Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Marin til Chelsea er en interessant overgang. Chelsea har allerede bekreftet den, og jeg må si jeg ble overrasket. Først og fremst er det fysikken jeg er usikker på. Nå har det argumentet blitt brukt mot mange, og det er i stor grad en myte at små spillere ikke klarer seg i PL, men Marin er særdeles liten - bare 1.70 og har ikke akkurat så mye muskler på beina. Regner med det vil forandre seg. Det var mye hype rundt han for et par år siden, men det har vært stille nå - de siste årene har vært mest fokus på at han filmer mye. Jeg tipper han vil ta over rollen til Kalou i laget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett han i en håndfull landskamper og jeg anser ham snarere som et forholdsvis ungt talent (23 år) enn en "ferdig" spiller. Overgangen til Chelsea var litt overraskende og da jeg så overskriften "Tysk landslagsspiller klar for Chelsea", var det langt i fra Marco Marin jeg tenkte på.

Link to comment
Share on other sites

Hva tror dere om finalen folkens? Jeg må si jeg kan ikke se for meg att et redusert Chelsea skal hamle opp med formlaget Bayern på eget gress,anser sjansen for Chelsea-triumf til under 20%

Nå er jo Bayern også noe redusert. p.g.a. karantener, men til tross for det så har jeg også trua på Bayern. Når det er sagt så Har Bayern også tidligere vært finalens beste lag og likevel tapt den, så jeg må nesten avslutte dette innlegget med det utslitte uttrykket "Cup er Cup".

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Virker som om Torres er på vei til å finne formen hvertfall. 2 mål og virker farlig hver gang han mottar ballen akkurat nå.. er typisk at det er han som blir avgjørende i både FA cupen og Champions League for Chelsea.

 

Edit: Der satt hattricken gitt. Iskald foran mål og legger den på Henry'ish måte i høyre hjørne.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Da har Chelsea tydeligvis hentet frem storformen og nærmest tatt igjen oss på målforskjell også?

Dette kan bli jevnere enn vi liker og spørs nok om kun seier er godt nok for oss de to siste kampene. 4 poeng holder kanskje..

Chelsea kan fort vinne resten av kampene og tross Sp*ds svake form har de overkommelig motstand de siste fire kampene.

Tipper Newcastle er de som rakner mest i innspurten.

Edited by Caribo
Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett han i en håndfull landskamper og jeg anser ham snarere som et forholdsvis ungt talent (23 år) enn en "ferdig" spiller. Overgangen til Chelsea var litt overraskende og da jeg så overskriften "Tysk landslagsspiller klar for Chelsea", var det langt i fra Marco Marin jeg tenkte på.

Begynte å frykte det verste da han og Podolski var avbildet i saken til VG :P

Link to comment
Share on other sites

Virker som Cisse bare scorer fine mål. Og han scorer jo en del...

 

Bare synd for Newcastle at Bas form faller når Cisses stiger, tenke seg begge i toppform. Det hadde blitt farlig det!

Link to comment
Share on other sites

Cisse er en goalgetter av rang, men som erstatter for Drogba så faller han litt kort. Dog har Torres utviklet flere aspekter ved spillet sitt så muligens vil de få en meget komplett spiss i Torres fra neste sesong og da ville Cisse vært en perfekt innbytter/backup.

Link to comment
Share on other sites

Da er det bare å gratulere Chelsea med pokalen, så får vi håpe at de blir litt kjepphøye ved oppmøte i München.

Ja og nei!!

 

Ja hvis Arsenal ligger på fjerdeplassen i ligaen

Nei hvis tottene innehar den samme fjerdeplassen.

:D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...