Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Det er helt klart rødt kort. Ingen tvil om det, men for en drittunge den ballgutten er. Skikkelig Swansea supporter dog.

 

Må si meg enig med denne karen:

 

Martin Cafferty@thegoonblog

Eden Hazard is a hero, how he managed to only kick the little shit once I will never know #banter

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Ballgutten lå på ballen i et par sekunder. Tåpelig. Hverken mer eller mindre. Motspillerne til Hazard drøyer oftere og mer tid hver eneste uke. Skal han begynne å sparke dem også? Når ballen forsvinner opp på tribunen drøyer det også ofte lenge med å få ballen ned til banen igjen. Da må det være greit å sparke alle tilskuerne også, da?

 

Nei, ingenting kan forsvare Hazards oppførsel!

 

Mon tro hva slags straff han får.. Cantona ble straffeforfulgt og utestengt i åtte måneder efter å ha sparket en tilskuer på nittitallet. Hazards oppførsel er langt mildere. La det være sagt. Men fortsatt har han sparket en "ikke-aktør". Det regner jeg med FA ser alvorlig på!

Link to comment
Share on other sites

Bare jeg som synes det ballgutten gjorde i dag var jævlig tøft gjort? Hvor mange har da ikke tenkt tanken om å kunne gjøre akkurat det samme i situasjoner hvor Arsenal leder en ekstremt viktig kamp?

 

Hele situasjonen er jo bare helt fantastisk i mine øyne, synd for Hazard som mister ansikt og får suspensjon, men det viser et engasjement som stråler synes da jeg. Slakten av ballgutten synes jeg er spinkel. Hvor mange sekunder gikk bort? Hvor lenge hadde det egentlig tatt før han tilslutt måtte gi ballen fra seg? Snakk om veldig liten tid, og tid som uansett vil bli lagt til i overtiden. Dette er bare en herlig opptreden som blir overskygget av Hazards idioti.

Link to comment
Share on other sites

Vil tippe at det er langt ifra den eneste situasjonen hvor den ballgutten bevisst dro ut tida. Hazard er en temmelig tålmodig og behersket spiller så for at han skal oppføre seg slik så må han nok ha blitt ekstremt provosert eller et klassisk tilfelle av å miste hodet totalt. Dog gjorde han det siste der uansett.

Link to comment
Share on other sites

Bare jeg som synes det ballgutten gjorde i dag var jævlig tøft gjort? [...]

 

Jeg synes ikke det var tøft i det hele tatt. Det er enda mer alvorlig med juks fra utenforstående enn juks fra de aktive deltagerne i kampen. Det er klart spillerne kommer til kamp og forventer ballgutter som gjør jobben sin.

 

Det var en merkelig ballgutt-sak for noe sånt som 4 år siden der en ballgutt gjorde noe han ikke hadde lov til og laget han ga ballen til scoret veldig kort tid etterpå, som det i ettertid ble klaget på (jeg vet ikke om det ble kalget formelt på det, men det var i hvert fall mye klaging i media). Kan det ha vært fra spansk fotball, tro? Husker noen?

Link to comment
Share on other sites

Sparket og sparket....Greit at det er litt unødvendig av Hazard, men jeg tror flere ville blitt mektig irritert av at en drittunge driver å haler ut tida. Hazard sparker ballen og treffer drittungen litt i siden, at det gjør så vondt som han sku ha det til kan jeg ikke tenke meg, tror han er utdannet på Suarez-academy i Montevideo.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke mye til spark akkurat nei. Hadde han møtt Roy Keane, Vieira eller Suarez for den saks skyld så hadde han nok trolig blitt møtt av et litt fastere spark.

 

Forøvrig: Er vel kun 3-4 år som skiller disse guttene. Er ikke som om det var en 32-åring som sparket enn 11-åring akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke det var tøft i det hele tatt. Det er enda mer alvorlig med juks fra utenforstående enn juks fra de aktive deltagerne i kampen. Det er klart spillerne kommer til kamp og forventer ballgutter som gjør jobben sin.

 

Juks? Virkelig? Hvordan har ballgutten på noen som helst måte jukset når han holder ballen litt lenge og legger seg på den? Som jeg skrev, bare noen få sekunder kan ha gått bort om Hazard hadde oppført seg mer voksent i den situasjonen, og det er tid som likevel ville vært lagt til etterpå. Greit nok, denne 'gutten' er ikke noen unge, men han er en supporter som gjerne vil bidra på sitt vis. Hadde Hazard vist seg litt mer behersket og tålmodig hadde denne situasjonen bare vært ledd av akkurat nå, og ingen ville hatt en vond mine rettet mot gutten.

Link to comment
Share on other sites

Hedly: Som jeg skrev et par poster over: Tror du virkelig det er det eneste tilfellet hvor denne gutten drøyde tid? Tipper han gjorde ting som det der hele kampen.

 

Det vet jeg ikke, fordi jeg ikke så kampen. Det er slett ikke utenkelig, men all den tid ballen er ute av spill skal dommeren legge til i overtiden, så ser ikke problemet i at en ballgutt skal drøye litt med ballen, sålenge de ikke er instruert av klubben.

 

Dette var uansett en liten beskjeden sak, helt til Hazard svartnet.

 

Litt uheldig er det at ballgutten visstnok er sønnen til Swanseadirektør og aksjeeier Martin Morgan.

Edited by Hedly
Link to comment
Share on other sites

Jeg er faktisk mer spent på hvilke sanksjoner Swansea blir ilagt av FA i denne saken. Ballgutter har ikke lov til å drøye tid på denne måten, og til syvende og sist er det hjemmelaget som har ansvaret for at ballguttene gjør den jobben de er satt til å gjøre. Det hjelper heller ikke for Swansea hvis det stemmer at ballgutten er sønnen til direktør Morgan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Chelsea - WBA 1-0. Ingen stor kamp av noen av lagene. Uavhengig av resultat for oss i morgen, så har vi god grunn til å forvente at Chelsea må slite for CL-plass de også.

 

14. april er det Chelsea - Tottenham i PL. Det kan bli nesten like spennende som kampen i morgen.

Link to comment
Share on other sites

På tide å konsentrere seg om eget lag. Vi må vinne hver eneste kamp fremover. Klarer vi neppe, men håpe at vi vinner nok til top4 plass.

Blir irritert at blandt annet podolski går ut å sier at vi er med uansett resultat imorgen. Det er ikke akseptabelt å slippe Tottenham 7 poeng forran med så få kamper igjen.

 

I tilegg drømte jeg at vi i natt leder 1-2 med 5 min igjen, for så å tape 4-1(!) (Hvordan drømmen klarte å plutselig ordne oss ett mål mindre aner jeg ikke, men jeg satser på det bare var en syk drøm)

Link to comment
Share on other sites

I tilegg drømte jeg at vi i natt leder 1-2 med 5 min igjen, for så å tape 4-1(!) (Hvordan drømmen klarte å plutselig ordne oss ett mål mindre aner jeg ikke, men jeg satser på det bare var en syk drøm)

Med andre ord totalt urealistisk da, siden det ikke kan skje :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Mest sannsynslig er dette en bagatell, men i "verste" fall kan det være slutten på Chelsea som en toppklubb.


[b] [url="http://www.hegnar.no/bors/article723899.ece"]- Abramovitsj er tatt av amerikansk politi[/url][/b]
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...