Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

Vi har middelmådigheter som tidligere nevnte Fabianski, Song, Denilson og Diaby som jeg tviler sterkt på om noen gang vil bli gode nok.

 

Walcott er ett kapittel for seg selv. Det er så mye fotball i den gutten men (nesten) null sluttprodukt. Vil det noen gang bli mer enn det er i dag?

 

Fabregas har etter min mening nå to svake sesonger bak seg i Arsenal-trøya. Er han mentalt i Barcelona?

 

 

Du sier mye fornuftig her men ærlig talt! Se på Song sin utvikling de siste 2-3 månedene. Tror du utviklingen hans stopper momentant i dette øyeblikk? Neppe. Denne karen kan bli en stor spiller

 

Walcott er fyllte 20 år i mars. I hvilken som helst klubb ville han fortsatt vært en ung diamant men i arsenal er vi selvfølgelig ekstra utålmodie med tanke på at vi ikke har bredden de andre topp 4 klubbene har. Gi gutten god tid!

 

Har Fabregas hatt to dårlige sesonger på rad? Husker du starten på sesongen i fjor. Han var 20 år på den tiden og var PLs beste spiller i mine øyne. Han holdt jo nivået helt til laget fikk smellen borte mot Birmingham og da falt han med resten av laget. I år har han vært mye skadet og tydelig preget av å ha spilt EM i sommer. Men i hans 3 første kamper etter skaden la han 5 målgivende passninger. Syns det taler for seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Denne artikkelen har en del gode poenger...

"What Wenger has achieved with this squad is nothing short of a miracle. No other manager in the Premier League could have taken this collection of players to a Champions League spot. Many would not have even tried, certainly Ferguson and Hiddink would have laughed and demanded millions to put the squad right and give it a better balance. The best of the rest would have been lucky to reach a Europa Cup place.

 

Just one problem with Wenger's great achievement. We are Arsenal not West Brom, we were "Invincible", now we are just the best team outside "the top three" - well for this season anyway."

Link to comment
Share on other sites

Fabregas har etter min mening nå to svake sesonger bak seg i Arsenal-trøya.

 

Mener du det? B) Ifjor var han jo til tider enorm og endte opp som suveren assist-konge i PL! 19 assist.

I år starta han sånn middels,var uheldig og ble desverre skadet over en lang periode, men har siden han kom tilbake vist hvilken innflytelse han har på laget i flere kamper.

 

Og det har ikke vært bare lett for han denne sesongen: Rosicky&Hleb, som Fabregas har hatt et nesten telepatisk sammarbeid med, er begge borte (nesten). Og mannen som gjorde at kapteinen vår kunne kose seg gløgg ihjel på banen, Flamini, stakk som kjent også sist sommer. Fabregas har måtte forholde seg til unge nye/ustabile makkere han ikke har spilt mye med før (Song, Denilson) i tillegg til nye Nasri + en hel bunsj med spillere som storspilte ifjor, som denne sesongen har spilt under pari.

Link to comment
Share on other sites

Denne artikkelen har en del gode poenger...

"What Wenger has achieved with this squad is nothing short of a miracle. No other manager in the Premier League could have taken this collection of players to a Champions League spot. Many would not have even tried, certainly Ferguson and Hiddink would have laughed and demanded millions to put the squad right and give it a better balance. The best of the rest would have been lucky to reach a Europa Cup place.

 

godt poeng dette, men det forsvarar ikkje det faktum at vi trenger breiare stall for å yte det enda lille ekstra gjennom ein heil sesong, er det pengar til det så håpar eg på handel i sumar, dersom ikkje skal vi alltids klare å "overprestere" i år og.

 

Det er faktisk utruleg for det budsjettet Wenger har operert med i så og si alle sine år er ikkje meir enn ja faktisk kanskje mindre enn Newcastle og To**enh*m som sliter år etter år uansett ambisjoner.

Utgiftene Wenger har brukt på spillere er faktisk akseptabelt for enhver klubb i Premier League trur eg, og vi kjempar til den nest siste kampen i europas gjevaste trofe, og vi er blant dei 4 beste i den heimlege ligaen. Det er rett og slett imponerande, kjøpeglade Newcastle sliter med nedrykkstriden bl.a bare for å trekkje ein paralell.

