Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

En ting er i alle fall veldig enkelt i min verden, kan Gervinho så kan Walcott også.

 

For å sette det litt på spissen: Squilacci også kan, men i likhet med Gervinho egner han seg ikke veldig godt ;)

 

Han burde spille der det er størst sjanse for å vinne noe kommende og neste sesonger.

Hvor er det: På Emirates.

 

Prisen for månedens mest optimistiske går herved til deg ;)

Joda det finnes nok en herremann som er enda mer optimistisk, men i motsetning til han har du

fornuftige innspill til hvorfor du er såpass optimistisk.

 

The future looks bright, but no shades are required just yet.....( Far from it)

Link to comment
Share on other sites

Theo er en ung, engelsk landslagsspiller. At lønnskravet hans er absurd, og ikke i nærheten av å stå i rimelig forhold til de faktiske ferdigheter, må vi bare ta for gitt.

 

Rettvendt og på store flater er Walcott nesten ustoppelig. Feilvendt og på små flater er han nærmest ubrukelig. Derfor tror jeg han ikke vil lykkes på spissplassen med dagens system. Kort og tabloid oppsummert.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg liker å spissformulere ting, men denne er over grensen. Jeez :D

 

Gervinho kan på en måte, men jeg tror Walcott kan langt bedre. Wenger derimot er i tvil.

Gervinho har gjort en fin jobb, men tror Wengers tankegang er at Walcott skal spille den falske spissen om han signerer ny kontrakt. Mangler muligens litt spilleforståelse til å flyte rundt slik Messi gjør og Gervinho har gjort.

Link to comment
Share on other sites

Gi nå Theo en sjanse på topp! Han har helt klart et målinstinkt ikke mange andre i klubben vår har. Om Geirvinjo skal få muligheten så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor Theo ikke får det. To klasseavslutninger i går, og han har en spisskompetanse ekstremt få i verden kan konkurrere med.

Link to comment
Share on other sites

Var vel det Wenger sa når han signerte: avslutteregenskaper som kan sammenliknes med Henry.

 

Men - som majoriteten her inne sier: overbetalt spiller som ikke har ferdigheter til å spille for Arsenal

Tja, er veldig sjelden jeg er enig med majoriteten og er det heller ikke nå. Walcott har ekstremegenskaper som vil kunne bringe ham opp i verdensklasse når timing og setting stemmer. Han er 23 år og fortsatt uferdig som spiller. Minner om at Henry var 22 da han kom til Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

Var vel det Wenger sa når han signerte: avslutteregenskaper som kan sammenliknes med Henry.

 

Men - som majoriteten her inne sier: overbetalt spiller som ikke har ferdigheter til å spille for Arsenal

 

Som du ofte gjorde når det gjaldt Vela syns jeg du setter det veldig på spissen. Jeg er en stor fan av Theo og mener hurtigheten hans er vital for kamper som f.eks mot Chelsea, MEN jeg mener ikke han er verdt en million i uka. 700 000 kan han godt få, men en million er for meget.

Link to comment
Share on other sites

 

Som du ofte gjorde når det gjaldt Vela syns jeg du setter det veldig på spissen. Jeg er en stor fan av Theo og mener hurtigheten hans er vital for kamper som f.eks mot Chelsea, MEN jeg mener ikke han er verdt en million i uka. 700 000 kan han godt få, men en million er for meget.

 

En verdi bestemmes ikke av hva man mener en spiller skal ha - verdien bestemmes av hva andre spillere på samme nivå tjener, og hva spilleren kan få andre steder.

 

Det er ingen tvil om at Walcott kan tjene både 100.000, 120.000 og kanskje til og med 130.000 i klubber som Chelsea, City, Liverpool eller united.

