Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

 

Det var da skikkelig selvinnsikt på vegne av Spurs. Ikke mange som har det av TV forumets debatanter! :D

Men det er jo også feil. Var jo tross alt de to spissene som starta førsteomgangen som sto for deres to mål. Så det blir vel mer riktig å si at de spilte blurr-blurr-2 i første =)

Link to comment
Share on other sites

Koser meg med kamptråden på TV forumet, noe alle burde gjøre. Her er noen få utvalgte godbiter:

 

Lørdag:

 

"Ha ha Arsenal fansen skjønner selv at de ikke er størst i Nord-London lenger."

 

Pre-match:

 

"Da er vårens viktigste dag kommet der lillebror ska settes på plass"

 

"Sjeldent jeg har følt grunn til å være mer optimistisk før en bortekamp mot le Arse(forbehold for ukjente skader hos oss). Tror faktisk vi tar dem i dag og vinner med 1-2 eller 1-3. COYS"

 

0-1:

 

"JAAAAAAA!!!!!!!! SAHA!!!!!!!"

 

0-2:

 

"Å så deilig, men falt bale lett?"

 

"Ja han gjør det. Men alle gjør det der. Om han hadde løpt normalt rett frem ville han blitt tatt uansett eller satt ballen i mål.

Liker ikke at Bale driver med sånt men her synes jeg ikke det var ille.

Han har både et ben bakfra og en keeper som hadde tatt han.

 

EDIT: FAEN heller..spiller mot Scum så samma kan det være."

 

1-2:

 

"Fitte."

 

"Helvete!! Like før pause!!"

 

2-2:

 

"Faaaaeeeeennnn"

 

"Svarte faen."

 

"Fittefaen!!!!!! Er det mulig??? Elendig av Ekotto. Faen!!"

 

Pauseprat:

 

"Til tross for at vi har scort to mål har vi blitt pisset på. Jeg holder fast på at Sandro må inn. At Redknapp ikke har sett dette fra benken er utrolig. Jævla amatører!"

 

"VI BLIR KJØRT OVER!!!!!!!!!!!!!!"

 

3-2:

 

"Det her begynner å bli flaut.. Fullstendig tannløst og alltid to steg bak"

 

4-2:

 

"4-2. Great.... Håper ikke dette er begynnelse på en nedtur men at vi slår tilbake neste kamp ellers så ryker 3 og 4 plass for vår del."

 

5-2:

 

"5-6"

 

Post match:

 

"Gøy å bli pissa på av Ars.... gitt........... Hvem skal ta ansvaret for detta a??????? SKJERPINGS Harry!!!!"

 

"Er det mulig.. Hva har skjedd, egentlig? Hvorfor er vi plutselig så rævdårlige?"

 

"Redknapp har vel bevist for hele verden at han er taktisk udugelig. I årets viktigste kamp."

 

"La oss skylde alt som går dårlig på vdv!"

 

"two-nill and we fucked it up frown.png"

 

Resten får dere lese selv. Trust me, det er verdt det! :D

Link to comment
Share on other sites

Kjempeflott bilde Arsenal.com brukte av Wenger i dag. Jeg mener å ha sett det tidligere, så jeg tror ikke det er fra i dag. Mens jeg søkte etter opprinnelsen med Googles bildesøk, fant jeg et lignende bilde av Redknapp som lignet ganske mye, bortsett fra humøret. Heller ikke det bildet er fra i dag, men begge disse kunne ha vært det:

 

gun__1329122467_wenger_sunderland.jpg

125682593_crop_650x440.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koser meg med kamptråden på TV forumet, noe alle burde gjøre. Her er noen få utvalgte godbiter:

(...)

Resten får dere lese selv. Trust me, det er verdt det! :D

 

må si jeg er utrolig imponert over språkferdighetene til yidsen. ;) :P

 

tror dere Tottenham kommer en ny video med den første halvtimen? De LEDET jo med TO mål (selv om det var en bisarr tullescoring og en feilaktig idømt straffe), det har de vel ikke gjort borte mot Arsenal på en mannsalder? ;)

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...