Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tror det er mye resignasjon der. De er nok veldig skuffet, og det skjønner jeg godt.

 

Det er klart. Klart er det også at det ikke var noen automatikk i at denne kollapsen måtte komme. Når de først klarte seg så langt som de gjorde, kunne det gjerne holdt lenger. Men å bli overrasket er litt rart. Det som var overraskende var at de holdt så lenge som de gjorde i første omgang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte jo bare ta turen innom! :lol:

 

Av alle de virkelig gode innleggene var vel kanskje den beste:

 

VI TRENGER NYE SPISSER HARRY\LEVY.. I GÅR!!!!! Vi kan ikke han 93-7 i ballinnehav og skape så lite hver eneste forbanna kamp. Med en gang Ade er ute har vi ingen med kreativitet helt på topp. Skremmende. Takk F for VdV og resten av midtbanen som redder oss (delvis) igjen. Hvis vi havner bak Arsenal denne sesongen er det intet annet enn skammelig fra administrasjonen som har satt passivt og sett på uten å handle når de hadde sjansen!

 

Handle? Spurs? De har vel jaggu ikke gjort noe annet de 10 siste årene. Mind the gap! :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke rart de er skuffet når de leste artikler som denne i flere måneder fra tidlig høst og frem til NLD på emirates...

 

"There is no chance [of Arsenal finishing above Spurs]," said Van der Vaart. "We're better. We're [on a run of] six games and one draw. We won six times. So no, I'm not afraid of Arsenal. I think we have the better squad. We have a bigger squad.

 

http://www.guardian.co.uk/football/2011/oct/31/rafael-van-der-vaart-arsenal-spurs

Link to comment
Share on other sites

Ingen på Tottenhamsvenner som skriver på tråden "hatar Arse***!"

 

Hva kan det skyldes, er de i ferd med å kollektivt konvertere til å bli goonere?

 

Klart de er glade i oss storebrødre, selv om misunnelsen av og til går dem til hodet.

 

Og de er jo søte de lillesøstrene også. Utrolig søtt hvordan de alltid tror på seg selv, og måten de alltid tryner på.

Link to comment
Share on other sites

Ser siste innlegg kom 7 mars. Rotet også litt rundt i "rykter" seksjonen og fant dette litt (mildt sagt) over-ambisiøse ønsket. Og jeg som trodde jeg ønsket meg for mye.. :P

 

Mon 19 Mar 2012, 14:28:04

Vertonghen, Hazard, Falcao og Krul. Håper mine bønner blir hørt og at mine drømmer blir sanne.

 

Mon 19 Mar 2012, 14:37:00

Vært suverent md di 4 inn, At vi ikke henta Falcao og Hazard i sommer er for meg en gåte, menmen vi har'n Louis Saha og Ryan Nelson viii ....

 

En som er litt mer realistisk:

 

Mon 19 Mar 2012, 15:16:29

Kommer aldri til å få noen av det kaliberet inn i sommer. Bare å glemme det..

Har vi ikke lært av å drømme og tro? cheesey.png

 

Dette får han til svar:

 

Tue 20 Mar 2012, 09:18:00

Hvorfor er det bare å glemme?!?

Vi ligger på tredjeplass i verdens kanskje mest attraktive fotballiga, og har gjennom flere år nå bevist oss som ett stabilt topplag.

Klart vi kan tro på slike spillere!

 

Dette stusset jeg også litt på. Hø-hø!

Link to comment
Share on other sites

De kommer til å rakne når Redknapp drar. Adebayor drar når lånet er over, mange av spillerne Redknapp har hentet er på gal side av 30-åra og så fort som noen mer ambisiøse og pengesterke klubber rasler med pengesekken forsvinner Bale, Modric og den oppskrytte Van der Vaart. Hadde forøvrig ELSKET Modric i Arsenal, han ville passer perfekt inn i vår midtbane...men nå er jeg langt inn i ønskedrømscenario. En annen ting er at Spurs vil bygge ny stadion, og det vil koste dyrt. Uten jevnlig CL vil de aldri å ha råd til å satse mot toppen sportslig samtidig som de bygger ny stadion.

Link to comment
Share on other sites

Kunne fort blitt straffe der, men skal sies at Gallas allerede var "foran" Lampard der og intensjonen kanskje var å skjerme ballen til Friedel. Lampard hadde hvertfall ikke nådd ballen igjen der etter touchen. Som Nevilla sa "It's one of those 50/50 penalties which you don't want given against you, but I feel Atkinson did right on this one".

 

Ellers håper jeg denne kampen ender 0-0.

Link to comment
Share on other sites

 

Ellers håper jeg denne kampen ender 0-0.

Uavgjort er et bra resultat for oss.

Forutsetter selvfølgelig seier for oss senere i dag.

Med seier for Tottenham synes i så fall Chelsea litt borte.

Med Chelseaseier er vi nærmere tredjeplass, men det er fremdeles tre lag med.

Men Tottenham vil synke videre.

Så uavgjort er best, Avgjørelse nestbest. Men uansett vil det bli borte minst tre poeng..

Men som sagt over; vi må vinne.

Edited by ben lakris
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...