Jump to content

Fredrik Ljungberg


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Ljungen er god i boksen og han hadde et fantastisk

mål for Sverige på lørdag.

Mitt tips ang. Ljungen er at han er på vei mot det nivået

han hadde for 2 år siden.

Det lover meget godt for oss.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe hadde vært bedre enn en Ljungberg i kanon form.

 

Freddie gir absolutt 100% i samtlige kamper og i alle dueller. Minner på så måte litt om Iversen for noen år siden, de trekker seg ikke fra en eneste duell og pådrar seg en del smeller som resultat av dette.

 

Freddie i toppform er ett kjempe pluss for hele laget, mye bra løp som skaper situasjoner og itillegg åpner rom for andre. Jeg tror han betyr mye for Arsenals offensive spill som er avhengig av mye bevegelse og smarte løp.

 

Sesong åpningen har vært veldig lovende.

Link to comment
Share on other sites

Noen folk her på forumet burde få opp øynene sine og studere arsenal med Ljungberg på banen! Ljungberg er av de viktigste spillere vi har! Bare se på Chelsea kampen; med en gang Ljungberg gikk ut mistet arsenal STORE deler av sitt offansive spill(som så mange ganger før!) Han er en av de få som virkelig viser løpevilje, jobber faktisk veldig bra bakover og er alltid farlig oppover! Han er kenskje også den eneste spilleren vi har nå som faktisk løper i bakrom også. Ikke glem at han er som vanlig en av topp 3 toppskårere for arsenal de siste årene, og etter min mening så har han kanskje en av de beste første berøringene i PL. Han er flink til å være mach vinner, en veteran så og si, så vis litt mer respekt for Ljungberg og den iherdige innsatsen han alltid gir på banen!

 

Phew..Godt å få ut litt frustrasjon ;) Synes ikke Ljungberg alltid får den krediten han alltid fortjener.

Link to comment
Share on other sites

Noen folk her på forumet burde få opp øynene sine og studere arsenal med Ljungberg på banen! Ljungberg er av de viktigste spillere vi har! Bare se på Chelsea kampen; med en gang Ljungberg gikk ut mistet arsenal STORE deler av sitt offansive spill(som så mange ganger før!) Han er en av de få som virkelig viser løpevilje, jobber faktisk veldig bra bakover og er alltid farlig oppover! Han er kenskje også den eneste spilleren vi har nå som faktisk løper i bakrom også. Ikke glem at han er som vanlig en av topp 3 toppskårere for arsenal de siste årene, og etter min mening så har han kanskje en av de beste første berøringene i PL. Han er flink til å være mach vinner, en veteran så og si, så vis litt mer respekt for Ljungberg og den iherdige innsatsen han alltid gir på banen!

 

Phew..Godt å få ut litt frustrasjon ;)  Synes ikke Ljungberg alltid får den krediten han alltid fortjener.

19919[/snapback]

 

Å meine at freddie har ein av dei beste førsteberøringane i premier league er drøyt.

Link to comment
Share on other sites

Noen folk her på forumet burde få opp øynene sine og studere arsenal med Ljungberg på banen! Ljungberg er av de viktigste spillere vi har! Bare se på Chelsea kampen; med en gang Ljungberg gikk ut mistet arsenal STORE deler av sitt offansive spill(som så mange ganger før!) Han er en av de få som virkelig viser løpevilje, jobber faktisk veldig bra bakover og er alltid farlig oppover! Han er kenskje også den eneste spilleren vi har nå som faktisk løper i bakrom også. Ikke glem at han er som vanlig en av topp 3 toppskårere for arsenal de siste årene, og etter min mening så har han kanskje en av de beste første berøringene i PL. Han er flink til å være mach vinner, en veteran så og si, så vis litt mer respekt for Ljungberg og den iherdige innsatsen han alltid gir på banen!

 

Phew..Godt å få ut litt frustrasjon ;) Synes ikke Ljungberg alltid får den krediten han alltid fortjener.

19919[/snapback]

 

Å meine at freddie har ein av dei beste førsteberøringane i premier league er drøyt.

19921[/snapback]

 

At han har en av de beste førsteberøringene i premier leauge er nok drøyt ja. Men at Ljungberg får for lite kreditt for det han gjør, er jeg absolutt enig i.

 

Hvis man setter seg ned og ser på sesongvideoer, så vil man faktisk se at Ljungberg er involvert i de fleste målene. Enten om han scorer dem selv, er nest sist på ballen, eller har lurt med seg en forsvarer eller to, slik at det blir åpent rom for en medspiller. Han er nesten bestandig inne i boksen når det nærmer seg avslutningen på Arsenal sine angrep.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa at han "kanskje har en av de beste første berøringene i PL". Uansett så ser folk forskjellig på kamper, vi analyserer etter egne oppfatninger og slik er det bare.

