Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Supporterene roper "SIGN HIM UP". Mtp. hvor mye de betaler i billettpris så forventer jeg intet annet enn at Walcott får de pengene han vil ha.

Det begynner nesten å bli latterlig at vi ennå ikke har signert han. Dette bør være prioritet 1 for Wenger.

Og går Walcott så kan nesten en del i styret og Wenger begynne å vurdere hva de holder på med.

Han er bare 23 år, og idag viste han etter 3 kamper som spiss hva som bor i han.

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke bare få alle supporterne rundt omkring i verden gi bort 10 kroner for å gi denne spilleren en ny 10 års kontrakt?

 

Jeg gir gjerne både 3 og 4 tusen kroner for at han skal bli i klubben!

 

Sign da thing!!

Link to comment
Share on other sites

Det målet der forteller mye om Walcott. Mange hadde kastet seg for å få straffe,men

Walcott viser klasse,vilje,god teknikk og en herlig avslutning. Minner sterkt om

egenskapene til en viss herremann på tribunen idag.

Link to comment
Share on other sites

[...] Minner sterkt om

egenskapene til en viss herremann på tribunen idag.

 

Avslutningen på det første målet var som om Henry skulle gjort det selv i sine glansdager. Jeg håper også at Arsenal-elskeren Henry kan gi Walcott noen gode råd om hvor man burde tilbringe fremtiden sin.

Link to comment
Share on other sites

Det målet der forteller mye om Walcott. Mange hadde kastet seg for å få straffe,men

Walcott viser klasse,vilje,god teknikk og en herlig avslutning. Minner sterkt om

egenskapene til en viss herremann på tribunen idag.

Ja bortsett fra en liten håndbevegelse i landskampen mot Irland

Gentleman med en liten prikk

Link to comment
Share on other sites

Walcott er fantastisk på sitt beste, og i går var han god.

 

Men tror toget er gått når det gjelder Theo. Hvorfor har han da ikke signert? Vi har forsøkt i hele år.

Det koker ned til penger, og det kommer han ikke til å få mest av hos oss uansett.

Nå venter han vel spent på tilbud fra andre klubber, og det er jo trist.

 

Er det hans innerste ønske å tjene flest pund, eller er det agentene som hvisker i øret hans?

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde svaret. Skulle han signere ny kontrakt nå, blir jeg i alle fall meget overrasket..

Link to comment
Share on other sites

I følge Theo selv i postmatch intervjuet i går så a at det kom til å komme en snarlig avklaring (hva nå det betyr).

 

I går var han stor, akkurat som mot Reading fikk han strukket motstanderlaget og skapte rom for seg selv og alle andre. Første og sistegoalen var kunst på hver sin måte, samtidig så viste han rett etter første målet at han har litt å gå på når det gjelder pasningsvalg. Sleit også mye mot Wigan (som hele laget) som lone striker

Jeg tror fortsatt at han vil gjøre det bra sammen med f.eks Giroud på topp i en 4-4-2 og som ving som drifter inn slik vi vet han kan

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig lei av å å høre om alt Lundekvam hører av alle kontaktene hans i England. Husker dere da han sendte SMSer til Chamberlain der han spurte om det var noe fysisk i veien med ham da han ble byttet ut mot ManU? Da satt Lundekvam og gned seg i henda på direkte'n og koste seg med sitt mesterlige påfunn hvor han kunne "ta" Wenger for det som i etterpåklokskapens navn var en dårlig avgjørelse. Jeg fant det ytterst smakløst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...