Link to comment
Share on other sites

Arsene is out of tune

 

Synes dette "intervjuet" av Ian Wright var meget bra. Han har rett i det meste han sier her.

 

Jeg gadd ikke å lese mer etter at jeg kom til at Arsenal ikke har hatt en god keeper etter Seaman.

 

Det var ikke noe interessant før det, og det å påstå at ikke Lehmann var en god keeper er mildt sagt latterlig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Arsene is out of tune

 

Synes dette "intervjuet" av Ian Wright var meget bra. Han har rett i det meste han sier her.

 

Tror dere Walcott hadde gjort 20-25 mål i sesongen om han hadde spilt spiss? JEG tviler...

¨

jeg tviler også på det, han er ikke DER foreløpig.... Synes han stort sett gjør det bra på vingen ,enig at han kan bli usynlig til tider, men jeg er ikke overbevist om at han ville putta masse mål som spiss nei....

Link to comment
Share on other sites

Walcott er jo en elendig avslutter, burde jo scoret fem mot Chelsea.

 

Skuddtreninig i sommer! ;)

 

Det som er rart er at Wenger har sagt før at Walcott er den mest naturlige avslutteren han noen gang har hatt i laget, vi har sett noen små glimt av hva han kan foran mål, men får håpe han trener litt mer i løpet av sommeren og får noen flere sjanser på topp i løpet av neste sesong :P

Link to comment
Share on other sites

Walcott har alltid visst oss glimt av fantastiske avslutteregenskaper, men de kommer desverre med alt for lange mellomrom. Klarer han å stabilisere seg, så vil han nok bli flyttet opp som spiss. Men Wenger har flere poeng for å fortsette med han på vingen. Er ikke tilfreds med innleggene han leverer, men han kan forbedre seg i alt. ;)

Link to comment
Share on other sites

Walcott har ikke fantastiske avslutteregenskaper, han er rett og slett alt for dårlig på det punktet.

 

Han har bedret seg stort på det meste, som avslutter er han sjeldent dårlig. Jeg vet ikke om en eneste annen offensiv spiller i PL som er like dårlig som Walcott, Emilie Heskey inkludert.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har hatt en dårlig sesong. I år har det skjedd en del ting som jeg ikke har vært fornøyd med og det startet allerede i silly season i fjor da vi endte opp som overgangsmarkedets store tapere. Han kom med mange lovnader i fjor sommer som han ikke klarte å holde. Nasri var dog ett godt kjøp.

 

I tillegg er jeg skuffet over hans keepervalg. Jeg er skuffet over hans til tider defensive formasjoner med to defensive midtbaneankere. Jeg er skuffet over at vi har feilet i de store kampene. Jeg er skuffet over at vi ikke har vært med i kampen om ligagullet. Jeg er meget fornøyd med at vi kjøpte Arshavin i januar, men vi burde ha kjøpt ha handlet mer i januar.

 

Men det mest uforståelige han har gjort som jeg ikke skjønner og aldri kommer til å forstå er hvorfor han vraket Arshavin i Fa cup semifinalen.

 

Hvis han ikke klarer å gjøre stallen komplett i løpet av sommeren så tror jeg neste sesong blir hans siste.

 

BE

 

 

Skuffet over hans keepervalg ja. Den siste perioden, med unntak av kampen mot united i CL så har han vel vært veldig sikker og god? Rart å se en 3-4 prsoner her på forumet ble borte når almunia begynte å prestere, for så å poppe frem igjen så fort han hadde en dårlig kamp mot united ( Kan være tilfeldighet seff....)

 

Dog - Tipper Wenger blir ut kontrakta si... Tror ikke han lar seg sparke. Så får vi håpe han produserer litt sølvvarer så fort som mulig. Vi burde ta noe neste sesong nå.

 

Walcott har ikke fantastiske avslutteregenskaper, han er rett og slett alt for dårlig på det punktet.

