Jump to content

Fredrik Ljungberg


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...utd/6911613.stm

 

Da er det vel nærmest offisielt at Freddie blir West Ham-spiller

BBC farer sjelden med rykter.

 

Liker ikke at Freddie velger en annen London-klubb og syns vi kunne fått et par millioner pund til, men vil takke han for den innsatsen og øyblikkene han har gitt oss i Arsenal.

 

Da er vel nesten alle "veteranene" forsvunnet fra Arsenal.

Er vel nesten ingen igjen nå fra laget som tok seriegull i 2004, så e ny era er definitivt her.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tror det ikke før jeg ser det! Trist å miste Ljunberg hvis sant, men tiden er vel kanskje riktig..Han har som sagt vært mye plaget av skader, og det har blitt lite med mål på han de siste årene også. Høy lønn og det er lenge siden jeg har sett han med et smil på banen. Har virket veldig frustrert og sint i lang tid, dette skyldes nok mål og skadeproblemene. Hvis han går så har vi da mistet nok en rutinert spiller og nok en som melder seg på ut-listen i arsenal denne sommeren. Og som mange har påpekt, behovet for en typisk ving har aldri vært større etter min mening. Reyes forsvinner også, så gud hjelpe oss hvis vi kommer til å slite med skader neste år som de siste årene.

 

LOVE YOU Freddie!

Link to comment
Share on other sites

Trist om Freddy forsvinner. Men han er nok desverre over the top... Leser at noen klager på for lite vinger om han drar, men Ljungberg har aldri vært noen spesiell ving-type så vinger er det fortsatt like lite av :rolleyes: Det spørs om Wenger kommer til å satse på Sagna som høyreving.

Link to comment
Share on other sites

Trist om Freddy forsvinner. Men han er nok desverre over the top... Leser at noen klager på for lite vinger om han drar, men Ljungberg har aldri vært noen spesiell ving-type så vinger er det fortsatt like lite av :rolleyes: Det spørs om Wenger kommer til å satse på Sagna som høyreving.

heller eboue på vingen

Link to comment
Share on other sites

Vi har Hleb, Rosicky, Eboue og Walcott som kan spille på kant. Har noen i bakhånd som f.eks Randall også, så jeg tror vi kommer til å klare oss helt fint. :rolleyes:

 

Trist at Freddie går, men sikkert greit for han å få sjansen til å spille fast for West Ham og lønna frister nok litt også. Slipper å flytte gjør han og. Litt fint for oss å slippe den enorme lønna også, med tanke på at han ikke er førstevalg lenger.

Link to comment
Share on other sites

Vi har flere alternativer på høyre kant. Hleb er vel førstevalget, og så blir nå Walcott nærmeste utfordrer. Bak der har vi både Eboue og en eller annen ungfole? :rolleyes:

 

Jeg tror ikke Wenger er nødt for å handle inn en høyrekant til. Vi har nok.

 

jeg ser det litt på en annen måte!

Hvem har vi på høyre ving som blir å skåre 10 mål denne sesongen?jo,svaret er 0,tipper alle disse du ramser opp ikke når 10 mål tilsammen.

Tidligere sesonger hvor vi har vunnet serien så har vi hatt målfarlige vinger i overmars,freddy og pires,derfor tror jeg ikke vi har en sjangs i år.

 

og mange av dere tenker sikkert at rosicky blir å putte mange fra vingen i år,men det føler jeg meg rimelig sikker på at han ikke blir,men håper jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Er vel det beste for klubb og spiller dette her, selv om det er meget trist.

 

Ljungberg har hatt en enorm karriere i Arsenal, og på sitt beste var han rett og slett magisk med sine løp og den jobben han bidro med. Desverre har skadene forfulgt han de siste sesongene, og han har ikke fått spille seg i form.

 

Vil savne Freddie, men vil ha kun gode minner å tenke tilbake på.

Takk for alt!

Link to comment
Share on other sites

Vi har flere alternativer på høyre kant. Hleb er vel førstevalget, og så blir nå Walcott nærmeste utfordrer. Bak der har vi både Eboue og en eller annen ungfole? :)

 

Jeg tror ikke Wenger er nødt for å handle inn en høyrekant til. Vi har nok.

 

jeg ser det litt på en annen måte!

Hvem har vi på høyre ving som blir å skåre 10 mål denne sesongen?jo,svaret er 0,tipper alle disse du ramser opp ikke når 10 mål tilsammen.

Tidligere sesonger hvor vi har vunnet serien så har vi hatt målfarlige vinger i overmars,freddy og pires,derfor tror jeg ikke vi har en sjangs i år.

 

og mange av dere tenker sikkert at rosicky blir å putte mange fra vingen i år,men det føler jeg meg rimelig sikker på at han ikke blir,men håper jeg tar feil.

