Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

http://www.chelseafc...berto-di-matteo

 

Patetisk klubb. Ord blir fattige.

Syns hele klubben der er blitt en vits.

 

Så enig så enig.

 

Kan ikke skjønne hvilken manager som skal ta over Chelsea nå. De har praktisk talt hyret enhver ledig toppmanager for deretter å sparke de det øyeblikket de møter litt motgang, men frykter at de kommer med en stor stor pengesum og lokker vekk enten Guardiola eller Klopp, men tror ingen av de er så dumme at de drar til denne parodien av en "fotballklubb"..

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis skjønner de fleste managere dette, men mange har store ego og kan tro at de er "den rette" til dette, en annen "bonus" er at det å være midlertidig manager i Chelsea må være den best betalte deltidsjobben noen sinne!

 

Benitez kan jo ikke være spesielt populær blant fansen etter alle "slagene" på slutten av 2000-tallet

Edited by Espen
Link to comment
Share on other sites

9 managere på 10 år er imponerende. Kun Ancelotti og Mourinho har fått regjere i over ett år. Chelsea er litt som Real Madrid - det skal vinnes, og det skal vinnes på "riktig måte". Hva er riktig måte? Det er litt diffust. Abramovic sparker managere som om det var en vanlig kroppsfunksjon, men jeg tror ikke han vil ha noe problem med å hente noen fra aller øverste hylle. Bordet er dekket for enorm suksess, og hvis de får sparken får de lønn for 3-4 år etter et halvt år jobb - perfekt! Jeg tror Benitez får jobben, og at han kommer til å være arbeidsledig igjen innen neste sommer.

Link to comment
Share on other sites

VG så ta det med en klype salt, men ingen tvil om at brua er svært delt i sitt syn på Rafa.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10048413

 

Men med Rafa sin defensive organisering, 1 stk midtspiss og en kraftkar på midten tror jeg fort vi kan slite med dette laget, hvis de ikke gjør noen kjøp i januar så tror jeg chelsea skal slite

Link to comment
Share on other sites

Tror folk skal bry seg litt mindre om Chelsea (som fortsatt ligger på 3. plass i serien) og heller tenkte på eget hus. Det er ulmebrann i Chelsea - vi er i ferd med å brenne ned til grunnen.

Russeren er i hvertfall ikke redd for å gjøre nødvendige grep. Noe som jeg ikke ser mye av hos oss.

Kort kommentar; At Adebayor utvises, som igjen gjør at vi knuser tottene, regnes ikke som grep fra vår side med mindre vi kan si at dette er en reaksjon av at vi solgte ham til shitty.

Link to comment
Share on other sites

Tror folk skal bry seg litt mindre om Chelsea (som fortsatt ligger på 3. plass i serien) og heller tenkte på eget hus. Det er ulmebrann i Chelsea - vi er i ferd med å brenne ned til grunnen.

 

Helt enig, jeg ønsker ikke at vi blir chelsea der vi har managerbytter annenhver uke. Dette tror jeg de fleste her inne er enige i. Og som du poengterer burde vi slutte å bruke kalorier på andre lag når ståa er som den er.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

 

Helt enig, jeg ønsker ikke at vi blir chelsea der vi har managerbytter annenhver uke. Dette tror jeg de fleste her inne er enige i. Og som du poengterer burde vi slutte å bruke kalorier på andre lag når ståa er som den er.

 

Både Arsenal og Chelsea er ekstreme på sin behandling av managere. Der Roman sparker managere på grunn av en måneds formdupp, tviholder Arsenal-styret på Wenger, til tross for en trofetørke fra helvete. Formelen for langsiktig suksess ligger nok en plass midt i mellom.

 

Dette er veldig enkelt formulert, og jeg har i virkeligheten et mer nyansert syn på det hele. Men hvis jeg fikk velge, hadde jeg ikke valgt noen av de to fremgangsmåtene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...