Flere suportere jeg prater med som er tilhengere av andre klubber er alltid glad hvis Ljungberg er skadet eller har karantene, så det sier jo bare hvor fryktet han er! Utrolig viktig mann for arsenal, og min mening er at han har et fantastisk første berøring, har spilt fotball selv i en rundt 20 år og blir alltid imponert av de små detaljene man plukker opp i arsenal kampene, eks: Ljungbergs førsteberøringer :P

 

 

 

"We love you Freddie"

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg har kanskje ikke den beste førsteberøringsfoten i PL, men han er nok den som jobber mest iallefall! Han har en utrolig fart og han bruker den både offensivt of defensivt, og det betyr innormt mye for Arsenal for det er ikke alle som gjør det som han gjør! Hvis han mister ballen helt fremme med 16-meteren til det andre laget så jobber han etter ballen igjen, uansett hvor mye han må løpe: Til midtbanen, til 16-meteren til AFC eller kanskje til han lager corner...men det jeg prøver å si er at han er EN av de beste midtbanespillerne i PL!!! :withstupid:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa at han "kanskje har en av de beste første berøringene i PL". Uansett så ser folk forskjellig på kamper, vi analyserer etter egne oppfatninger og slik er det bare.

      Flere suportere jeg prater med som er tilhengere av andre klubber er alltid glad hvis Ljungberg er skadet eller har karantene, så det sier jo bare hvor fryktet han er! Utrolig viktig mann for arsenal, og min mening er at han har et fantastisk første berøring, har spilt fotball selv i en rundt 20 år og blir alltid imponert av de små detaljene man plukker opp i arsenal kampene, eks: Ljungbergs førsteberøringer  :withstupid:

 

 

 

"We love you Freddie"

19990[/snapback]

Det er ganske utrulig at ein kan bli imponert av ein spelar sin desidert svakaste egenskap. Ljungberg er nærare botnen, når det gjeld førstetouch, enn toppen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa at han "kanskje har en av de beste første berøringene i PL". Uansett så ser folk forskjellig på kamper, vi analyserer etter egne oppfatninger og slik er det bare.

Flere suportere jeg prater med som er tilhengere av andre klubber er alltid glad hvis Ljungberg er skadet eller har karantene, så det sier jo bare hvor fryktet han er! Utrolig viktig mann for arsenal, og min mening er at han har et fantastisk første berøring, har spilt fotball selv i en rundt 20 år og blir alltid imponert av de små detaljene man plukker opp i arsenal kampene, eks: Ljungbergs førsteberøringer :wacko:

 

 

 

"We love you Freddie"

19990[/snapback]

Det er ganske utrulig at ein kan bli imponert av ein spelar sin desidert svakaste egenskap. Ljungberg er nærare botnen, når det gjeld førstetouch, enn toppen.

20028[/snapback]

 

 

Svakeste egenskap? ...okey..

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa at han "kanskje har en av de beste første berøringene i PL". Uansett så ser folk forskjellig på kamper, vi analyserer etter egne oppfatninger og slik er det bare.

Flere suportere jeg prater med som er tilhengere av andre klubber er alltid glad hvis Ljungberg er skadet eller har karantene, så det sier jo bare hvor fryktet han er! Utrolig viktig mann for arsenal, og min mening er at han har et fantastisk første berøring, har spilt fotball selv i en rundt 20 år og blir alltid imponert av de små detaljene man plukker opp i arsenal kampene, eks: Ljungbergs førsteberøringer ;)

 

 

 

"We love you Freddie"

19990[/snapback]

Det er ganske utrulig at ein kan bli imponert av ein spelar sin desidert svakaste egenskap. Ljungberg er nærare botnen, når det gjeld førstetouch, enn toppen.

20028[/snapback]

 

 

Svakeste egenskap? ...okey..

20078[/snapback]

Ja, sammen med avlevering og dribling. Løping og avslutning kan dog svensken godt. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa at han "kanskje har en av de beste første berøringene i PL". Uansett så ser folk forskjellig på kamper, vi analyserer etter egne oppfatninger og slik er det bare.

Flere suportere jeg prater med som er tilhengere av andre klubber er alltid glad hvis Ljungberg er skadet eller har karantene, så det sier jo bare hvor fryktet han er! Utrolig viktig mann for arsenal, og min mening er at han har et fantastisk første berøring, har spilt fotball selv i en rundt 20 år og blir alltid imponert av de små detaljene man plukker opp i arsenal kampene, eks: Ljungbergs førsteberøringer ;)

 

 

 

"We love you Freddie"

19990[/snapback]

Det er ganske utrulig at ein kan bli imponert av ein spelar sin desidert svakaste egenskap. Ljungberg er nærare botnen, når det gjeld førstetouch, enn toppen.

20028[/snapback]

 

 

Svakeste egenskap? ...okey..

20078[/snapback]

Ja, sammen med avlevering og dribling. Løping og avslutning kan dog svensken godt. :wacko:

20097[/snapback]

 

Når det gjelder avlevering og dribling er det den jobben har på landslaget. Iallefall avleveringer. På Sveriges landslag er jo Freddie playmaker og skal opptre i en slags Bergkamplignende rolle bak spissene. For Arsenal skal han være en spiller som løper i bakrom og enten trekker med seg motspillere eller får ballen sjøl...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...