Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Håper virkelig Redknapp blir manager for England nå, så Spurs får seg en kraftig motgang :)

Satt og tenkte på det samme, ikke det at han har vært så god manager. Han har vært god til å kjøpe spillere, bedre enn vår egen Wenger de siste årene. Det er ikke mulig på landslaget...

Link to comment
Share on other sites

Satt og tenkte på det samme, ikke det at han har vært så god manager. Han har vært god til å kjøpe spillere, bedre enn vår egen Wenger de siste årene. Det er ikke mulig på landslaget...

Han blir trukket frem som en meget flink person med enkeltspillere. Det betyr mye. Han har fått frem flere unge spillere i Spurs det siste året, så jeg syns han fortjener litt skryt for den jobben han har gjort i tillegg til gode kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Harry har gjort en god jobb med spurvene, for all del. Men han er også den første Tottenham-manageren på gud vet hvor lenge som har fått noenlunde frie tøyler sportslig. Slik jeg har forstått det ble både Jol og Ramos med flere tidvis overstyrt av Spurs-styret, og det er sjelden ei god oppskrift.

 

Tror vi skal være forsiktige med å håpe for mye på Redknapps avgang. Med det laget Tottenham besitter i dag så tror jeg det er flere som kunne gjort en enda bedre jobb enn Harry. Og den jobben tror jeg fort kan være attraktiv for meritterte managere. Harry har vunnet en fa-cup de siste 20 årene....

Link to comment
Share on other sites

2-0 til Spurs etter 6 minutter. Tror det skal mye til for å ta tredjeplassen bort fra dem.

 

Konkluderte med det samme i løpet av de få minuttene. Men sånn ting har blitt nå er jeg fornøyd om vi holder oss på denne fjerdeplassen. Æra til Tottenham kan vi vente til neste år med å ta.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...