Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Da er det bare å krysse fingrene for Everton i dag.

Hvorfor det? Må da være bedre om Chelsea vinner! Eller vil du at de 2 "ledige" CL-plassene skal bli enda tøffere å få tak på? Vu må bare håpe at Everton og WBA ryker så det suser, slik at det maks er 3 lag som kjemper om 2 CL-plasser.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor det? Må da være bedre om Chelsea vinner! Eller vil du at de 2 "ledige" CL-plassene skal bli enda tøffere å få tak på? Vu må bare håpe at Everton og WBA ryker så det suser, slik at det maks er 3 lag som kjemper om 2 CL-plasser.

Kan aldri håpe at Chelsea skulle slå Everton - det strider mot noe grunnleggende i meg.

Og jeg ønsker Arsenal skal være med å slåss om bedre plassering enn fjerdeplassen. Bedre at mange lag slåss om to plasser enn at mange minus en slåss om en plass - for å følge din argumentasjon.

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

Denne tråden kan ikke stå ubrukt når Chelsea taper 0-1 hjemme mot QPR, som før denne kampen kun hadde én seier på 20 seriekamper.

 

Vi er 4 poeng bak Chelsea. Jeg har fremdeles ikke gitt opp å ta dem igjen.

 

Sikkert morsomt på District Line i kveld. Stygt bananskall.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal være hensikten med å gi opp håpet om å ta dem igjen i januar? Vi var forrige sesong 9 (?) poeng bak Tottenham mye senere i sesongen, men hentet igjen dem fint...

 

Jeg ser ingen hensikt i det, men det har vært mye skriveri her, i fullt alvor, om at Arsenal ikke engang kom til å kvalifisere seg til Europa League med mindre det skjedde noe helt spesielt på overgangsfronten i januar. Noe stort kommer tvilsomt til å skje, men vi henger fortsatt med. Og min vurdering er at vi henger med fordi vi fortjener å henge med. Mange synes å ha en annen oppfatning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Jeg har ikke sett episoden. Men dette ska'kke værra mulig. Uansett oppførsel fra guttungen som nå var ballgutt! Akkurat så klasseløst som man forventer fra Chelski.

Helt enig, og ut i fra det jeg så av episoden(sett den bare to ganger i reprise), så så det ikke ut som om ballgutten hadde tenkt å drøye med en gang. Han går bort for å plukke opp ballen, men Hazard kommer og dytter ham slik at han havner over ballen. Så dette sparket, som sikkert ikke var så hardt at det kunne føre til noe ribbeinsbrudd, men likevel...

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har ikke sett episoden. Men dette ska'kke værra mulig. Uansett oppførsel fra guttungen som nå var ballgutt! Akkurat så klasseløst som man forventer fra Chelski.

 

Ligger på tv2sporten.no.

Jeg er enig. Samme hva han ballgutten gjorde, så er det faktisk forbudt ved lov å sparke noen. Det er ikke noe forskjell på å sparke en ballgutt som drøyer tid eller en keeper som ligger lenge over ballen etter corner. Idiot.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...