Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

 

Jeg bare venter på at Tottene for alvor begynner å rote dette til. Tror og håper at vi ender over dem.

Håper naturligvis på det jeg også, men har mine tvil om at vi selv skal klare å gripe de mulighetene vi kanskje får til å ta de igjen. Skal vi klare det må Wenger handle det opplagte som alle supportere og media ser at dette laget trenger for å vinne viktige kamper igjen.

 

En annen ting: "drømmetreffet" til Ekotto gikk via rompeballen på Cahill. Synes media kan roe ned superlativene på den scoringen. Ja, skuddet var hardt, men en deflection tar vekk en stor del av sjarmen med det målet isåfall.

Link to comment
Share on other sites

Og det er akkurat da Arsenal viser sin ekspertise i å snuble når forventningene til seier blir for store...

 

Akkurat dét er vi ikke alene om...

 

Jeg regner med William Gallas snart tar en sitt-ned-aksjon og at han sammen med kjernekaren Adebayor styrer skuta på et skjær. Nå er det ikke morsomt lenger.

Link to comment
Share on other sites

Har 11 rette (til pause) med Spurs som ødelegger for den midlertidige 480 000kr (!) som ligger i 12-rette. Den vil vell synke litt visst de utligner uti 2. omgang, men det er så jævli typisk at det er akkurat spurs...

 

Premien hadde falt om Spurs ikke hadde tapt til pause, men jeg ser poenget.

 

De utlignet for øvrig nå.

Link to comment
Share on other sites

Fra Tottenhamsvenner:

 

Spiller bra for øyeblikket, men må øke det igjen til vårt beste. Grunnen er enkel, dommerne HATER oss for øyeblikket, og gjør alt de kan for å ødelegge for oss. Møkkchester fu**nited,Chelskji, Møkkchester Shitty, Arse-ANAL og looserpool har sikkert spleisa en pot til dommerne som dømmer oss. På grunn av dette, må vi spille sånn som vi gjør på vårt beste for slå lag som Wolves(som er summen av Møkkchester 1+2, Chelskij, looserne og arse-anal).

Link to comment
Share on other sites

Hater når Thorstvedt er i studio, blir alltid fokus på at Spurs er best på ditt og datt og at motstanderen ikke har en sjanse. Denne gangen var Walker beste høyrebacken i ligaen også, til tross for at han nedprioriteres til fordel for Richards på landslaget og at vi har en spiller som Sagna i ligaen, Walker er topp 5, men er et ungt talent og langt fra noen komplett back.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan leve med det, men ser helst at City tar denne, langt bedre om City får det seriegullet sitt og vi har sjansen til å havne foran Spudz.

Det tror jeg vi alle er enig i.

Verst med borteseier. Gullet har gått for en stund siden og vi får bare håpe det blir ManC..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...