Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Walcott er ute i helga. Muligens klar til onsdag mot Everton.

 

Typisk at han pådrar seg en skulderskade mens han er i den formen han er i nå.. får bare håpe at dette ikke er noe som kommer til å henge igjen og hemme han videre i sesongen. For i den formen Walcott er i nå så er han dødelig effektiv og et mareritt å møte..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Walcott er ute i helga. Muligens klar til onsdag mot Everton.

 

Typisk at han pådrar seg en skulderskade mens han er i den formen han er i nå.. får bare håpe at dette ikke er noe som kommer til å henge igjen og hemme han videre i sesongen. For i den formen Walcott er i nå så er han dødelig effektiv og et mareritt å møte..

Den skulderskaden har han jo slitt med i lengre tid siden han fikk skulderen ut av ledd for 4-5 år siden. Har vell hatt operasjon på den også for å bli kvitt problemet.

Link to comment
Share on other sites

Den skulderskaden har han jo slitt med i lengre tid siden han fikk skulderen ut av ledd for 4-5 år siden. Har vell hatt operasjon på den også for å bli kvitt problemet.

 

Det var genetisk hvis jeg husker riktig. Noe faren hans også har slitt med. Han opererte i 09/10 var det vel og har vært helt over skaden inntil mot Tottenham, men tror ikke det var samme type skade. Forrige gang så var han vel ute i 4-5 måneder. Er vel snakk om bare en uke eller halvannen nå, men uansett kjedelig om det fører til at skulderproblemene hans dukker opp igjen. Krysser virkelig fingrene for at dette bare er et engangstilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Theo vil få noe ut av karrieren sin så har han allerede pakket kofferten og venter på startskuddet 1. Januar og løper så fort han kan.

 

Dessverre så er det nok slik også får vi inn en unggutt som ikke er i nærheten av Theo sitt nåværende nivå og bruker minst 4-5 sesonger på å forme han og utvikle han før han også forsvinner.

 

Nei det er rett og slett noe "toxic" over Arsenal. Er bare et spørsmål om tid før vi ikke engang får hentet store navn uten å tilby helt vanvittig høye lønninger som City/Chelsea må/måtte gjøre. Det er bare et problem: Vi har ikke en rik jævel som spytter milliarder inn i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Walcott droppet fra 2013-kalender.

 

En av de beste spillerne fra i fjor, og en av de beste for oss i år er droppet fra kalenderen. Merkelig.

Mens både Andre Santos og Ramsey har fått sitt bilde påklistra. Nå er for så vidt ikke Kos der heller, men synes det er rart med Walcott. Må jo være en av spillerne våre som selger bra med supporterutstyr?

Link to comment
Share on other sites

Walcott droppet fra 2013-kalender.

 

En av de beste spillerne fra i fjor, og en av de beste for oss i år er droppet fra kalenderen. Merkelig.

Mens både Andre Santos og Ramsey har fått sitt bilde påklistra. Nå er for så vidt ikke Kos der heller, men synes det er rart med Walcott. Må jo være en av spillerne våre som selger bra med supporterutstyr?

 

kan jo være LITT tilfeldig. Vet jo ikke hvor gjennomtenkte utvalg av bilder til en slik kalender er. Og hvis det er gjennomtenkt, kan det jo hende at usikkerheten rundt kontrakten KAN ha hatt noe å si? I så fall kan jo dette tolkes i to retninger. Er han ikke med fordi han TROLIG blir solgt, eller fordi man ikke vil ha ham med I TILFELLE han blir solgt? I sistnevnte tilfelle kan man jo spørre seg om dette er nok et steg mot en slags selvoppfyllende profeti?

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg bare blir mer og mer oppgitt. Først blir folk sure på grunn av noen tåpelige Downing-rykter og nå er det ikke-saken med denne kalenderen. Klarer ikke folk ha litt kritisk sans til det de leser? Kalenderen spår ikke noe som helst om fremtiden annet enn datoene som er i den. Både Van Persie og Nasri er med i 2012-kalenderen... skjerpings! Den eneste grunnen til at en ikke-sak som dette blir blåst opp er fordi folk tror det er noe i det. Hvis Walcott blir solgt har det ingenting med kalenderen å gjøre. Koscielny er heller ikke i den - hvordan skal det tolkes?

 

Kopierer inn noen velvalgte ord her:

 

Darren @DarrenArsenal1

Re the Calendar issue, its such a non story. This is NOT Arsenal produced Calendar. Its a calendar licensed to a company by Arsenal

 

Darren @DarrenArsenal1

This Calendar was designed,developed,licensed to,and sold by Danilo. Their designers would have designed it as is.

 

Darren @DarrenArsenal1

Then gets sent to AFC to approve design,would be unheard of for licensor to say to licensee "we want specific character/player on page"

 

Darren @DarrenArsenal1

As much as people want to fit a story round a story,there is nothing in the for Arsenal to justify.

 

Darren @DarrenArsenal1

The only 'guidelines' on product that Arsenal would dictate would be over branding.

 

Darren @DarrenArsenal1

Question to ask is why a designer at Danillo thinks its good enough to have designed a Calendar without them. Poor production,not conspiricy

Link to comment
Share on other sites

Bla litt tilbake å se på uttalelsene til Wenger ang: Fabregas, Nasri, Clichy og Van Persie.

