes den engelske..Stor forskjell, men det skal sies at han har gjort et stort inntrykk...Kanskje han er en ny Bergkamp?

 

sant nok, lettere å score i Nederland, men han er virkelig god, i CL kampen mot Inter spilte han meget godt, og eide Samuel i flere hodedueller, gjort det bra i Uefa cupen for Heerenveen å.

Han er en veldig god hodespiller og scorer fra alle mulige steder. Jeg tror han passer perfekt inn i Arsenal.

er enig der ja..Men kanskje han er litt dyr? Ble han ikke kjøpt til Ajax for over 6 mill? Vil nok bli bli for dyr for klubben vår?! Men han er en meget god spiller, men da spør eg: hvem ville dere hatt av Huntelaar og dirk kujit som er var linket til Arsenal for en stund tilbake?

 

meget vanskelig spørsmål..

 

men tror det må bli noe sånt som: på kort sikt Dirk Kujit..

 

på langt sikt Huntelaar, tror han kommer til og bli en enda bedre spiller enn Kujit men kansje ikke før om tre år..

 

Kujit kunne gått rett i på laget, er også meget god i andre deler av spillet..

 

menst Huntelaar er en type target mann!!

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

Jeg tror navnet til "Kuijt" staves Kuyt.

Navnet staves Kuijt, men Huntelaar tror jeg vil ta over plassen til Adebayor.

Men jeg hadde ikke sagt nei til Dirk Kuijt Heller!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror navnet til "Kuijt" staves Kuyt.

Navnet staves Kuijt, men Huntelaar tror jeg vil ta over plassen til Adebayor.

Men jeg hadde ikke sagt nei til Dirk Kuijt Heller!

Det står Dirk Kuijt flere steder på nettet, og også Kuyt.. Er vanskelig å si, dere får sende ham en mail og spørre B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror navnet til "Kuijt" staves Kuyt.

Navnet staves Kuijt, men Huntelaar tror jeg vil ta over plassen til Adebayor.

Men jeg hadde ikke sagt nei til Dirk Kuijt Heller!

Det står Dirk Kuijt flere steder på nettet, og også Kuyt.. Er vanskelig å si, dere får sende ham en mail og spørre B)

ja husker samme greie da vi ville vite om han het Magne Hoset eller Magne Hoseth...Da spurte de han og det rette var uten h...silvinho var i Arsenal for noen år siden..I dag er det Sylvinho..Rart..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror navnet til "Kuijt" staves Kuyt.

Navnet staves Kuijt, men Huntelaar tror jeg vil ta over plassen til Adebayor.

Men jeg hadde ikke sagt nei til Dirk Kuijt Heller!

Det står Dirk Kuijt flere steder på nettet, og også Kuyt.. Er vanskelig å si, dere får sende ham en mail og spørre :huh:

 

Imed at jeg er Nederlandsk kan jeg vel si dere at det staves KUIJT. Men går fint an å skrive Kuyt, det riktige er ihvertfall Kuijt

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror navnet til "Kuijt" staves Kuyt.

Navnet staves Kuijt, men Huntelaar tror jeg vil ta over plassen til Adebayor.

Men jeg hadde ikke sagt nei til Dirk Kuijt Heller!

Det står Dirk Kuijt flere steder på nettet, og også Kuyt.. Er vanskelig å si, dere får sende ham en mail og spørre :D

 

Imed at jeg er Nederlandsk kan jeg vel si dere at det staves KUIJT. Men går fint an å skrive Kuyt, det riktige er ihvertfall Kuijt

 

halvt nederlandsk jeg..

 

vilket lag holder du med der då?

 

ajax her

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror navnet til "Kuijt" staves Kuyt.

Navnet staves Kuijt, men Huntelaar tror jeg vil ta over plassen til Adebayor.

Men jeg hadde ikke sagt nei til Dirk Kuijt Heller!

Det står Dirk Kuijt flere steder på nettet, og også Kuyt.. Er vanskelig å si, dere får sende ham en mail og spørre :D

 

Imed at jeg er Nederlandsk kan jeg vel si dere at det staves KUIJT. Men går fint an å skrive Kuyt, det riktige er ihvertfall Kuijt

 

halvt nederlandsk jeg..

 

vilket lag holder du med der då?

 

ajax her

 

AZ seff! men har ikke noe imot ajax av den grunn.

 

Foresten putta Huntelaar 2 idag og har 34 mål i serien nå!

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar skårer mye mål, slike spillere er det alltid bruk for. Men Klaas gjør det veldig godt for tiden, og vil dermed bli dyr. Snakker vi 10 mill euro f.eks., er det uaktuelt. Er vel ikke enig i at han vil gå foran Kuyt, da han besitter flere andre, nyttige kvaliteter.

Link to comment
Share on other sites

Huntelaar skårer mye mål, slike spillere er det alltid bruk for. Men Klaas gjør det veldig godt for tiden, og vil dermed bli dyr. Snakker vi 10 mill euro f.eks., er det uaktuelt. Er vel ikke enig i at han vil gå foran Kuyt, da han besitter flere andre, nyttige kvaliteter.

 

Er dette korrekt, og at han blir svært dyr.. så ser jeg ikke hindringen til å punge ut et par-tre mill. til her, og skaffe Torres isteden!

 

Ellers virker han ikke dum denne Huntelaar.. men jeg kan ikke dømme en jeg ikke har sett spille.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Javel så har ett nytt rykte med Klaas dukket opp; reports in Holland suggest Arsenal manager Arsene Wenger has placed the striker at the top of his wanted list, and may make a £10million move as soon as the January transfer window reopens. Interresant, men syns det begynner å bli mange spisser i Arsenal nå...

Kilde:

£10million Dutch ace to fire Arsenal to glory

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå har Huntrelaar nettopp sagt at han ikke drar noen steder i løpet av janur-vinduet. I tilegg har Wengee sagt at han ikke vil kjøpe noen ne spiller. Jeg tviler STERKT på at vi derfor kjøper han, selv om han er meget god.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...