Jump to content

Theo Walcott


Guest Beelzebot

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Gledelig at Walcott faktisk ser ut til å signere nå (hadde jeg som flere vet ALDRI trodd)

Men jeg setter nok engang spørsmålstegn ved Arsenals lønnspolitikk hvis virkelig han får 90K i uka på ny kontakt.

 

Jeg setter personlig Wilshere langt over Walcott, og han fikk nettop en kontrakt som potensielt gir han 80K i uken, men det er etter flere år. Hva tenker de nå at Walcott skal overgå de med glans?

Samme med Podolski, Arteta, Cazorla....

Link to comment
Share on other sites

 

Jamie Sanderson som har skrevet den artikkelen er en av de mest troverdige når det kommer til info rundt klubben. Har meldt fra om det samme på twitter:

 

 

 

Jamie Sanderson@YoungGunsBlog

Big news for Arsenal: Theo Walcott ready to sign new deal after 'positive' talks today. My story: http://bit.ly/Vu1MFv

Link to comment
Share on other sites

Gledelig at Walcott faktisk ser ut til å signere nå (hadde jeg som flere vet ALDRI trodd)

Men jeg setter nok engang spørsmålstegn ved Arsenals lønnspolitikk hvis virkelig han får 90K i uka på ny kontakt.

 

Jeg setter personlig Wilshere langt over Walcott, og han fikk nettop en kontrakt som potensielt gir han 80K i uken, men det er etter flere år. Hva tenker de nå at Walcott skal overgå de med glans?

Samme med Podolski, Arteta, Cazorla....

 

Ja vår mest målfarlige spiller får 90k i uka - latterlig. Da burde Wilshere med 1/5 del av erfaringen få minst 125k.

Link to comment
Share on other sites

Ja vår mest målfarlige spiller får 90k i uka - latterlig. Da burde Wilshere med 1/5 del av erfaringen få minst 125k.

Er ikke alt som henger på greip nei. Walcott hadde garantert fått 6 sifret i de andre store PL klubbene.

Syns 90k er fullt fortjent og et skritt i riktig retning for klubben ang. lønnspolitikken.

Belønne de som bidrar,

Link to comment
Share on other sites

Ja vår mest målfarlige spiller får 90k i uka - latterlig. Da burde Wilshere med 1/5 del av erfaringen få minst 125k.

 

Jeg setter bare spørsmåltegn ved at han skal overgå alle andre i klubben mtp lønna (spillere), og om det er rett og gi en 23 åring topplønna.

Om det er 90K eller om det hadde vært 250K i uka er egentlig likegyldig. Lønnspolitikken til mr wenger er slik den er.

Ok, så er han vår mest målfarlige spiller denne sesongen, men man skal ikke langt tilbake i tid før "alle" ville ha han ut av klubben etter gjentatte elendige forestillinger.

 

Jeg har troa på Walcott jeg, og trodde virkelig han var tapt. Nå viser det seg anderlednes, men jeg syntes fremdeles ikke han automatisk skulle blitt vår best betalte spiller med god margin.

Link to comment
Share on other sites

Dette høres nesten for godt ut til å være sant. Velger å ta ryktet om at han er klar til å signere ny kontrakt med en kraftig klype salt frem til det eventuelt dukker opp en bekreftelse/avkreftelse på arsenal.com.

Link to comment
Share on other sites

Er han vår best betalte spiller med god margin om han signerer? Mener da at Podolski fikk ganske greit betalt?

 

Mener at Podolski visstnok skal ligge på £100k.

 

Skal vi forøvrig snakke om spillere og lønninger så ligger vel Ramsey på £60k og Diaby på £60-70k i uka. Santos, Djourou, Squillaci og Chamakh ligger alle på omtrent samme satsen også. Fra £50-60k.

 

At Walcott fortjener £90k utifra hva spillere som Ramsey, Chamakh, Diaby, Squillaci og Djourou er ikke akkurat ueffent. I forhold til andre toppklubber så er han underbetalt.

Link to comment
Share on other sites

Podi på 100k ble vel avkreftet av arsenal på dette overopphetede møtet tidligere i høst. Som sagt sier jeg ikke at selve summen i seg selv er for mye ( dagens situasjon ), men at han evt blir klubbens best betalte i en alder av 23. (Så sant ikke podi virkelig har 100k)

 

Hvordan skal vi tiltrekke oss nye spillere nå om dagens lønnstruktur opprettholdes? Altså hvis alle skal tjene nogenlunde likt fremover vil jo det koste klubben mer enn det smaker fremover? Sett statistikker på at Arsenal har 4 høyeste utgifter mtp lønn i PL. City, Chelsea og United før oss. United var ikke mye forran oss, og de har ett par spillere med over 200k i uken og flere på over 100.

Link to comment
Share on other sites

Theo traff på alle pasningene sine mot Southampton. Alle 12. En time som spiss, og en halvtime på kant. Tolv pasninger? Snakk om å være usynlig.

 

Ja, Walcott hadde en dårlig kamp mot Soton, kanskje han var grepet av stundens alvor, og det at han spilte mot moderklubben? Han virket da også litt "paralysert", som resten av Arsenal-laget. Og hvis vi skal la EN dårlig kamp bestemme hvorvidt spillere skal selges, kunne jo Wenger like godt selge hele laget. Og alt i alt er tross alt Walcott kanskje den som har bidratt mest positivt denne sesongen, ihvertfall offensivt. Og som ung, engelsk spiller som endelig er i ferd med å nå sitt potensiale ville det vært så utrolig typisk at han forlott klubben akkurat nå. Og man kan diskutere hvilken lønn Walcott fortjener, og legge vekt på hans negative sider. Men å selge ham nå gir uansett helt feil signaler, at Arsenal er og blir en farmerklubb. DERFOR er det uhyre viktig at man beholder Walcott, selv om man må tøye strikken økonomisk for å få det til.

Link to comment
Share on other sites

Nei, men piscator da ..... du vet vel at AFC post DD ikke går det siste og nødvendigste steget.

 

he he, ja dette har dessverre blitt regelen. Men jeg lever stadig i håpet om at klubben og dens ledelse snart skal våkne opp, uansett hvor ørlite dette håpet er.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja Whoo, for Theo fikk virkelig mye hjelp framover idag. IALLEFALL ikke hans feil.

Han lager da i det minste et mål!

Er ikke Theo's feil, men han er ubrukelig som spiss i kamper han ikke får bakrom og får ballen rettvendt, Giroud ville vært et bedre valg til den kampen spør du meg..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...