Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Syntes strategien fra Wenger om å fryse ut Walcott er helt håpløs. Klarer vitterlig ikke å se at dette skal få han til å skrive under en ny kontrakt på. Samtidig så skyter vi virkelig oss selv i beinet når Chamberlain blir valgt ovenfor Walcott når prestasjonene hans holder det nivået det har gjort hittil i år.

 

Tror heller taktikken ved å gi Walcott litt spilletid på kant og sentralt sammen med Podolski og Gervinho vil gjøre muligheten større for en kontraktsforlengelse..

Kunne ikke sagt meg mer enig. The Ox var ikke god i går og kampbildet tror jeg passet Walcott bedre. Utrolig kjedelig hvis han ikke signerer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Tviler sterkt på at Theo Walcott hadde gjort det bra i gårsdagens førsteomgang. Å spille hjemme mot lag som parkerer bussen for egen sekstenmeter passer han sjeldent bra.

 

Men du verden som det passet Ox.

 

Jeg tror det er en langt større trussel å ha Walcott på banen

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterkt på at Theo Walcott hadde gjort det bra i gårsdagens førsteomgang. Å spille hjemme mot lag som parkerer bussen for egen sekstenmeter passer han sjeldent bra.

De parkerte slett ikke bussen. De lå med 2 pressledd ganske høyt og det var mye bakrom. Problemet var at det kun var Gibbs, Gervinho og Jenkinson som brukte muligheten til å angripe i rom. De resterende slo ballen frem og tilbake på midten. Walcott kunne utfordret på en helt annen måte enn hva Ox eller Podolski gjorde i første omgang

Link to comment
Share on other sites

Eller han kunene stått på siden og sett på som han ofte gjør når han spiller fra start. Han er som regel best mår han kommer inn. Uansett får vi aldri vite om han hadde gjort det noe bedre, men at Chamberlain hadde en svak kamp tror jeg vi alle er enige i. Han bør benkes mot West Ham og heller spille Gervinho på siden og Giroud på topp! Walcott bør fortsette på benken synes nå jeg.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor flytte på den spilleren som presterer i sin posisjon? Er vel ingen grunn til å ikke la Gervinho fortsette sin gode sesong?

 

Hvis det ikke er den mest effektive løsningen så er det absolutt en grunn. Jeg mener det ikke er det. Jeg mener faktisk at Arsenal er et langt mer potent angrepsLAG med Giroud på banen.

 

Ikke at det hjelper Walcott :-)

Link to comment
Share on other sites

 

Men du verden som det passet Ox.

 

Jeg tror det er en langt større trussel å ha Walcott på banen

Syns du virkelig det? Personlig mener jeg Ox hadde en dårlig kamp i går.

 

Likevel er han bedre enn Walcott til å utfordre folk, gå innover i banen og slå tidlige innlegg bak motstanderens forsvar. I tillegg kan han faktisk skyte en ball fra langt hold.

 

De parkerte slett ikke bussen. De lå med 2 pressledd ganske høyt og det var mye bakrom. Problemet var at det kun var Gibbs, Gervinho og Jenkinson som brukte muligheten til å angripe i rom. De resterende slo ballen frem og tilbake på midten. Walcott kunne utfordret på en helt annen måte enn hva Ox eller Podolski gjorde i første omgang

I andre omgang var det mye bakrom, ja. Tidvis i første lå de konstant med elleve menn på egen banehalvdel.

Link to comment
Share on other sites

Syns du virkelig det? Personlig mener jeg Ox hadde en dårlig kamp i går.

 

Likevel er han bedre enn Walcott til å utfordre folk, gå innover i banen og slå tidlige innlegg bak motstanderens forsvar. I tillegg kan han faktisk skyte en ball fra langt hold.

 

 

I andre omgang var det mye bakrom, ja. Tidvis i første lå de konstant med elleve menn på egen banehalvdel.

Det gjorde de, men slett ikke lavt. Første pressledd var rett over midten og backrekken lå på 25-30 meter. De var kompakte, men ikke lave. De lot seg ikke falle tilbake til egen 16 annet enn i perioder hvor de ble satt under hardt press.

Forskjell på å forsvare seg med hele laget og på å parkere bussen

Link to comment
Share on other sites

The Mirror mener Walcott er klar til å signere en forlengelse på tre år. http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/theo-walcott-ready-to-sign-three-year-1364655 Glimrende hvis det er sant.

