Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hvordan kan man ikke se gleden i at Tottenham taper? Både tradisjonsmessig og tabellmessig?

 

Helt enig. Hvis vi taper eller spiller uavgjort i morgen så er det fortsatt et lyspunkt hvis Tottene taper.

 

Edit:

 

Mellom kommentatorene fra streamen jeg ser på:

 

"And Bale goes to ground. No contact?" "It wasn't."

 

Du er ikke i svømmebassenget nå Bale.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

WHAT DO YOU THINK ABOUT TOTTENHAM?

SHIT!

 

WHAT DO YOU THINK ABOUT SHIT?

TOTTENHAM!

 

Thank you

Thats alright

 

We hate Tottenham and we hate Tottenham

We hate Tottenham and we hate Tottenham

We hate Tottenham and we hate Tottenham

We are Tottenham HATERS!

Link to comment
Share on other sites

Spurs er ikke noe å le av, de har et knakende godt lag og spiller bra fotball og ser per dags dato ut som en bedre kandidat for topp 4 enn vi gjør. Jeg er derimot ikke overbevist om at stallen deres er allverden, de kan fort havne i trøbbel hvis de får noen skader. Redknapp roterer aldri og stiller med det samme laget så og si hver match. Og som vi har slitt med i så mange år nå: Når det virkelig begynner å gjelde fra Mars og utover er det ikke enkelt å takle presset. Det er da de virkelig må vise hva de er laget av, for som vi så i fjor kan en fantastisk høstsesong ødelegges raskt med noen dårlige resultater når det begynner å stramme seg til, og når man først havner i den spiralen er det ikke lett å komme seg ut av den.

 

Må bare sitere dette innlegget jeg skrev i januar. Heldigvis ser det ut som jeg hadde rett. Nå har de Dawson og Lennon ute, Van der Vaart og King er konstant småskadet og de har hatt et par suspenderte spillere (i størst grad Parker mot United forrige helg), samtidig som Adebayor holder på tradisjonene sine og ramler helt ut av form rundt midten av februar. Og da ser vi at stallen ikke er så god likevel, på tross av all den positive omtalen de hatt all denne sesongen. Redknapp "cracker up" under alt presset og gjør bisarre taktiske valg, samtidig som spillere som Bale virker å være helt oppslukt av sin egen hype og bare gjør vondt verre. Vinner vi på mandag tror jeg det er gjort: Da havner vi over Spurs til slutt, enten det blir på 3. eller 4. plass.

 

Som mange har påpekt, paradokset her er at alle sier dette Spurslaget er det beste på 50 år, mens dette Arsenallaget er det verste på 15 år. Vi er krise, Spurs kjemper om pokaler, vi er et synkende skip, Spurs skal ta overtaket i rivaliseringen, bla bla bla. Sesongen slutter ikke i januar, selv om mange reagerer som om den gjør det. Når alle poengene er delt ut i mai, hva ville vel vært bedre enn å rette en strak langfinger i retning alle eksperter, journalister, tabloider og alle andre ved å avslutte over Spurs?

 

Nå skal det sies at de har hatt en formidabel sesong som nå står i fare for i falle i grus. Rart at de ikke har på til Arsenal de siste årene for å vite hvordan de ikke skal takle en sånn situasjon, for denne kollapsen er noe som jeg vanligvis forbinder med oss.

Link to comment
Share on other sites

 

Må bare sitere dette innlegget jeg skrev i januar. Heldigvis ser det ut som jeg hadde rett. Nå har de Dawson og Lennon ute, Van der Vaart og King er konstant småskadet og de har hatt et par suspenderte spillere (i størst grad Parker mot United forrige helg), samtidig som Adebayor holder på tradisjonene sine og ramler helt ut av form rundt midten av februar. Og da ser vi at stallen ikke er så god likevel, på tross av all den positive omtalen de hatt all denne sesongen. Redknapp "cracker up" under alt presset og gjør bisarre taktiske valg, samtidig som spillere som Bale virker å være helt oppslukt av sin egen hype og bare gjør vondt verre. Vinner vi på mandag tror jeg det er gjort: Da havner vi over Spurs til slutt, enten det blir på 3. eller 4. plass.

 

Som mange har påpekt, paradokset her er at alle sier dette Spurslaget er det beste på 50 år, mens dette Arsenallaget er det verste på 15 år. Vi er krise, Spurs kjemper om pokaler, vi er et synkende skip, Spurs skal ta overtaket i rivaliseringen, bla bla bla. Sesongen slutter ikke i januar, selv om mange reagerer som om den gjør det. Når alle poengene er delt ut i mai, hva ville vel vært bedre enn å rette en strak langfinger i retning alle eksperter, journalister, tabloider og alle andre ved å avslutte over Spurs?

 

Nå skal det sies at de har hatt en formidabel sesong som nå står i fare for i falle i grus. Rart at de ikke har på til Arsenal de siste årene for å vite hvordan de ikke skal takle en sånn situasjon, for denne kollapsen er noe som jeg vanligvis forbinder med oss.

Vi er som vi pleier et lag for framtiden. Det har vi forresten stort sett hele tiden.

Tottenham har hatt sin topp. Har egentlig ikke såmye tro på de som et stabilt lag der oppe.

En svale gjør ingen sommer.

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

Har spådd Tottenhams nedtur lenge! Når gikk et lag gjennom en hel sesong sist uten skader og formsvikt!??? Hovmod står for fall hos enkelte Tottenham-supportere jeg kjenner! For noen uker siden var de høye på pæra,da var det 10 poeng ned til oss og det var kun RVP som var god nok for å spille for Tottenham! Hvilke Tottenham-spillere er gode nok for Arsenal de siste 2 ukene? :)

Link to comment
Share on other sites

Fra TV-forumet:

 

"Marerittdommer dømmer derbyet" - merkelig måte å innlede en artikkel på (fra gunners.no)

Hele siden deres virker useriøs, kampreferatene blir skrevet like etter kamp hvor følelsene bestemmer innholdet, og forumet er jo totalt latterlig. Hver eneste gang de ikke vinner overbevisende er det jo totalt hysteri rundt Wenger, spillerne og klubben generelt. For ikke å snakke om han som prøvde å si at vi (Tottenham) spiller fin fotball for tiden => flere sider med hetsing av brukeren i tråden "let's all laugh at Tottenham". Vi har en tendens til å holde på LITT sånn som dette i vårt forum, men vi er jo fortsatt milevis over deres nivå...

 

 

Link to comment
Share on other sites

jeg er også ganske enig med utspillet fra tv-forumet, kvaliteten på forumet vårt har desverre sunket i takt med ligagullene, vi har fått inn mye nye og flotte debattanter, men vi har mistet et par essentsielle(Som i alle fall har begynt å skrive langt mindre), synes også at vi har mye tull her som IKKE handler om Arsenal og IKKE ligger i off-topic. Fortsatt milevis bedre enn vgd, diskusjon.no og de andre norske nettstedene Arsenal kan diskuteres.

Edited by Wojciech53
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...