 

Jeg setter det kanskje på spissen - men for å få frem et poeng så må man ofte det. Jeg tror at Walcott i den rollen som Gervinho har spilt de siste par kampene, vil være dødelig. Til og med mot lag som parkerer bussen i egen 16. Han har en vanvittig bra førstetouch i lengderetning og i tillegg fantastiske avslutter egenskaper. Det er de to tingene han trenger - han trenger ikke annet i den rollen.

 

Vela ja... huff som jeg ville ha sett han i laget vårt... Der har du en spiller som har teknikk, skudd, pasningsfot og blikk... hinsides at han ikke fikk flere sjanser... *sukk*

Link to comment
Share on other sites

Enig i alt du sier Orakelet. Særlig Vela.

 

Ellers så har heller ikke Walcott det egoet eller de ferdighetene som skal til for å bli en "talisman" som krever at ballen skal gå gjennom han slik Henry, Fabregas og van Persie var/ble. Dermed vil også det kollektive bli beholdt i aller høyeste grad.

 

Edit:

 

Ian Wright er også ivrig på å la Walcott få prøve seg som spiss. Husker jeg leste en artikkel han hadde skrevet dagen etter van Persie hadde forsvunnet at Walcott burde være den som erstattet han.

Wright: Walcott deserves to be striker

Link to comment
Share on other sites

Mye som kan sies i denne saken. Det siste jeg vil si er at jeg ønsker Walcott videre i klubben. Jeg tror han ved tid vil bli en fantastisk spiller, og hans unge alder er fort å glemme da han har vært her i flere år allerede. Jeg mener han er en kantspiller, som med tiden kan skåre vel så mye mål som andre kantspillere.(Ronaldo & Messi er jo ekstrem eksemplene) Mulig han kan bli en storskårer som enslig spiss, dette kan Wenger bedre enn meg.

 

Men, i år så ønsker ikke jeg å se at det brukes så mye mer tid på Walcott og hans ønsker! Og det ville vært uaktuelt for meg i det hele tatt og prioritere Walcott fremfor noen andre i klubben før han signerer en ny kontrakt!!

Giroud er nettopp kommet til klubben og Gervinho er fortsatt i fremtidsplanen. Er utrolig lei av å se talentfulle spillere forlate klubben, og hvis Walcott ønsker å bli med på den spenende veien fremover så må han signere 'snarest', ellers så ser jeg han helst på benken mens de som er her for fremtiden blir prioritert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Walcott i den rollen som Gervinho har spilt de siste par kampene, vil være dødelig. Til og med mot lag som parkerer bussen i egen 16. Han har en vanvittig bra førstetouch i lengderetning og i tillegg fantastiske avslutter egenskaper. Det er de to tingene han trenger - han trenger ikke annet i den rollen.

Dette har jeg hevdet vil skje dersom Walcott får nye kontrakt siden Gervinho først spilte den falske spissrollen. Ingen tjener over 100 000 i Liverpool mer, han måtte gått til City eller Chelsea for å få den summen i England, ifht lagkameratene er ikke realverdien høyere, med 700k i uka vil han vel være en av de klart best betalte i klubben uansett.

Link to comment
Share on other sites

 

Der snakker vi vel soleklart verdens best betalte spiller. Kan skjønne at Wenger ikke er så keen på å gi ut en slik ukelønn. :P

Kanskje jeg er overtrøtt nå etter en lang dag på jobb, men skrev da vitterlig 700k og ikke 700k pund, dermed blir det 700 000 og er vel bare Arsha som kan konkurrere med det?

Link to comment
Share on other sites

Syntes strategien fra Wenger om å fryse ut Walcott er helt håpløs. Klarer vitterlig ikke å se at dette skal få han til å skrive under en ny kontrakt på. Samtidig så skyter vi virkelig oss selv i beinet når Chamberlain blir valgt ovenfor Walcott når prestasjonene hans holder det nivået det har gjort hittil i år.

 

Tror heller taktikken ved å gi Walcott litt spilletid på kant og sentralt sammen med Podolski og Gervinho vil gjøre muligheten større for en kontraktsforlengelse..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...