Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Dette er ikke FA, men en offentlig domstol. Når det er sagt misliker jeg John Terry like mye som alle andre, men hvis man ikke kan stole på at en uavhengig domstol kan komme med en rettferdig dom så er det bare å gi opp.

 

FA skal ha sin egen høring etterhvert, regner ikke med han går ustraffet fra den.

Bakgrunnen for min kritikk av FA var de forskjellige saksbehandlingene i Evra-saken og denne.

 

I likhet med Orakelet så syns jeg det er viktig å presisere at rasisme går begge veier.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

chelseafc

We have completed the signing of Oscar: http://t.co/Si8i9NrY #CFC (SL)

 

Så Thorgan Hazard i går (veldig stort talent forøvrig), Eden Hazard før det og Marko Marin før der igjen. Pluss Cahill og De Bruyne i januar. Før det skaffet de seg også Mata og Ramires.

 

Viser for alvor muskler hvertfall. Trolig skal de ha inn en spiss til også, pluss en høyreback og en midtbanespiller til da Meireles og Mikel ikke akkurat holder det nivået som resten av laget gjør pluss at Lampard begynner å bli temmelig gammel.

Link to comment
Share on other sites

mange spennende nye signeringer, men personlig tror jeg ikke Chelsea kommer til å kunne utfordre United og City. Bare en magefølelse ;)

 

Forøvrig. De har vell sluppet Bosingwa. Har egentlig aldri vært så begeistret for mannen med øyenbrynet, men det kunne vært en mann og hatt bak Sagna.

Alt for friskt å satse på kun på Jenkinson i mine øyne

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

Hvordan skal lagoppstillingen til Chelsea se ut nå da? Noe slikt kanskje?

Cech

Ivanovic - Luiz - Terry - Cole

Essien - Lampard

Oscar - Hazard - Mata

Torres

Vil vel tro at Cahill blir foretrukket ved siden av Terry.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror de henter ny høyreback - Ivanovic har vel uttalt at han vil konsentrere seg om å være stopper fremover og jeg tror også de henter en ny defensiv midtbanespiller. Essien er ikke den spilleren han en gang var.

 

Fremover på banen har de fryktelig mange strenger å spille på, så jeg forventer at Chelsea fort blir en reell utfordrer om tittelen. Vi får håpe Torres fortsatt vil slite med å finne formen.

Link to comment
Share on other sites

Tja vi får se hvordan laget og ikke minst Di Matteo framstår når det stilles skyhøye krav. I våres var jo situasjonen slik at de ikke hadde noe å tape. Alt var bonus. Nå skal man ta tilbake PL tronen og forsvare en seier i CL. Helt annen setting. Tviler på at de vinner flere titler med rævafotballen de presterte på vårparten. En hvilken som helst spillestil som gjøre at Terry må bevege seg nærmere motstanderens mål enn egen 16 meter er nesten dømt til å mislykkes

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Midt i all elendigheten vår kan vi humre litt av dette sitatet fra Romelu Lukaku. Lurer på hva han forventet seg da han signerte for Chelsea.

 

 

 

I couldn't see myself staying at Chelsea. I sacrificed a year of my career with them and didn't want to put up with it any more.

 

I decided in March I wanted to go out on loan, and told my agent to find me a club. I am relieved to have found a solution. On the first day of pre-season I told the manager I wanted to leave.

 

Roberto Di Matteo told me I ought to think about Chelsea as there weren't going to be many other strikers this season, but this is the time for me to think about myself.

 

I got sick of watching the others from the bench. I just played 12 games and when I was playing well, they would take me off. I lost my hunger for the game over the past year. I won't beat about the bush, my season at Chelsea went very badly.

 

As regards getting minutes on the pitch, I wasted my time. Last season I was in the reserves alongside a young lad who'd barely turned 15 and I asked myself what I was doing there.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Midt i all elendigheten vår kan vi humre litt av dette sitatet fra Romelu Lukaku. Lurer på hva han forventet seg da han signerte for Chelsea.

Merkelig den setningen om femten-åringen, a-lagsspillerne på Anderlecht må jo ha lurt på hva de gjør i den ligaen når han kom opp på a-laget som femtenåring..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...