Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Terry viser sitt ordentlige nivå mot Liverpool. 3 ganger har han blitt "nutmegged" på 25 minutter også snublet han (som mot van Persie) akkurat som siste mann og Henderson gjorde 2-0

 

Edit: Haha 3-0 til Liverpool etter 28 minutter! :lol:

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

3-0 nå. Elendig forsvarsspill igjen, både i forkant av målet og på selve målet. Dette kan bli kalasseier! :D

 

Og John Terry spiller virkelig en marerittkamp i dag. Spilte nettopp Carroll igjennom med en heading. Burde stått 4-0 der!

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

3-0 er et lite flaterende resultat. Chelsea kunne fort hatt 2-3 mål de også

 

13-3 i goal attempts og 8-1 i shots on target. Vil si 3-0 er et rimelig greit bilde på kampen så langt.

Link to comment
Share on other sites

Downing bommer på straffe. Haha herregud så dårlig han er!

Downing er definitivt ikke dårlig. Han mangler selvtillit og spiller på et lag med spisser som ikke kan score. Han har samme treffprosent på innlegg som i Villa og han skaper sjanser like ofte som i Villa

Link to comment
Share on other sites

Downing er definitivt ikke dårlig. Han mangler selvtillit og spiller på et lag med spisser som ikke kan score. Han har samme treffprosent på innlegg som i Villa og han skaper sjanser like ofte som i Villa

 

En helt grei spiller, men generelt sett har sesongen hans vært elendig. Og mtp. at Liverpool punget ut nesten £20M for han så er det virkelig et latterlig kjøp.

Link to comment
Share on other sites

 

En helt grei spiller, men generelt sett har sesongen hans vært elendig. Og mtp. at Liverpool punget ut nesten £20M for han så er det virkelig et latterlig kjøp.

Hele Liverpool har hatt en elendig sesong. 20 millioner pund er latterlig for Downing uten tvil, men han er langt fra en dårlig spiller. Han spiller på et lag uten offensiv form og struktur. Når man har gjort sine saker under O'Neil og Houllier tidligere så er man godt vant med struktur. Overgangen til Liverpool må ha vært et sjokk

Link to comment
Share on other sites

Apropos bomkjøp. Lukaku virker ikke akkurat å ha tatt PL med storm. Vet ikke hvor mange sjanser han har fått denne sesongen, men de gangene jeg har sett han i aksjon, har han ikke vist meg noe som skulle tilsi at han er et så fantastisk talent som han ble hypet opp til å være

Link to comment
Share on other sites

Apropos bomkjøp. Lukaku virker ikke akkurat å ha tatt PL med storm. Vet ikke hvor mange sjanser han har fått denne sesongen, men de gangene jeg har sett han i aksjon, har han ikke vist meg noe som skulle tilsi at han er et så fantastisk talent som han ble hypet opp til å være

Lukaku er et kjempetalent, men uten spilletid så stopper det opp.

Link to comment
Share on other sites

Han har vært helt grei de få kampene han har kommet inn i. Med spilletid tror jeg at han kan bli en veldig god spiller. Han var jo linket til alle toppklubbene verden over, så jeg tviler på at han er veldig fornøyd med valget hans om å dra til chelski. Men nå er vel Drogba ferdig(takk gud for det), og Lukaku er vel tiltenkt som en ren erstatter for han. Tviler sterkt på at vi har sett det siste av Romelu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Chelsea set to release Salomon Kalou and Jose Bosingwa

 

 

 

Chelsea are set to release both Salomon Kalou and Jose Bosingwa when their contracts expire in the summer.

 

The club will announce their retained list later on Thursday and both names are likely to be omitted along with that of striker Didier Drogba.

 

Kalou, 26, signed from Feyenoord in 2006 for around £8m. Bosingwa, 29, was a £16.2m signing from Porto in 2008.

 

Both started the Champions League final victory against Bayern Munich on Saturday.

 

Bosingwa, who made 127 appearances for Chelsea, had a one-year option on his contract at Stamford Bridge but the club have opted not to take it up.

 

Kalou, meanwhile, made more than 250 appearances and scored 60 goals for the Blues.

 

Florent Malouda, Michael Essien and Paulo Ferreira all have one year remaining at the club and are likely to be invited for new contract talks over the summer.

 

Frank Lampard also has 12 months remaining, but is expected to agree a new deal.

 

 

 

-Husker at Kalou va linka til Arsenal for 1-2 år siden og jeg mener Wenger gjorde rett å ikke hente han og jeg mener fortsatt ikke han er god nok!

Edited by Jazze
Link to comment
Share on other sites

Tar gjerne unibrow Bosingwa som backup for Sagna. Kalou hadde vært et helt ok alternativ, men når han også skal til ACN annethvert år så er det lite poeng. Begynner å bli veldig lei av at vi mister 2-3 spillere på et kritisk tidspunkt av sesongen..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...