 

Hvis Eboue blir dytta opp på vingen har vi en ganske målfarlig ving, kjøpte meg ATVO her for et par dagers tid siden og har sett matchclips fra så og si alle kampene snart, og Eboue har vært veldig villig til å skyte og det har bare vært uflaks at mange av de ikke gikk inn.. med litt skyetrening tror jeg faktisk han kan være god for opptil 10 mål :o

Link to comment
Share on other sites

Trist dette her,nok en stor erfaren spiller som forlater oss. Men tror også dette er d rette for Ljungberg når d gjelder hans kariere, Wenger gir jo bare 1 år i gangen når han e over 30. Ser ut som west-Ham begynner å få en sterk stall no :)

Link to comment
Share on other sites

Så er det bekreftet: nok en rutinert og trofast spiller forsvinner..Å selge Freddie for den prisen virker for meg veldig rart. Greit at han har vært mye skadet de siste årene, men han representerte en stor del av kontunuiteten på spillersiden, samt at han er en annerledes spiller enn de fleste andre av midtbanespillerne våre....I tillegg mener jeg at bredden i stallen blir skadelidende: vi har solgt Freddie, Henry, Aliadiere, samt at Julio er tilbake i Madrid. Det er dermed 4 offensive spillere fra i fjor som er borte. Vi merket jo allerede da at stallen var noe tynn....Skader og suspensjoner kommer og en bred stall er en klar forutsetning for å henge med i toppen!Nei, jeg kommer til å savne Freddie og mener bestemt at vi ikke burde solgt han.

 

Føler sterkt behovet for en skikkelig ving nå! Det skal være en tradisjonell ving som er god til å utfordre, hurtig, teknisk og gjerne en målscorer....Spørsmålet er om denne spilleren er tilgjengelig! Vi trenger nok flere nye for å kunne hevde oss blant de 4!

 

Lykke til Fredie!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Freddie hadde vel såpass stor lønn, og når han kun blir en benkesliter så er det kanskje bedre å selge han. La yngre spillere få sjansen til å poppe opp i stedet for Freddie og slik at vi sparer store lønnsutgifter.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for alt Karl Fredrik Ljungberg! Gir deg all respekt og skjønner at dette var det beste for deg og Arsenal. Vil savne deg, og lykke til i 36 ligakamper til neste år. :)

 

Jaja, Freddie var over toppen og trengte å skifte klubb, akkurat som Henry. Dette var altså siste spilleren fra 90-tallet vi hadde. Synes det var bra han gikk til West Ham og England, da for jeg hvertfall se ham i aksjon! Var dette en erstatning for Benayoun??

 

Det er trist når en klubb mister en av deres mest trofaste, samtidig som det ''måtte" skje. Vi har jo Alex og Theo (Robin), og som noen sier kanskje Emmanuel Eboue, noe jeg ikke tror, men dekning har i hvertfall. I følge meg og min tankegang, ville Freddie ikke vært med i en skadefri Arsenaltropp. Så nå føler jeg Arsene og Arsenal har planen klar! We love you Freddie, bye bye!...

Link to comment
Share on other sites

Det er sjeldan eg sit med den kjensla eg gjer no etter eit sal av ein spelar som har gjort så mykje bra for klubben.

 

Eg tenkjer: Endeleg.

 

For øvrig oser det bitter, bitter mann av utsegna hans i forbindelse med overgongen. Hadde han spart seg for det hadde han blitt hugsa på ein langt meir positiv måten enn han vil bli no.

Link to comment
Share on other sites

Takk for alt Freddy. Kommer alltid til å huske samspillet ditt med Bergkamp på slutten av 01-02 sesongen. Det var medisin for en som låg på sykehus i Sverige.

Det virket som om Bergkamp og Freddy forstod hverandre meget godt, Freddy gikk på løpa og Dennis kom alltid med den perfekte pasningen. Desverre så har det ikke vert noen andre som har lest løpa til Freddy like godt og dermed har perstasjonene også falt uten Dennis på banen. Lykke til videre, du har alltid vært ærlig og gjort ditt beste på banen.

Link to comment
Share on other sites

Dette viser bare nok en gang at noe er galt i klubben vår, jamfør Freddies kommentarer etter overgangen. Han er ikke den samme spilleren som før, men han har rutine og erfaring. Beklager alle sammen men vi vinner IKKE ligaen i år, håper bare vi kommer blant de fire beste. Tenker på det gode laget vi hadde for noen få år tilbake, nå er alt revet sønder og sammen. Dette er ille!!

Link to comment
Share on other sites

Stor takk til Fredrik Ljungberg!

 

At Ljungberg forsvinner er vel egentlig ingen stor bombe. Tror det kan være klokt for både han selv og klubben. Formen var ikke den samme de sesongene. Alder og mye skader gjør sitt.

 

Kommer dog til å savne hans engasjement og arbeidsinnsats. Vil alltid huskes for det, selvsagt sammen med alle de fantastiske målene og løpene.

 

Nå som svensken forsvinner, så må man tror at Wenger har noen tanker om hvem som skal fylle tomrommet.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...