Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

5 hours ago, Tapapa said:

Jeg burde ha gitt deg en warning for dette 😡

Should've, would've, could've. But you can't, so you shan't!

4 hours ago, Ben Elfen said:

Takk. Helt supert. Husker alle målene selv om det ble en del å holde styr på

Lite spørsmål.. ble det flest mål, eller øl i dag?

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Verminator5 said:

Du tar feil til stadighet, spesielt når du spår tabellposisjon 😊 gir du meg warning for dette, får du igjen med samme mynt!

Feil tabellposisjon? Vi vinner serien i år. Husk at du leste det her først.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Verminator5 said:

Chelsea har bydd £60 mill for Salibas gamle stopperkollega, Fofana. Nye eiere i Chelsea, men det samme tankeløse regimet. De har også signert Cucurella, Sterling og Koulybali (pluss noen kostbare talenter). Overgangsvinduet til Chelsea virker panisk.

Får nå vente litt før vi kaster dommen på overgangene til klubbene rundt om. Men ingenting gleder meg mer enn om Chelsea bommer. Fascinerende hvor mange er er linka til for enorme summer. Dagens rykte er Auba  

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Verminator5 said:

Chelsea har bydd £60 mill for Salibas gamle stopperkollega, Fofana. Nye eiere i Chelsea, men det samme tankeløse regimet. De har også signert Cucurella, Sterling og Koulybali (pluss noen kostbare talenter). Overgangsvinduet til Chelsea virker panisk.

Brighton har avvist noen form for enighet om Cucurella. Så den overgangen er vel ikke bekreftet.

Link to comment
Share on other sites

Har sett ferdig de første 3 episodene av All or nothing: Arsenal! Er faktisk endel som var veldig morsomt å se/lære om. Arteta virker som en fin fin fyr.

 

Forskjellen på Arsenal og Spurs

image.thumb.png.1a0f8ff36e60a35018951786f661f43d.png

image.thumb.png.e440ba7a838bb3d34e722f06e4d550bd.png

Link to comment
Share on other sites

Da var første runde i PL ferdig. Vi kom godt ut av det mot en vanskelig motstander. Seier i åpnings kampen betyr mye for laget. 

I United laget er det trøbbel. De ser ut til å få mye å stri med fremover.

Chelsea og Pool var heller ikke overbevisende. 

Spurs fikk en bra åpning , så gjenstår det å se hvor gode de egentlig er. 

Dette vil vel rette seg for noen av lagene. Kun åpnings kampen å dømme etter , men United skal få det tøft. 

Ny seier for oss til helgen vil gi enormt med selvtillit i klubben.  Vi har flere kamper de nærmeste ukene hvor vi har gode muligheter for å ta mange poeng. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Da var første runde i PL ferdig. Vi kom godt ut av det mot en vanskelig motstander. Seier i åpnings kampen betyr mye for laget. 

I United laget er det trøbbel. De ser ut til å få mye å stri med fremover.

Chelsea og Pool var heller ikke overbevisende. 

Spurs fikk en bra åpning , så gjenstår det å se hvor gode de egentlig er. 

Dette vil vel rette seg for noen av lagene. Kun åpnings kampen å dømme etter , men United skal få det tøft. 

Ny seier for oss til helgen vil gi enormt med selvtillit i klubben.  Vi har flere kamper de nærmeste ukene hvor vi har gode muligheter for å ta mange poeng. 

Godt oppsummert. Fredagens kamp er den vanskeligste av de 5 første kampene vi har. Dette var oppløftende. Enig i din vurdering av Liverpool og Chelsea - og jeg fryder meg over Man U

Link to comment
Share on other sites

Da har vi i kveld unnagjort 2 runde og vi ligger på 2 plass. Så langt denne sesongen så har vi hatt en flott pre season og vi har vunnet begge kampene fullt fortjent. 

Spillet er bedre og laget er stinn av selvtillit. Ikke alt er perfekt , men pilen peker oppover. 

Av en eller annen grunn så tenker jeg etter 2 runder på sesongen når Leicester vant til slutt. Den sesongen kladdet det for flere topp lag . Etter 2 runder kladder det for flere topp lag og lørdag er vi oppe i 9 poeng 😁

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg sett alle episodene av "All or Arteta" og kjenner at jeg har blitt ennå mer forelska i Arsenal. Har også fått ennå mer trua på Arteta. Den energien og lidenskapen han har for klubben, spillerne og supporterne er bare hærlig å se. Håper bare stemmen hans holder hele sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Tony said:

Da har jeg sett alle episodene av "All or Arteta" og kjenner at jeg har blitt ennå mer forelska i Arsenal. Har også fått ennå mer trua på Arteta. Den energien og lidenskapen han har for klubben, spillerne og supporterne er bare hærlig å se. Håper bare stemmen hans holder hele sesongen. 

Prøver du å si at Arteta er et synonym for nothing?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...