Alle disse ville han beholde og skulle gjøre alt for å gjøre det.

Samme sier han om Walcott nå, og man vet hvordan det ender tilslutt.

 

Jeg persolig er rimelig sikker på han er vekk, noe annet er en stor julegave :)

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg bare blir mer og mer oppgitt. Først blir folk sure på grunn av noen tåpelige Downing-rykter og nå er det ikke-saken med denne kalenderen. Klarer ikke folk ha litt kritisk sans til det de leser? Kalenderen spår ikke noe som helst om fremtiden annet enn datoene som er i den. Både Van Persie og Nasri er med i 2012-kalenderen... skjerpings! Den eneste grunnen til at en ikke-sak som dette blir blåst opp er fordi folk tror det er noe i det.

 

Kopierer inn noen velvalgte ord her:

 

Darren @DarrenArsenal1

Re the Calendar issue, its such a non story. This is NOT Arsenal produced Calendar. Its a calendar licensed to a company by Arsenal

 

Darren @DarrenArsenal1

This Calendar was designed,developed,licensed to,and sold by Danilo. Their designers would have designed it as is.

 

Darren @DarrenArsenal1

Then gets sent to AFC to approve design,would be unheard of for licensor to say to licensee "we want specific character/player on page"

 

Darren @DarrenArsenal1

As much as people want to fit a story round a story,there is nothing in the for Arsenal to justify.

 

Darren @DarrenArsenal1

The only 'guidelines' on product that Arsenal would dictate would be over branding.

 

Darren @DarrenArsenal1

Question to ask is why a designer at Danillo thinks its good enough to have designed a Calendar without them. Poor production,not conspiricy

 

Ble nå litt oppstyr når 'junior gunners' ble levert denne sesongen med Van Persie hvis jeg husker rett, så mulig det er tatt i betrakning.. Sagna var vel helller ikke inkludert?

Enig i at dette ikke er noe å henge seg opp i.

Link to comment
Share on other sites

Ein tanke om Walcott sine gode prestasjonar i år: kan det vere fordi han spelar for å få kontrakt med ein annan toppklubb?

Eller rett og slett fordi han er profesjonell og håper på ny kontrakt med Arsenal.

 

Trenden med de beste spillerne siste sesonger i Arsenal er ensbetydende med Walcott ut.

Det er på tide å vise fansen hva klubben vil. Å selge Walcott er ikke positivt i det hele tatt.

Og akkurat nå så er jeg skeptisk til hele Arsenalstyret.

Link to comment
Share on other sites

Ein tanke om Walcott sine gode prestasjonar i år: kan det vere fordi han spelar for å få kontrakt med ein annan toppklubb?

 

Gutten er endelig ingen junior lenger - derfor presterer han bra. Folk har hattforventninger til gutten som om han var 26-27 når han bare var 19-20.

 

Link to comment
Share on other sites

Kjenner jeg bare blir mer og mer oppgitt. Først blir folk sure på grunn av noen tåpelige Downing-rykter og nå er det ikke-saken med denne kalenderen. Klarer ikke folk ha litt kritisk sans til det de leser? Kalenderen spår ikke noe som helst om fremtiden annet enn datoene som er i den. Både Van Persie og Nasri er med i 2012-kalenderen... skjerpings!

 

enig at dette egentlig er en ikke-sak. Men logikken med at VP og Nasri var med i forrige kalender holder ikke. For selv om man godt kan bli solgt selv om man er med, kan likevel det at man ikke er med være et tegn på at man blir solgt. At Kocielny ikke er med er for så vidt et tegn på det motsatte er likevel et tegn på at dette ikke egentlig er noen sak.

 

Og det som nå skjer med Walcott, og som har skjedd med mange andre er for så vidt ikke noe nytt i Arsenal. Jeg husker i mine tidligere år som gooner, at Charlie George dukket opp på den offisielle lagbildefotograferingen før den nye sesongen med en drakt uten nummer. Bakgrunnen var at han ikke ville skrive ny kontrakt, delvis pga penger, delvis fordi han var uenig med retningen klubben tok (hørt den før?). Denne gesten, som for så vidt er analog til Walcotts uteblivelse fra kalenderen, resulterte i spekulasjoner i pressen om hans fremtid i klubben. Så ble han da også solgt til Derby et par uker senere. Selv var jeg egentlig litt ung til å helt få med meg det som skjedde. Ikke hadde vi en medieformidling som var i nærheten av den vi har nå. Det jeg hsuker var at det var et ubegripelig sjokk at Arsenal på billigsalg solgte cupfinalehelten fra et par år tilbake, gutten som selv var gooner fra barnsben av, og som definitvt på det tidspunktet var både den mest talentfulle spilleren og største personligheten i laget. Det som har skjedd de senere årene minner så mye om dette at jeg bare konkluderer med at historien er i ferd med å gjenta seg.

Link to comment
Share on other sites

Tror Walcott er tapt, men kalendersaken er mildt sagt latterlig. Ufattelig hvordan den har blitt blåst opp av enkelte.

 

Temmelig latterlig ja. Blir mange spillere som forsvinner i så fall hvis man tar de spillerene som ikke var med. Er pdd. 26 spillere i førstelaget (ikke inkl. spillere på lån) og kun 12 spillere som er med i kalenderen. I så fall så kommer vi til å miste over 50% av laget vårt ifølge disse spådommene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...