Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tottene har vel ikke slått Manu på flere år? Ikke som jeg kan huske iallefall. Verken når vi trenger det, eller de trenger det selv.

Går mot nok et stortap her, og vi ligger 4 poeng bak. Begynner Tottenham å få nerver nå mon tro?

Link to comment
Share on other sites

Tottene har vel ikke slått Manu på flere år? Ikke som jeg kan huske iallefall. Verken når vi trenger det, eller de trenger det selv.

Går mot nok et stortap her, og vi ligger 4 poeng bak. Begynner Tottenham å få nerver nå mon tro?

 

Det står 0-3-7 på de ti siste tilsvarende. Regner med at statistikken også er dårlig når det gjelder kampene på teateret. :P

Link to comment
Share on other sites

Bra at Tottenham taper, men ikke bra at United vinner. Særlig ikke på en dag hvor de taper sjansestatistikken 12-4! 1-3 i en slik kamp er jo helt utrolig, og går gårsdagens Liverpool-Arsenalkamp en høy gang hva urettferdighet angår.

Og så er det jo typisk at Manu møter det dårligste laget Tottenham har mønstret på lenge (uten to av de 3 beste spillerne de har hatt i år - Bale og Parker)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, et tegn fra oven?

 

Normalt når våre "konkurrenter" dummer seg ut, så gjør vi det også. "The Arsenal way" det siste året har vært å ikke utnytte våre konkurrenters poengtap, men ikke denne gangen! Oppløftende!!

United og Shitty er ikke med blandt begrepet konkurrenter, siden det kun er i eventyrene at vi kan ta dem igjen denne sesongen.

Men med poengtap for Chelsea, Newcastle og tottene. Samt et klønete Pool-angrep som forerte oss tre poeng, så er jeg meget godt fornøyd med denne helgen (resultatmessig, altså! Spillemessig så har vi mye å ta fatt i).

 

Men i dag gleder jeg meg til og med over en ManUre-seier, ........ Et Tottenhamtap gleder jeg meg selvsagt alltid over!!!

Link to comment
Share on other sites

Så kan vi spekulere i om kampen vår hadde fått samme utfall om vi hadde spilt mot Liverpool klokken 17.00 i dag...

 

For min del skulle jeg gjerne sett at vi spilte alle de resterende kampene våre på lørdags formiddag fra nå av...

Link to comment
Share on other sites

Da haltet de seg videre til neste runde hvor Ryo Miyaichi allerede har mulighet for å spille seg inn i hjertene på arsenalfansen.

 

For kampen om 3. plassen i ligaen var dette en vond kamp for Tottene siden Dawson (på båre med kneskade) og Lennon (strekk) ble byttet ut før pause..

Link to comment
Share on other sites

Får håpe dem får slite i neste runde også, så dem sliter seg litt ut, å vi lurer til oss 3.plassen

Hehe ja et finale tap hadde jo vært fantastisk etter omkamp i kvarten og ekstra omganger i semien :)

 

Edit: Ser forøvrig at TV-forum gjengen ikke er helt enige om de skal feire St.arsenal's day eller St.gooner's day. Snakk om tradisjonsløs klubb.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Edit: Ser forøvrig at TV-forum gjengen ikke er helt enige om de skal feire St.arsenal's day eller St.gooner's day. Snakk om tradisjonsløs klubb.

 

For ikke å si fantasiløse. Navnet ligger jo helt opp i dagen (og det er ingen av de foreslåtte), men de har jo ingen erfaring med slikt. Ikke at det har noen praktisk betydning. Dagen er og forblir teoretisk.

Link to comment
Share on other sites

Da haltet de seg videre til neste runde hvor Ryo Miyaichi allerede har mulighet for å spille seg inn i hjertene på arsenalfansen.

 

For kampen om 3. plassen i ligaen var dette en vond kamp for Tottene siden Dawson (på båre med kneskade) og Lennon (strekk) ble byttet ut før pause..

 

klarer ikke å glede meg over skadede spillere selv om de spiller for tottenham. Men at spurs gikk videre betyr at de må ha et fokus på facupen utover våren. Hvordan takler de det i forhold til ligaen?

Link to comment
Share on other sites

Edit: Ser forøvrig at TV-forum gjengen ikke er helt enige om de skal feire St.arsenal's day eller St.gooner's day. Snakk om tradisjonsløs klubb.

 

Tottenham skal ikke feire noen slike dager, så fatter ikke helt den unødvendige diskusjonen. St. Totteringham's day kommer like sikkert som påsken.

Link to comment
Share on other sites

 

Tottenham skal ikke feire noen slike dager, så fatter ikke helt den unødvendige diskusjonen. St. Totteringham's day kommer like sikkert som påsken.

Tror nok også det blir vi som feirer, dog noe senere enn vi er vant til.

Synes forresten de filmet seg til straffe igjen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...