Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Saha er fortsatt en klassespiss så hvis de får Saha sammen med Adebayor og beholder Defoe så har de tre meget gode spisser. Det største minuset med Saha er at han sliter en god del med skader, men når han er skadefri så er han alltid en meget stor trussel.

 

Ønsket meg han tidligere som backup for van Persie forøvrig. :P

Link to comment
Share on other sites

Han har vært svak sammen med et Everton lag som har vært veldig svakt de siste sesongene. Hvis han ender opp i Tottenham og holder seg nogenlunde skadefri så tror jeg han kommer til å være et meget godt kortsiktig kjøp for Tottene.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Saha er en klassespiss, ja da er det tusenvis av spisser rundt omkring som går under samme kategori. Hadde Wenger hentet Saha, hadde jeg virkelig lurt på om det har rablet for han.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Saha er en klassespiss, ja da er det tusenvis av spisser rundt omkring som går under samme kategori. Hadde Wenger hentet Saha, hadde jeg virkelig lurt på om det har rablet for han.

 

Takk for denne kommentaren, den er på sin plass. Det virker som om noen her på forumet mener at nesten alle spillere på nesten alle lag er pure klass. Våre gutter er bare ræva. Skulle vi hørt på fansen så hadde vi hentet inn Sol Campbell, Matthew Upson og Scott Dann som stoppere i sommer. De er jo så mye bedre enn våre stoppere og slik kan man fortsette.

 

Jeg legger merke til at vi har hentet inn et tysk ungdomslandslagsspiller og man skulle tro at fansen ønsket han velkommen til oss og håpet at han i framtiden kunne bli en stor stjerne for oss, slik Song og Fabregas har blitt før. Men nei da, jeg ser flere innlegg hvor folk virker skuffet, litt for at han ikke var Gøtze, litt for at han er ung, litt for at han har vært skadet og sannelig klarer ikke en å framstille det slik som at klubben og Wenger bruker all sin tid på å følge/kjøpe Eisfeld og derfor ikke får tid til å eventuelt å hente inn andre spillere....

Link to comment
Share on other sites

Saha kan være et meget god investering for spurvene, og det skal vi ikke le av. Vil ikke kalle han en klassespiller, men en spiller som kan gi spurvene flere muligheter frem mot våren. Ikke vært noen "stor" spiller denne sesongen, men det kan skyldes flere grunner. Ikke bare hans skader selv, men også et Everton-lag som sleit stort de første 3mnd av sesongen.

 

Hva får spurs?

En rutinert spiss med over 10år i pl, i lag som: Newcastle, Fulham, United, og Everton.

I Everton siden 2008, har han 95 kamper og 27mål. En god statistikk for et greit lag.

 

Saha har mistet noe av farten, men er en spiller som ser muligheter for sjanse/mål tidlig. Alltid et øye mot mål, og jakter rom som kan gi åpning for sjanser. Spurs vil nå ha mer bredde inn mot sesongstarten på den fremste rekke, og få inn en rutinert spiller som kan hjelpe til å roe ned med sin rutine i viktige 6-poengskamper for CL-plass 2012/13.

 

Jeg hadde valgt Saha fremfor Chamakh frem mot våren, men men.

 

Så får andre, fortsette å overdramatisere på andre sine velbegrunnende meninger.

Edited by vieira04
Link to comment
Share on other sites

 

Tungt å innrømme det, men det blir neppe noen St.Totteringhams day denne sesongen. Da må yidsen kollapse, og det gjør de neppe. O_O

 

Var det ikke slik at denne tråden var forbeholdt for mobbing av Tottenham om hvor dårlige de er o.l. og at det aldri skulle komme noen komplimenter? Mener å huske at det var slik jeg forstod det forrige gang det ble lagd rabalder i tråden her..

Link to comment
Share on other sites

 

Var det ikke slik at denne tråden var forbeholdt for mobbing av Tottenham om hvor dårlige de er o.l. og at det aldri skulle komme noen komplimenter? Mener å huske at det var slik jeg forstod det forrige gang det ble lagd rabalder i tråden her..

 

Jeg har da ikke på noen måte sagt at Tottenham er gode, har jeg det?

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har da ikke på noen måte sagt at Tottenham er gode, har jeg det?

 

Som Hedly påpeket så betyr det enten at vi er møkkdårlige eller at Tottenham er gode. Jeg tror nok du hellet på et indirekte kompliment når du skrev "Da må yidsen kollapse, og det gjør de neppe". Enten du ville eller ikke så er det nok et kompliment for Tottene! :P

Link to comment
Share on other sites

 

Som Hedly påpeket så betyr det enten at vi er møkkdårlige eller at Tottenham er gode. Jeg tror nok du hellet på et indirekte kompliment når du skrev "Da må yidsen kollapse, og det gjør de neppe". Enten du ville eller ikke så er det nok et kompliment for Tottene! :P

 

Nei.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...