Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Drogba er tilbake på sitt beste i dag ja. Ligger og ruller seg rundt etter alt av kontakt og ikke kontakt. Rett og slett tragisk å se på han spille "fotball" hittil, men allikevel så klarer han å score mål mot Barcelona i siste spilleminutt.

 

Ellers ufattelig at Chelsea leder. Det er det man kaller ufortjent! Dessverre har dette drittlaget her nå skikkelig medvind i seilene sine.. mye marginer som går med de om dagen..

Link to comment
Share on other sites

Det slo meg også på nytt at jeg virkelig ikke liker Drogba. Nå begynner han jo å dra på åra, men jeg lurer på om det er noen som kunne tenkt seg å ha ham i Arsenal i en hypotetisk situasjon der han kunne komme veldig billig. Jeg husker i hvert fall at mange mer enn gjerne ville ha C. Ronaldo hit, som sikkert vil det fremdeles. Nei, nei og atter nei sier nå jeg!

Link to comment
Share on other sites

Det slo meg også på nytt at jeg virkelig ikke liker Drogba. Nå begynner han jo å dra på åra, men jeg lurer på om det er noen som kunne tenkt seg å ha ham i Arsenal i en hypotetisk situasjon der han kunne komme veldig billig. Jeg husker i hvert fall at mange mer enn gjerne ville ha C. Ronaldo hit, som sikkert vil det fremdeles. Nei, nei og atter nei sier nå jeg!

 

Det var faktisk ikke så lenge siden jeg tenkte over at jeg ikke hatet Drogba noe særlig lenger. Mye grunnet at han ikke har vært så overdreven idiot på banen de siste par sesongene, men i kveld så husker jeg virkelig hvorfor jeg ikke tåler fyren. Rett og slett en skam for fotballen når man ser hvordan denne karen kaster seg rundt som om han var en liten flis på 25kg.

 

Ronaldo er forøvrig ikke så ille når det kommer til filming lenger..

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er et optimalt resultat for oss også. Nå føler nok chelski de har en reel sjangs på finale og kampen på camp nou kommer til å være i hodet på de. Får bare håpe på full tenning hos gutta våre.

 

Når det er sagt. For en utrolig kamp, at det er mulig å ikke slippe inn, og enda værre, og vinne denne kampen. Barca burde vunnet med 3-4 her. Og Drogba, han har alltid vært slik. Det er jo bare helt utrolig hvordan den store kroppen kan falle som et aspeløv med og uten litt kontakt. Det er en skam, og han er ei klyse.

 

Da håper jeg at vi tar de på søndag og at barca feier de av banen neste kamp. De sa neste tirsdag, men det kan da ikke stemme at chelski skal til spania to dager etter kamp mot oss.

 

 

til slutt, for en finale det hadde blitt med barca-real...

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk forsvarskamp av Chelsea. De hadde litt flaks som ikke slapp inn på slutten, men spilte ellers en ypperlig match. At Drogba bare slår tilbake med samme filmemynt mot Barcelona fungerte bra. Merkelig å se en spiller som Busquets klage til dommeren for at Drogba overdriver.

 

Tviler på Chelsea kommer seg videre fra neste runde, men de har all grunn til å fornøyd med kveldens kamp.

Link to comment
Share on other sites

Kampen i dag må være et av de største ranene jeg har sett på lang tid. Samtidig spiller Chelsea trolig den mest kyniske og anti-fotballen som det går ann å spille. I dag ville nesten Stoke vært flaue over hvordan Chelsea opptredde. Rett og slett skammelig..

 

Ellers har de så forbanna mye marginer med seg i dag. Kjenner jeg gruer meg til å møte de når de sikkert kommer til å ha så forbanna mye flaks mot oss også.

Link to comment
Share on other sites

Husker ikke hvilken kommentator på canalplus som sa det, men for noen sesonger siden i kamp mot oss sa han når det var nærbilde av Srogba: "jeg må innrømme at jeg holder pusten hver gang den mannen er i bildet i frykt for at han skal falle"

 

Noe liknende hvertfall

Link to comment
Share on other sites

Husker ikke hvilken kommentator på canalplus som sa det, men for noen sesonger siden i kamp mot oss sa han når det var nærbilde av Srogba: "jeg må innrømme at jeg holder pusten hver gang den mannen er i bildet i frykt for at han skal falle"

 

Noe liknende hvertfall

 

Kan ikke forstille meg at det har vært noen andre enn Arve Fuglum som har kommet med den kommentaren. I går var han helt latterlig, og en ren parodi på seg selv og Barcelona. Kan ikke tenke meg hvor mye han kommer til å rulle på Camp Nou...

Link to comment
Share on other sites

Vil si meg ganske uenig med bjornage her, for dette var langt ifra en fantastisk forsvarskamp fra Chelsea sin side etter mitt syn. Resultatmessig var det glimrende, men de ble rett og slett overkjørt gjennom kampen. De hadde griseflaks, som ikke slapp inn 2, 3, eller 4 mål.

Store sjanser kom på løpende bånn, selv om hjemmelaget stod med nesten hele laget ved 16-25meter fra mål.

 

Det sier mye om Barcelona, som selv under slike kamper hvor kanskje ikke alt fungerer for de aller beste i en slik setting, produserer så mye med sin fart, teknikk, spillebevegelser, og fotballforståelse i laget. Rett og slett imponert!

Fabregas synes jeg gjorde en god kamp, og visste ved et par tilfeller magi både ved gjennomløp (timing og forståelse) samt et fantastisk innspill i 2.omgangen.

 

Chelsea klarte et meget sterkt resultat, og det skal de få applaus for. Men; det må de takke andre makter for......., og ikke seg selv.

 

Blir nok en spennende returkamp, selv om jeg tror Barcelona går seirende ut. De er rett og slett imponerende gode på så mange områder.

Edited by vieira04
Link to comment
Share on other sites

Det sier mye om Barcelona, som selv under slike kamper hvor kanskje ikke alt fungerer for de aller beste i en slik setting, produserer så mye med sin fart, teknikk, spillebevegelser, og fotballforståelse i laget. Rett og slett imponert!

Fabregas synes jeg gjorde en god kamp, og visste ved et par tilfeller magi både ved gjennomløp (timing og forståelse) samt et fantastisk innspill i 2.omgangen.

Jeg er uenig i at Fabregas spilte en god kamp. Mener han ikke spilte til bedre enn OK gjennomført.

Mistet ballen altfor ofte, hadde ikke kjempebra førstetouch.

Han viste glimt innimellom med det du sier, gjennomløp(var veldig god på det), men ellers synes jeg ikke han strålte noe nevneverdig.

Link to comment
Share on other sites

Ingen spilte fantastisk igår, og mange hadde individuelle feil.

 

Fabregas har fortsatt mye å gå på, men det var vel få som virkelig spilte på "maksnivået" under gårsdagens kamp. Chelsea hadde mange spillere bak ballen, vanskelig spillerføre (våt gressmatte), revansjelystet hjemmelag, og semifinale på bortebane i CL. Ser man alt i alt, så synes jeg Fabregas absolutt hadde en god dag (ikke fantastisk) på jobb med dette som helhet.

- Skapte et par gode sjanser for andre, var innvolvert i 2-3 gode avslutningsjanser selv, jobbet hardt på gjenvinning, lot ballen gjøre jobben, og beveget seg klokt. Noe slurv ble det, men lite i forhold til alt det andre han bidro med.

Meget strengt etter mitt syn, å legge dette under en "dårlig kamp". Men men.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...