Jump to content

Fredrik Ljungberg


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

Tulling!

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/04/537177.html

 

Hvis det stemmer at Ljungberg har sagt dette, så er min respekt til han borte!

Dummeste jeg har hørt på lenge! Makan til bitter type. Hadde han vært god nok de siste årene sine i Arsenal, hadde ikke Wenger lagt han ut for salg. Han var på vei ned, og i den siste tiden hos oss var det ikke han som var god, men det var medspillerne som gjorde han "god" uten at han imponerte av den grunn. Ljungberg hadde mange fine år hos oss, men den siste stunden var det bare et tidsspørsmål før Wenger ville si takk og farvel!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

"et intervju med den russiske avisa Sport Den Za Dnem".....

 

Dersom dette er det Ljungberg eigentleg meiner, så hadde det kome ut mykje før.. han har sikkert blitt spurt 1 million gongar om kvifor han forlèt Arsenal, og kvifor plutseleg seie dette no..?

 

Nei, dette har eg ikkje tru på...

 

Håper virkelig dette er tilfellet! Noe annet ville vært forkastelig!

Link to comment
Share on other sites

Jævla russisk møkka avis som skriver slik dritt! Hva er meningen med det egentlig? Burde bli saksøkt så vi slipper å høre slik dritt hele tiden! Er overasket over hvor langt avisene går bare for å skrive slik, oppdikter tekster som bare er tull. Hoff, blir så lei!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

En eller annen klubb kommer til å sikre seg han, men det er veldig trist at han får en slik avslutning på karrieren uansett. Nå har jeg ikke fulgt så nøye med på han den siste tiden, så vet ikke hvordan han ligger an på skadefronten etc, men hvis han er skadefri så vil han nok helt sikkert få seg en ny klubb relativt kjapt.

Link to comment
Share on other sites

Trist, men kanskje ikke SÅ overraskende. Hans utvikling har jo gått i en stadig brattere utoverbakke de siste to-tre årene. Alle skadene må jo ta hovedskylda for det, men det er kanskje andre faktorer her også? Når du har vært i en klubb som Arsenal er jo alt annet en nedtur. For mange er dette vanskelig å takle, og sånn sett er Ljungberg i godt selskap med de fleste andre som har reist fra Arsenal. Alle sier jo stort sett det samme, at Arsenal var en helt spesiell klubb å være i (derfor skjønner jeg heller ikke hvorfor spillere ikke lærer av det og blir i klubben til de blir tvunget til å dra! ;) ), og derfor blir det lett en nedtur andre steder. I Ljungbergs tilfelle kan man vel også legge til at han på tross av sine store prestasjoner og meritter, kanskje ikke var verdens største talent, men er et glimrende eksempel på en spiller som har nådd utrolig langt med selvtillit, vilje og hard jobbing. Bare vårsesongen i 2002 alene var jo nok til å gi mannen evig legendestatus i Arsenal! Og istedenfor å kjempe mot en uunngåelig utvikling burde han kanskje si at nå er det nok, og cashe inn fallskjermen fra West Ham, og heller nyte pensjonisttilværelsen, selv om den kom tre-fire år for tidlig..?

Link to comment
Share on other sites

Det er synd og kanskje litt overraskende. Vil vel tro at det er Ljungberg sine skadeproblemer som til sist har gjort dette.

En blir ikke en bedre fotballspiller av å være skadet halve sesongen.

Og tid tar det å bygge seg opp hver gang.

Kanskje på tide for Ljungberg å trappe noe ned etter en fantastisk karriere.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje på tide for Ljungberg å trappe noe ned etter en fantastisk karriere.

 

Jeg tror faktisk Ljungberg heller velger å legge opp fremfor å gå noe lengre ned på karrierestigen enn han gjorde da han gikk til West Ham. Ljungberg ville nok vært en god signering for en av de nyopprykkede lagene i Premier Leauge, med den erfaringen han har. Men det spørs om det blir ett problem med tanke på lønn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

hai hørt at han skal finne seg en klubb i løpet av året og det er PL klubber som er interresert..tiden vil vise hva som skjer, men han kommer nok ikke opp til det nivået han hadde for noen år siden..desverre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...