Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg trekker tilbake min tidligere påstand. La oss heie på Newcastle, Tottenham og Chelsea har intet i Champions League å bestille.

 

Komma etter Newcastle var skikkelig forvirrende i morgentimene! Haha herregud. Måtte lese igjennom innlegget et par ganger før jeg klarte å skjønne det helt. Virket med en gang som om du mente vi skulle heie på Newcastle, Tottenham og Chelsea! :P

 

Uansett helt enig. Heller Newcastle enn Tottenham og Chelsea selv om sistnevnte heller ikke har noe å gjøre i Champions League pdd. :P

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noen Jinx før noen andre påpeker at det nettopp er en Jinx. La en Jinx stå ut kampen uten å nevne den, og den vil ikke oppnå sin funksjon. Dette er basert på egne observasjoner og erfaringer.

Link to comment
Share on other sites

Da Capello sluttet/fikk sparken så var Harry Redknap favoritt til jobben. Tottenham (inkl. fansen) ville gi "alt" for å beholde han.

Nå er helteglorien på vei til å forsvinne, fansen er misfornøyd og så spørs det om gutteklubben i FA er like interesserte i Harry som ny sjef.

 

Tottenham er nå reelt på vei ut av neste års CL, etter å ha hatt 3. plassen i sin hule hånd. Jeg blir ikke forbauset hvis Tottene nå havner bak både Chelsea og Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Alle mann til TV-forumet :D

 

Kom over disse godbitene (vieira04, dette er ikke lesning jeg anbefaler deg)

Jeg ler så jeg detter av stolen!

 

"

Hva i helvete satans fittefaen går galt i dag, jo det skal jeg fortelle deg.

 

Vi blir slått at et lag som VIL vinne, vi henger ikke på greip i dueller pasningsspill og alt. 2 baller er jo fraværende å vinne. Vi blir knust i alle dueller. Jeg skjønner faen ikke at det er mulig. Nå begynner jeg å miste motet. Vinner Chelsea i dag er de forbi. Det er nesten ingen som får godkjent i dag. Nelsen, Friedel og kanskje BAE er de som kanskje for godkjent,"

 

"

Vi er en klubb i DYP krise - Norwich vinner fortjent."

 

"

Kan noen si meg hvorfor i svarte faen helvete skal vi rakne som ei utpula h***??"

 

"

Kondolerer folkens, CL arrangeres nok uten vårt kjære Spurs i 12/13. Akkurat nå frister det å selge billetten min til årets siste kamp."

 

"

Kjøp hele norwich...

Katastrofe. Brenn drakta, knus tv'n

 

Nå er helvete løs!"

 

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...