Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Kom ikke å si at Anti-fotball ikke lønner seg. 18% ballinhav og videre til CL-finale er vanvittig.. Men deilig at Barca ser ut til å ryke ut.

 

Sinnsykt med marginer på plass for Chelsea kan man si. 5-6 i treverket blant annet :P men, regner med de blir banket i finalen mot et lag som har flere dimensjoner i spillet sitt.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke kalle dette for antifotball. Det er en perfekt gjennomført kamp. Skulle ønske Wenger kunne vist den samme kynismen iblant. Er skrekkelig imponert over chelsea i kveld og unner de ærlig talt den finalen etter denne kampen. Jeg er ikke så enig i alle som sier at det beste laget ryker ikveld. Over to kamper vinner chelsea 3-2, og det er ikke mye barca skaper i kveld. Det taktiske er en veldig stor del av sporten. Er så lei av folk som uten snev av tvil sier barca er det beste laget. For meg er det fortjent at chelsa klarer 2-2 i dag. Og litt som oss, barca har ingen plan b.

 

Finalen håper jeg blir mot Real, og med tanke på hvor mange spillere som chelsea mangler i finalen så er de nok underdogs så det holder. Men de viste i kveld at de godt kan klare det.

 

Well done Chelsea, bør bare ikke bli CL neste sesong på vår bekostning.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke kalle dette for antifotball. Det er en perfekt gjennomført kamp. Skulle ønske Wenger kunne vist den samme kynismen iblant. Er skrekkelig imponert over chelsea i kveld og unner de ærlig talt den finalen etter denne kampen. Jeg er ikke så enig i alle som sier at det beste laget ryker ikveld. Over to kamper vinner chelsea 3-2, og det er ikke mye barca skaper i kveld. Det taktiske er en veldig stor del av sporten. Er så lei av folk som uten snev av tvil sier barca er det beste laget. For meg er det fortjent at chelsa klarer 2-2 i dag. Og litt som oss, barca har ingen plan b.

 

Finalen håper jeg blir mot Real, og med tanke på hvor mange spillere som chelsea mangler i finalen så er de nok underdogs så det holder. Men de viste i kveld at de godt kan klare det.

 

Well done Chelsea, bør bare ikke bli CL neste sesong på vår bekostning.

+1!

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ble oppriktig glad over dette resultatet. Chelsea hadde ikke noe annet valg med 10 mann, og gjorde det eneste naturlige. Noe annet ville vært selvmord.

Finalen går uten Terry og Ivanovic, bør bli walkover spør du meg...

 

Ramires må også stå over. :)

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke trodd jeg kom til å bli så glad over Chelsea avansement, men jeg ble virkelig glad da Torres scorte det siste målet i dag! Fantastisk å se Barca ryke, og gleder meg vilt til en Champions League finale uten Barcelona. Når den tid kommer heier jeg selvsagt på Bayern/Real M.

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ble oppriktig glad over dette resultatet. Chelsea hadde ikke noe annet valg med 10 mann, og gjorde det eneste naturlige. Noe annet ville vært selvmord.

Finalen går uten Terry og Ivanovic, bør bli walkover spør du meg...

 

Meireles er også suspendert for finalen. Håper på Bayern i finalen selv, men nå kommer Mourinho & co til dekket bord hvis de vinner i morgen. Tviler på de roter vekk den muligheten.

Link to comment
Share on other sites

4 suspenderte spillere, altså.

 

Hvordan er det med disse straffene klubbene får for å få for mange gule kort i en og samme kamp igjen? Er det samme opplegg i CL som i PL? Chelsea fikk 6 gule og ett direkte rødt (for ordens skyld: Barcelona fikk 2 gule).

Link to comment
Share on other sites

Flaks, kynisme, og taktikk.

 

Om det var Arsenal som var i Barcelona sine sko over disse to kampene, hadde man ment da; at det var taktisk og fortjent?

 

Det blir en håpløs sammenligning, man mener da aldri det er fortjent når Arsenal taper en kamp? Barca gjorde ikke nok til å vinne kampen(e). Chelsea visste hva de gikk til og la opp spillet sitt deretter. Skulle heller ønske Arsenal kunne gjort det iblant.

 

Det er opplagt at flaks spiller en rolle i slike kamper, man må være kynisk når man har et dårligere lag på papiret, og da er det genialt når taktikken sitter på denne måten.

Sett litt annerledes på det, hvordan hadde vi reagert hvis vi var Chelsea og barca hadde putta på den diven til Cesc? Hadde vært værre en RVP sitt røde kort for en sesong siden.

 

Er det noen som er kyniske så er det barca og måten de filmer på, hvordan de omringer dommeren hver gang en av spillerene deres går i bakken. Som enkelte sier, burde blitt dømt passivt i visse tilfeller på det laget der, for meg er fotballen Real viser mye mer i min gate, men det får bli en subjektiv holdning.

 

For meg blir det altså meningsløst å sette opp scenariet med Arsenal i barca sine sko, jeg velger heller å hylle kynismen og taktikken til Chelsea og unne dem flaksen de hadde. Måtte det bare stoppe i finalen hvis vi ikke klarer mer en fjerde...

Link to comment
Share on other sites

Gjorde godt at Barcelona ble slått ut

Men et dumt resultat for oss

Chelsea litt mindre interessert i serien åpner mulighetene for Newcastle

Og vinner de i München så er vi ute av Ch lig med fjerdeplass.

 

Mitt tips uansett er at vi tar tredjeplassen

Link to comment
Share on other sites

Jeg frykter virkelig at Chelski vinner CL - og med det dytte oss ut av det gode selskap. Virkelig! Uff og uff. Det blir uansett mye nerver for mange herfra og fram til og med finalen!

 

Den tid den sorg. Akkrurat nå bare koser jeg meg over at oppblåste katalanere er game set og match i alle store turneringer.

Link to comment
Share on other sites

 

Den tid den sorg. Akkrurat nå bare koser jeg meg over at oppblåste katalanere er game set og match i alle store turneringer.

De kan fortsatt vinne cupen, hvor de møter Atlethic Bilbao i finalen... Tviler på at Atlethic vinner dog... :P

 

Men gøy for fotballen som helhet at Barca er slått ned fra tronen som verdens beste lag denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

De kan fortsatt vinne cupen, hvor de møter Atlethic Bilbao i finalen... Tviler på at Atlethic vinner dog... :P

 

Men gøy for fotballen som helhet at Barca er slått ned fra tronen som verdens beste lag denne sesongen.

Vil knapt være et plaster på såret.

De kommer til å falle og late som og juble som om dette var større enn en Championsleague finaleseier.

Men de er spilt ut av kampen om de to gjeveste triumfene. Og det kjenner de på.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...