Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Sist sesong : Nasri, Clichy og Fabregas.

Denne sesongen: Persie, Song og Walcott...

 

Neste sesong : Cazorla, Vermalaen, WS.

 

fyfaen for en klubb.. herregud så latterlig .

Link to comment
Share on other sites

Walcott ikke jobber hjem? Skivebom. Både Gervinho og Walcott gjør sin del av defensive løp. Man kan kritisere dem, men ikke på ting de faktisk gjør, og i tillegg gjør bra.

 

Helt enig med deg. Hvis folk ikke ser at Walcott og Gervinho jobber hardt hjemover så er de blinde.

 

Forøvrig nok en grunn til at jeg liker Miyaichi. Gutten der jobber knallhardt hjemover han også.

Link to comment
Share on other sites

Sist sesong : Nasri, Clichy og Fabregas.

Denne sesongen: Persie, Song og Walcott...

 

Neste sesong : Cazorla, Vermalaen, WS.

 

fyfaen for en klubb.. herregud så latterlig .

 

Det er godt det er frivillig å være fotballsupporter

Link to comment
Share on other sites

 

 

Helt enig med deg. Hvis folk ikke ser at Walcott og Gervinho jobber hardt hjemover så er de blinde.

 

Forøvrig nok en grunn til at jeg liker Miyaichi. Gutten der jobber knallhardt hjemover han også.

 

Absolutt. Eneste spilleren som er sløv på det området er Arshavin. Ellers er de fleste flinke på det området.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er godt det er frivillig å være fotballsupporter

 

Er det nå det? Du velger ikke om du liker fotball eller ikke. Enten så liker du det eller så liker du det ikke.

 

Samme med lag, jeg kan ikke bare BYTTE lag. Arsenal er i mitt hjerte, og vil vel være det resten av livet.

Link to comment
Share on other sites

 

Er det nå det? Du velger ikke om du liker fotball eller ikke. Enten så liker du det eller så liker du det ikke.

 

Samme med lag, jeg kan ikke bare BYTTE lag. Arsenal er i mitt hjerte, og vil vel være det resten av livet.

 

Man velger selv hvor mye tid man ønsker å benytte på interessene sine. Hvis ting er så latterlige og forferdelige som du sier, og dette påvirker humøret ditt negativt, og dette igjen påvirker dem rundt deg, så bør man trappe ned interessen

Link to comment
Share on other sites

Sist sesong : Nasri, Clichy og Fabregas.

Denne sesongen: Persie, Song og Walcott...

 

Neste sesong : Cazorla, Vermalaen, WS.

 

fyfaen for en klubb.. herregud så latterlig .

Hadde egentlig ikke begynt å gråte om vi solgte disse to og erstattet dem med to spillere som faktisk kan forsvare et fotballmål.

Link to comment
Share on other sites

 

Man velger selv hvor mye tid man ønsker å benytte på interessene sine. Hvis ting er så latterlige og forferdelige som du sier, og dette påvirker humøret ditt negativt, og dette igjen påvirker dem rundt deg, så bør man trappe ned interessen

 

Hvor har jeg sagt at det påvirker humøret mitt negativt, eller noen av dem rundt meg?

Link to comment
Share on other sites

Hvor har jeg sagt at det påvirker humøret mitt negativt, eller noen av dem rundt meg?

 

At det påvirker humøret ditt negativt, sier jo seg selv utifra måten du skriver på. Hvorvidt det påvirker noen av dem rundt deg, kan jeg ikke svare på

Link to comment
Share on other sites

Elx har rett. Å være itbalksupporyer er ikke et valg. Det er en sykdom uten noen medisinkur.

Elx, bedre tider kommer!

 

Orakelet, å løpe hjemover er ikke synonymt med å ta ansvar hjem.

 

BE

 

Hmmmmm... itbalksupporyer... Er det en asiatisk idrett? Høres spennende ut! Du må fortelle litt om regler og formål for det spillet!

 

Jeg mener uansett hvilket ord eller definisjon man ønsker å bruke, at Walcott både løper og tar ansvar defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Hadde egentlig ikke begynt å gråte om vi solgte disse to og erstattet dem med to spillere som faktisk kan forsvare et fotballmål.

Så du mener at Vermaelen ikke er i stand til å forsvare et fotballmål? Da må de øvrige forsvarerne våre være inkompetente, for statistikken sist sesong var best med Vermaelen.

Link to comment
Share on other sites

Muntlig enighet. Amatører. Be han signere eller be ham dra til helvete.

 

BE

I motsetning til de 2 andre som ble solgt har Walcott hele veien gitt Arsenal beskjed om at han ikke vil gå fra klubben.

Jeg syns faktisk det er helt greit når det gjelder Theo. En av få fotballspillere som faktisk er en rollemodell og et forbilde.

Link to comment
Share on other sites

det er bra at kapasiteter som McLintock nå sier kraftig i fra hva de synes om klubbens handlingsmønster de senere årene. Og problemet her er så vidt jeg kan se ikke primært økonomisk. Arsenal selger ikke fordi de MÅ få inn penger, eller fordi de ØNSKER å kvitte seg med spillere så raskt de blir "salgbare". Dette er et resultat av en fullstendig feilslått kontraktstrategi fra klubbens side. DET handler om dårlig planlegging, og manglende evne til å være forutseende, gitt de eksisterende reglene for kontrakter. HVIS større differensiering i lønn og mer gulrøtter er det som skal til for å få stjernene til å bli, da må klubben faktisk forholde seg til det. De kan ikke late som om de kan omdefinere verden rundt seg. Alternativt er at man slår seg til ro med at man bare er nest best. Naturligvis har alt en grense, men gitt nivået på lønningene blant de største stjernene virker det ikke som kravene, ihvertfall fra noen av stjernene, er helt urimelige. uansett må klubben bli mye mer i forkant, og begynn refohandlinger mye tidligere. Hvis ikke vil galskapen vi nå ser bare fortsette. En alt for stor gjennomtrekk i stallen, noe som gjør at laget aldri vil klare å hente ut sitt potensiale, samtidig som man gjennom alle salgene forsterker rivalene, noe som altså gjør at Arsenal nå fungerer som farmerklubb for de andre storklubbene. Dette gjør at man svekkes dobbelt - relativt til rivalene. Dette er på grensen til uverdig en klubb av Arsenals størrelse. Klubben må nå snart bestemme seg for hva de vil, og gjøre de grep som er nødvendige for å få dette til. men det er synd og skam at klubben med trolig det største potensialet i England driver på denne måten. Da er ikke sunn økonomisk drift særlig mye verdt lenger.

Link to comment
Share on other sites

Går ryker om byttehandel Dzeko - Theo. Ikke dumt om han først må forsvinne!

 

HVIS Theo ikke vil skrive ny kontrakt er dette et godt alternativ. Men Arsenal burde forsøke å kjøpe Dzeko (eller en annen kvaltitetsspiss) selv om Theo blir, for å kompensere for tapet av RvP.

Link to comment
Share on other sites

det er bra at kapasiteter som McLintock nå sier kraftig i fra hva de synes om klubbens handlingsmønster de senere årene.

 

Hva skulle det hjelpe at tidligere storspillere sier ifra. Klubben er tydeligvis ikke interessert i å høre på supporterne, så hva er det som får deg til å tro at de hører på tidligere spillere?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...