Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

8 minutes ago, Tapapa said:

Kan Auston Trusty  bli en stjerne for oss? Jeg hadde faktisk glemt at vi hentet han i sommer.

https://www.justarsenal.com/arsenal-loanee-tipped-for-shock-world-cup-spot/320771

Hvem som helst kan bli stjerne hos oss bare de har det som skal til. En ting er talentet , men så er det spørsmål om å ta det siste steget . Det er det ikke mange som klarer. Nelson har vel nå siste mulighet hos oss til å vise at han er bra nok til å bli med videre. 

Link to comment
Share on other sites

Vi supportere og Arsenal spillerne får ofte tyn for å feire for mye når vi scorer mål og vinner kamper. Men måten united feiret i går på har vi ikke hørt så mye om i mediene. Det at unitedspillerne hopper inn til publikum og feirer som gale, som de har vunnet CL finalen og PL samtidig fordi de klarte å spille uavgjort mot Chelsea. Hører og ser ingen klager på at de feirer for mye. Samtidig elsker jeg at punditane og andre lags supportere må finne ting å kritisere Arsenal for. Det betyr at vi gjør noe bra og de begynner å bli misunnelige på oss.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tony said:

Vi supportere og Arsenal spillerne får ofte tyn for å feire for mye når vi scorer mål og vinner kamper. Men måten united feiret i går på har vi ikke hørt så mye om i mediene. Det at unitedspillerne hopper inn til publikum og feirer som gale, som de har vunnet CL finalen og PL samtidig fordi de klarte å spille uavgjort mot Chelsea. Hører og ser ingen klager på at de feirer for mye. Samtidig elsker jeg at punditane og andre lags supportere må finne ting å kritisere Arsenal for. Det betyr at vi gjør noe bra og de begynner å bli misunnelige på oss.

Amen! 

Link to comment
Share on other sites

Hadde forventet at Arsenal skulle få mye kritikk og dårlige omtaler i mediene etter kampene vi har hatt i det siste. Men opplever istedet at mediene og punditene i England er mere tilbakeholden med kritikken mot Arsenal. Kanskje det har med at den store hypen medier og punditer har hatt overfor tottene har feilet. De ser at selv om Arsenal ikke spiller opp mot sitt beste så tar de poeng. Vi taper ikke jevne kamper som brukte å gjøre før. Vi spiller artig og fin fotball når vi får kampene i vårt spor. Dette liker ikke mediene og punditene i England. Elsker det, må det bare fortsette.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut til at han ikke er alvorlig skadet 🙂

 

Hvis du går rundt i et supermarked sammen med kona og triller på barnet ditt i en vogn, og det bare kommer en random guy og stabber deg i ryggen. Vel, da har du fan meg uflaks! Selvfølgelig ikke mye uflaks sammenlignet med han som ble knivstukket i halsen og drept av det samme rasshølet som stakk Mari og de andre.

Link to comment
Share on other sites

godt å høre at det går bra med Mari, og grusomt å høre om han som ble drept. Det er for mange gærninger som går rundt. Bør terskelen for å internere "nutcases" senkes. Samfunnets og fellesskapets interesser bør jo veie tungt...? vanskelig å vite hvor lista bør legges, men det har blitt for mange slike tilfeldige voldshendelser mot uskyldige ofre. 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Stefanb said:

Podolski med et rimelig sykt mål. Fin fyr som fortsatt snakker varmt om Arsenal på tross av at ikke alt gikk på skinner.

Hardeste venstrefotskuddet, om ikke generelt skudd, jeg har sett av en spiller i Arsenaldrakt. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Simbad said:

Hardeste venstrefotskuddet, om ikke generelt skudd, jeg har sett av en spiller i Arsenaldrakt. 

Han hadde en kanon av et venstrebein. Van Persie hadde også et veldig hardt skudd, men Podolski var ekstrem. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Han hadde en kanon av et venstrebein. Van Persie hadde også et veldig hardt skudd, men Podolski var ekstrem. 

Jepp. Største forskjellen var kanskje at RvP sitt skudd like gjerne kunne fyke til h****. Podolski var også mer treffsikker.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Største forskjellen var kanskje at RvP sitt skudd like gjerne kunne fyke til h****. Podolski var også mer treffsikker.

Forsåvidt sant det. Podolski skjøt ikke så altfor ofte egentlig, men når han først gjorde det så traff han nesten alltid mål.

For øvrig et av de hardeste skuddene jeg har sett fra van Persie.

 

3 minutes ago, Verminator5 said:

Emery er en legende!

Ikke gå i fella og feir for tidlig 🙈

  

1 minute ago, Tapapa said:

Oki, hvorfor?

Fordi Villa leder 2-0 over Manure.

Følg med a gamlefar 😂

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...