 

Han har bedret seg stort på det meste, som avslutter er han sjeldent dårlig. Jeg vet ikke om en eneste annen offensiv spiller i PL som er like dårlig som Walcott, Emilie Heskey inkludert.

 

 

Walcott har vist at han har veldig bra avslutteregenskaper. Både på landslaget og på Arsenal. Han har vært ute med skade, og har kommet tilbake for fult nå. Han feiler i en periode der hele det offensive laget feiler. Men det er bare å innrømme at laget med og uten Walcott er to vidt forskjellige ting.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/i...-insists-wenger

 

Da har vi det rødt på hvitt! Det blir spennende å se hva som skjer, jeg håper det er styrking av forsvaret og en defensiv midtbane!

 

ja håper på det jeg og...

 

håper også at adebayor går og vi får en skikkelig erstatter for han..

 

visst han ikke går så må han fort finn tilbake til storformen og jobbe for laget ellers kommer han til og få et problem med fansen

Link to comment
Share on other sites

Kan du utdype litt hvorfor du vil ha KALOU til Arsenal? Hva i alle dager kan han tilføye det allerede fantastiske angrepet vårt?

 

Hvis Chelsea vil ha Adebayor, skal de få han. Og hvis de vil ha en byttehandel, så får vi Anelka.

 

EDIT: Du har ikke noen link(er) til Adebayor-til-Chelsea?-ryktene?

Link to comment
Share on other sites

Kan du utdype litt hvorfor du vil ha KALOU til Arsenal? Hva i alle dager kan han tilføye det allerede fantastiske angrepet vårt?

 

Hvis Chelsea vil ha Adebayor, skal de få han. Og hvis de vil ha en byttehandel, så får vi Anelka.

 

EDIT: Du har ikke noen link(er) til Adebayor-til-Chelsea?-ryktene?

Enig. Er ikke akkurat Kalou jeg ville ha hatt hvis vi skulle ha hatt en byttehandel med Chelsea. Da ville jeg nok heller ha hatt tilbake Anelka! Kalou er jo ikke fast hos Chelsea og er definitivt ikke en spiller som spiller i en posisjon som vi trenger forsterkninger i.

 

Tror dog det ikke er noe poeng i å diskutere dette, da jeg tviler på at det ligger noe i "Ade til Chelsea"- ryktene.

Link to comment
Share on other sites

Kan du utdype litt hvorfor du vil ha KALOU til Arsenal? Hva i alle dager kan han tilføye det allerede fantastiske angrepet vårt?

 

Hvis Chelsea vil ha Adebayor, skal de få han. Og hvis de vil ha en byttehandel, så får vi Anelka.

 

EDIT: Du har ikke noen link(er) til Adebayor-til-Chelsea?-ryktene?

Fordi Wenger prøvde å hente Kalou sist sommer og fordi Kalou selv har fortalt at han gjerne spiller for Arsenal. Jeg sier ikke at Kalou er den spilleren jeg "ønsker" at skal erstatte Ade, men jeg kan heller ikke se for meg Wenger hente spillere som Benzema eller David Villa.

 

http://thechelseablog.org/2009/05/15/arsen...replace-drogba/

 

Adebayor : Jeg spiller for dem som betaler best.

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/article2733118.ece

 

Wenger: har ikke problemer med å selge til de 4 store.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5324413,00.html

Link to comment
Share on other sites

Når du skriver "hvorfor ikke prøve å få til en byttehandel", så høres det ut som at du ønsker det også.

 

"Fordi Wenger prøvde å hente Kalou sist sommer", nå har uansett Arshavin ankommet klubben og da er usannsynlig at Wenger fortsatt er interessert i Kalou.

 

Uansett, stopper her. Dette er jo Wenger-tråden. :(

Link to comment
Share on other sites

Wenger skal ha fått £13 millioner til å styrke laget foran neste sesong. Dette forteller vel at vi ikke akkurat kan velge og vrake i sommerens overgangsvindu. Wenger får en utrolig vanskelig oppgave med å styrke laget. Trøsten er at vi har verdens beste manager til akkurat den jobben...

 

Selger vi i tillegg Adebayor så ser det noe lysere ut.

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...m.html?ITO=1490

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...