Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Lo godt av det bildet jeg også.

Og jeg håper Charlie G, at du er inne på noe. At Walcott følger i de andre sine fotspor. Men hvis det er slik at han blir tilbudt 80k, men vil ha 85, så blir jeg rimelig forbanna...

 

Sign da ting!

Link to comment
Share on other sites

http://www.nettavisen.no/sport/article3535804.ece

 

Med forbehold om at Wengers kommentarer er korrekte, så vil jeg si at nå er alt håp ute. Å gå ut med slike kommentarer i media viser om desperasjon.

 

Walcott selges i Januarvinduet (hvis han ikke ønsker å sitte ut kontrakten). Det er jo forsåvidt riktig å få noen kroner for han (<10MGPB) og regner med at Kroenke ikke aksepterer en 100% nedskrivning av Walcotts verdi.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tolker også Wengers utsagn som desperate. Det får så være.

 

Det jeg lurer på, er det riktig at han blir en Bosmanspiller til sommeren? Jeg husker Sturridgesaken. Han gikk til Chelsea fra City når kontrakten hans gikk ut og Chelsea måtte betale en anseelig sum etter at et tribunal bestemte prisen for ham. Det ble anstendige £12 mill hvis jeg ikke husker feil.

 

Blir det satt en pris for Walcott også siden han har vært hos oss siden han var 17 år gammel? Noen som vet noe?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tolker også Wengers utsagn som desperate. Det får så være.

 

Det jeg lurer på, er det riktig at han blir en Bosmanspiller til sommeren? Jeg husker Sturridgesaken. Han gikk til Chelsea fra City når kontrakten hans gikk ut og Chelsea måtte betale en anseelig sum etter at et tribunal bestemte prisen for ham. Det ble anstendige £12 mill hvis jeg ikke husker feil.

 

Blir det satt en pris for Walcott også siden han har vært hos oss siden han var 17 år gammel? Noen som vet noe?

 

Ganske sikker på at du må betale en sum for bosmannspillere under 24 år. Har ikke noe å si hvor lenge de har vært i klubben eller noe slikt.

 

Antar da også at Walcott går helt vederlagsfritt siden han fyller 24 i mars.

Link to comment
Share on other sites

Med forbehold om at Wengers kommentarer er korrekte, så vil jeg si at nå er alt håp ute. Å gå ut med slike kommentarer i media viser om desperasjon.

 

Det vitner om desperasjon ja. Men samtidig har han et poeng. Jeg også mener han skylder klubben å bli. Er ikke mange klubber på dette nivået som ville gitt Walcott så mange sjanser fra så ung alder som det Wenger og Arsenal har gjort.

 

Budskapet fra klubben nå må være klinkende klart. Enten så signerer du kontrakten innen 31.12.12. Eller så har du spilt din siste kamp for Arsenal. Da vil vi i så tilfelle ha hele januar på å få hentet inn en erstatter

Link to comment
Share on other sites

Joda, veldig fint at vi har fått signert 5 unge, britiske spillere på langtidsskontrakter.

 

Men betyr det at klubben nå har lært? Blir det andre boller fra nå av? - Umulig å vite. De spillerne som nå signerte

er gode, men unge, flere av dem ustabile, flere av dem nokså skadeutsatt. Vi har aldri hatt noen problemer med å signere

"denne type" spillere tidligere heller... :-|

 

Det er når de blir litt eldre og begynner å prestere over tid at vi sliter.... Jeg er selvfølgelig veldig happy med at disse 5 har signert, men

klubben MÅ gjøre noe ifht å beholde også de som allerede er etablerte. Nå forsvinner sannsynligvis Bac og Walcott, helt forjævlig.

Vi kommer ingen vei hvis ikke klubben makter å gjøre noe med dette.

Link to comment
Share on other sites

Joda, veldig fint at vi har fått signert 5 unge, britiske spillere på langtidsskontrakter.

 

Men betyr det at klubben nå har lært? Blir det andre boller fra nå av? - Umulig å vite. De spillerne som nå signerte

er gode, men unge, flere av dem ustabile, flere av dem nokså skadeutsatt. Vi har aldri hatt noen problemer med å signere

"denne type" spillere tidligere heller... :-|

 

Det er når de blir litt eldre og begynner å prestere over tid at vi sliter.... Jeg er selvfølgelig veldig happy med at disse 5 har signert, men

klubben MÅ gjøre noe ifht å beholde også de som allerede er etablerte. Nå forsvinner sannsynligvis Bac og Walcott, helt forjævlig.

Vi kommer ingen vei hvis ikke klubben makter å gjøre noe med dette.

 

om to år vil noen av de som berømmer denne nyheten om at vi har signert lange avtaler med 5 briter, slakte noen av disse spillerne og si at de er overbetalte stallfyll.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

om to år vil noen av de som berømmer denne nyheten om at vi har signert lange avtaler med 5 briter, slakte noen av disse spillerne og si at de er overbetalte stallfyll.

 

BE

 

Det er ikke rimelig å forvente at samtlige blir kjempehits heller, men nyheten er da utelukkende god.

Link to comment
Share on other sites

Walcott gjør nok lurt i å signere. Tror ikke han får samme status og fremdrift så mange andre plasser. Karrierren til de fleste går nedover etter at de drar fra Arsenal - det er bare å tenke over Theo. Håper han skriver under.

Det at karrieren går nedover etter å ha forlatt Arsenal var en fasit tidligere, virker ikke å være slik nå. Hvis du forlater Arsenal, ender du opp med trofeer. Cesc og Nasri har allerede gjort det, og det forventes vel at Robin van Persie og Song gjør det i den nærmeste framtid

Link to comment
Share on other sites

Walcott gjør nok lurt i å signere. Tror ikke han får samme status og fremdrift så mange andre plasser. Karrierren til de fleste går nedover etter at de drar fra Arsenal - det er bare å tenke over Theo. Håper han skriver under.

Men verdien på bankkontoen går oppover, det er nok det som er viktigst også for Theo dessverre...

Henry, Flamini, Toure, Hleb, Cole, Clichy. I tillegg til Fabregas og Nasri som cinsalabim skriver.

Alle sammen vant trofeer etter de gikk fra Arsenal.

Ingen av disse har blitt en bedre fotballspiller siden de forlot Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Men verdien på bankkontoen går oppover, det er nok det som er viktigst også for Theo dessverre...

 

Ingen av disse har blitt en bedre fotballspiller siden de forlot Arsenal.

 

Cole, Clichy og Fabregas har vel alle blitt bedre etter de har dratt fra Arsenal. Resten derimot.. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...