 

Nå er det lurt å ha The Mirror-brillene på, siden de i samme artikkel linker til en sak som hevder at Wenger vil legge inn et bud på £35m på Falcao så det er aldri godt å vite hva man skal tro når noe først høres litt troverdig ut.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel bare 3 uker siden de skrev en lignende artikkel om at Walcott var i ferd med å skrive under en 5-års kontrakt. Så at man burde ta det med en klype salt er temmelig greit.. :P

 

Ellers tviler jeg sterkt på at Atletico slipper Falcao for £35M, men hadde jo vært en helt fantastisk signering. Lurer på hvor mange mål han hadde scoret for oss.. det hadde jammen ikke vært få.

Link to comment
Share on other sites

Har endret litt mening angående Theo. Tror det er viktig å beholde han. Klubben har mistet mye av sin identitet de siste årene. Tror en stamme av britiske spillere vil bli viktig å bygge på. Theo, Ox, Carl, Ramsey, Gibbs og Wilshere klinger bra.

Link to comment
Share on other sites

Har endret litt mening angående Theo. Tror det er viktig å beholde han. Klubben har mistet mye av sin identitet de siste årene. Tror en stamme av britiske spillere vil bli viktig å bygge på. Theo, Ox, Carl, Ramsey, Gibbs og Wilshere klinger bra.

Er enig i den uthevede delen. Det er viktig å holde på tradisjonsbærerne. For meg er det viktig at man bygger en stamme rundt unge spillere med ferdigheter fremfor at de har riktig pass.

Link to comment
Share on other sites

Har endret litt mening angående Theo. Tror det er viktig å beholde han. Klubben har mistet mye av sin identitet de siste årene. Tror en stamme av britiske spillere vil bli viktig å bygge på. Theo, Ox, Carl, Ramsey, Gibbs og Wilshere klinger bra.

Helt enig, dessuten skader det ikke at han er regnet som egenprodusert!

Link to comment
Share on other sites

Eg har null tru på at Walcott signerer ny kontrakt. Lønnskravet er og blir for høgt, og fullstendig urealistisk ut frå prestasjonane..

 

Og hva vet du om hva kravet er? Har det noe med lønn å gjøre i det hele tatt?

 

Forøvrig er han en av top3 poengmessig i klubben - da burde han kunne forvente minst tilsvarende i lønn som dem.

Link to comment
Share on other sites

Og hva vet du om hva kravet er? Har det noe med lønn å gjøre i det hele tatt?

 

Forøvrig er han en av top3 poengmessig i klubben - da burde han kunne forvente minst tilsvarende i lønn som dem.

Eg burde kanskje skrive "tilsynelatande" for høgt..

 

http://www1.skysports.com/football/news/11670/8151480/Arsenal-warn-Theo-Walcott-over-his-contract-demands

 

Dersom ein skal stole på Daily Star, er det iallfall "tilsynelatande" for høgt, men det bør ein kanskje ikkje..

Link to comment
Share on other sites

Feiringa indikerer ny kontrakt

 

Håper du har rett. Men det kan også være han vil at fansen, som elsker slike feiringer, skal sitte igjen med best

mulig inntrykk når/hvis han forsvinner for småpenger i januar eller gratis til sommeren.

 

Magefølelsen sier han forsvinner. Tror han er "desperat" etter å spille spiss. Så desperat at han til og med er villig til

å dra til Liverpool. Jævli trist hvis Theo drar..

Link to comment
Share on other sites

Walcott is now on 46 goals for Arsenal, more than any other player currently on the books at the Club. He is also the 54th top scorer in Arsenal history.

 

Walcott contributed his first assist of the season in the win over West Ham, taking his overall total for the Club to 51. That means he now leads both goals and assists for players currently at the Club.

 

-------

 

Walcott er virkelig en kontinuitetsbærer i dette laget. La oss se litt på hvilke spillere som kommer til å få endel spilletid på våre seks fremste plasser:

 

Giroud

Santi

Poldi

 

Gervinho

Ramsey

Diaby

The Ox

Arteta

(Wilshere)

(Rosicky)

(Arshavin)

 

Walcott er den eneste som har spilt en sesong med alle de 8 nederste. Klart han er viktig for oss.

Link to comment
Share on other sites

Ingen big deal - vi trenger han ikke uansett - vi har jo the Ox!

Jeg er som deg en av de som håper Walcott signerer ny kontrakt.

Chamberlain er god men definitivt ikke så målfarlig som Walcott.

Håper ikke det er en alvorlig skade.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...