Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

6 minutes ago, Verminator5 said:

På sine gode dager er Xhaka den beste kapteinen. Røde kort og historikken diskvalifiser nok Granit fra rollen.

 

Ah, så du mener at han er en god kapteinsskikkelse. Ikke kapteinsskinkelse som BE snakker om. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Gunners68 said:

Ramsdale og Saka spiller for England i kveld mot Ungarn. Ligger under til pause. Harry Kane får nok snart sin sedvanlige straffe som vanlig. 

Aiaiai. 4 mål imot. Hvordan spilte Ramsdale? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Full trailer for "All or Nothing: Arsenal" ute. Kan ses på arsenal.com blandt annet

 

Spesielt la jeg merke til en seanse hvor man kan se Ødegaard viser en skikkelig tent og ekstatisk side av seg selv. Tror dette bare kommer til å gi enda mer respekt til det som skjer i Arsenal for tida.

 

Herregud jeg gleder meg

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orakelet said:

Full trailer for "All or Nothing: Arsenal" ute. Kan ses på arsenal.com blandt annet

 

Spesielt la jeg merke til en seanse hvor man kan se Ødegaard viser en skikkelig tent og ekstatisk side av seg selv. Tror dette bare kommer til å gi enda mer respekt til det som skjer i Arsenal for tida.

 

Herregud jeg gleder meg

Veldig spennende å se trailer. Gleder meg til å se troppens reaksjoner fra tiden Auba mistet kapteinsbindet. Tror dette gir masse innsikt i Artetas lederstil.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Verminator5 said:

Veldig spennende å se trailer. Gleder meg til å se troppens reaksjoner fra tiden Auba mistet kapteinsbindet. Tror dette gir masse innsikt i Artetas lederstil.

Mange spennende perioder, men akkurat den er nok kanskje mest spennende. Man hører såvidt i traileren litt om "not gonna captain..." 

Jeg sitter med en følelse av at troen på Arteta og Edu sitt prosjekt blir bare forsterket og kanskje mer synlig for de som fortsatt tviler. Veldig, veldig spennende er det hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Det er kanskje medlemmer fra Forumet i London i dag,  eller noen som nylig har vært der borte. Ben Elfen skulle vel se kampen i dag. Noen av dere som kan si noe om hvordan det er på flyplassene der borte nå for reisende? Har vært skrevet så mye om kaos i alle fall tidligere i sommer. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Det er kanskje medlemmer fra Forumet i London i dag,  eller noen som nylig har vært der borte. Ben Elfen skulle vel se kampen i dag. Noen av dere som kan si noe om hvordan det er på flyplassene der borte nå for reisende? Har vært skrevet så mye om kaos i alle fall tidligere i sommer. 

Ikke noe stress på Stansted. Alt som normalt. Tidlig på stadion i dag

C4F79802-B2F6-4E54-846B-3B09DE073866.jpeg

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ben Elfen said:

Ikke noe stress på Stansted. Alt som normalt. Tidlig på stadion i dag

C4F79802-B2F6-4E54-846B-3B09DE073866.jpeg

Ok. Det har jo vært et vanvittig kaos med bagasje problemer,  men det har kanskje rettet seg. Spørsmålet er om problemene er større på Heathrow og Gatwick  ? Takk for tilbakemelding. 

Ser ut som om du er tidlig ute på Emirates i dag , ja 😁

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Ok. Det har jo vært et vanvittig kaos med bagasje problemer,  men det har kanskje rettet seg. Spørsmålet er om problemene er større på Heathrow og Gatwick  ? Takk for tilbakemelding. 

Ser ut som om du er tidlig ute på Emirates i dag , ja 😁

 

Ølet smaker like godt her som andre steder og kidsa ville se oppvarming etc, derav tidlig ute. 
 

Jeg har aldri fått baggasje så raskt som jeg fikk i går, om det er tilfeldigheter eller flaks vites ikke.  
 

go gunners

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...