Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Lurer på hvem som ga den spådommen....

 

Kim? ;D

 

Forøvrig: Temmelig latterlig at vi gang på gang ikke lærer av våre feil. Flamini, Nasri, van Persie, Walcott?

 

ArsenalXI

Van Persie - rejects too low contract offer. Song - claims board would not offer contract. Walcott - rejects too low contract offer.. Trend?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

For meg er det ikke problemet at det er spilleren Walcott som forsvinner ut, men at det er nok et medlem av førstelaget som forsvinner ut. Om det er lønn det står på er det forståelig. Han er engelsk, spiller på landslaget og kan rettmessig håve inn gode penger i dagens marked. City kan lett betale han det han vil ha, for oss er han tydeligvis ikke verdt den samme investeringen, det er bare den harde realiteten vi må ta inn over oss. Men at dette surrer helt ut til nå er ikke bra.

 

Men for all del, det kan jo bare være en spekulering fra Walcott & co i et hektisk tid for å presse seg til et bedre tilbud. Vi får vel vite det i løpet av de neste dagene.

Link to comment
Share on other sites

For min del så syntes jeg at det er temmelig horribelt at vi mister vår mest målfarlige spiller fra fjorårets sesong (minus van Persie) 3 dager før overgangsvinduet stenger i en sesong hvor vi hittil ikke har klart å score et eneste mål. Ei heller vært skikkelig nærme å score mål.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er en begrenset spiller,for dårlig for City,delvis god nok for Arsenal. Vil han ikke spille for oss så slipper vi å tenke på å involvere han i førstelaget bare for å tilfredsstille han. Men som beskrevet lengre oppe her : Det er jevla surt å miste enda et medlem av førstelaget vårt!

Link to comment
Share on other sites

I City vil han overta rollen til en annen begrenset spiller: Adam Johnson. Han kommer til å sitte trygt på benken til det er et kvarter igjen og Nasri eller Silva må ta kvelden og de trenger en impact-sub.

 

Jeg syns begrensningene hans er en av styrkene i laget vårt. Langt merk direkte og endimensjonal enn den typiske Arsenal-spilleren, han gir laget en dimensjon ingen andre kan gi. På godt og vondt.

Link to comment
Share on other sites

11 mål og 13 assists i forrige sesong. Det kommer nok til å merkes at han evt. er borte. Samtidig får vi ikke brukt Theo bra nok heller fordi vi spiller for lite direkte.

Chamberlain trenger fortsatt tid på å etablere seg og Gervinho viser jo seg så langt å være fryktelig ineffektiv.. Er ikke sikker på Chamberlain er tiltenkt noen høyrekantrolle heller.

 

Det verste er at det rotes med dette langt uti august....igjen.

Er vel foreløpig bare på ryktestadiet enda dette ang. Theo, men det er håpløst at man lar det dryge ut helt til transfer deadline før kontraktsituasjon blir avklart.

 

Panikk-kjøp på fredag? Joda....ligger an til det. Jeg tør ikke spå at det kommer toppklassespillere inn som erstattere ihvertfall.

Ser ikke så mange alternativ tilgjengelig der ute heller som vil kunne oppnå samme nivå som Theo sånn umiddelbart. Kanskje på sikt, men det har vi ikke tid til!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forsåvidt ikke så alt for mye imot at Walcott stikker så lenge han bare blir erstattet med like gode eller bedre spillere. Problemet er bare det at dette ikke skjer.. Noe som gjør salgene katastrofale. Vi er i ferd med å selge de største offensive bidragsyterne våre i forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Et salg av Walcott hadde ikke vært bekymringsfullt om det kun var han som forlot klubben denne sommeren. Jeg har ikke sansen for Walcotts ekstremt begrensede teknikk og hans stadige feilvalg.

 

Problemet er er bare at vi allerede har solgt Song og Van Persie. Et salg av Walcott vil være nok et signal på at Arsenal er i megatrøbbel. Vi har svekket laget år etter år, dette er kanskje den aller verste sommeren vi har hatt. Det er et under at vi har klart topp 4 de siste årene, og til slutt vil vi rase nedover tabellen hvis trenden fortsetter.

Link to comment
Share on other sites

Konstante nedturer? Hadde dere holdt med en mindre klubb i samme ligasystem ville dere vært på psykiatrisk overvåkning ;D

 

Da hadde man ikke hatt samme forventningene vet du Bjornage. Er temmelig drøyt å tenke på at vi trolig var verdens beste lag bare for 8 år siden.

Link to comment
Share on other sites

 

Da hadde man ikke hatt samme forventningene vet du Bjornage. Er temmelig drøyt å tenke på at vi trolig var verdens beste lag bare for 8 år siden.

Deler ikke Liverpool og Leeds samme forventninger og forhåpninger som oss? Slutt å syt, det er et par nedturer med Arsenal hver sesong, men også nye lyspunkter eller så ville dere ikke sett på klubben.

Link to comment
Share on other sites

Det at Theo aldri fikk en skikkelig sjanse til å bevise at han kan være en dødelig spiss tror jeg ble tungen på vektskålen for han. Forstår heller ikke hvorfor han ikke har fått prøvd seg på topp, da det alltid har vært der han har hatt størst potensial til å lykkes.

 

Uansett så er jeg svært svært skuffet at han nå ser ut til å forlate oss. Vil nok uansett alltid ha stor respekt for Theo, i motsetning til så mange andre som har forlatt oss i det siste.

Link to comment
Share on other sites

For all del, helt ok hvis han drar et annet sted. Men hvorfor surre med dette helt til nå? Dette skulle jo vært avgjort for senest to måneder siden.

 

Daily Mail sier han har fått frist til torsdag med å signere, ellers blir han solgt for £15m.

 

The Times sier han har fått frist til i morgen kveld, ellers blir han solgt for £12m.

 

Telegraph sier Liverpool har kommet med en forespørsel, men det ikke har kommet noen konkret interesse fra City enda.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...